اجلاس جهانی ایران آزاد ۱۴۰۳پیش به‌سوی جمهوری دمکراتیک- برلین

سخنرانی دکتر آلخو ویدال کوداراس رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی حقیقت:

افتخار و مزیت بزرگی برای من است که امروز به شما در برلین بپیوندم با سلامتی کامل و بهبودی تمام. به رغم توطئة رژیم آخوندی که یک قاتل را فرستاد که مرا بکشد، اما یک معجزه رخ داد من زنده ماندم و مصمم هستم راهم را ادامه بدهم. ما  همراه شما خواهیم بود برای آزادی و ساختن ایران و کرامت برای مردم ایران. وقت آن است که زنجیرها در ایران از هم بگسلند و آزادی و قاتون حکمفرما شود و زن‌ستیزی به پایان برسد.

سخنرانی لئو داتسنبرگ رئیس کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد:

من امروز این افتخار را دارم که پیام خانم ریتا زوسموت رئیس پیشین پارلمان آلمان به مدت ده سال را برای شما بخوانم. این برای من یک افتخار است که به عنوان رئیس کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد که خانم زوسموت هم رئیس آن هستند این پیام را برای شما بخوانم.

من می‌خواهم شروع کنم با پیام ایشان. دوستان عزیز، همرزمان و حامیان خیلی ممنون که همه شما اینجا آمدید. از سرتاسر آلمان و همچنین از خارج از آلمان. این زنان و مردان ایرانی سالیان در کشورشان در وضعیت درد و رنج و در مبارزه‌ای هستند برای آزادی کسانی که تحت سرکوب و کشتار و شکنجه قرار دارند.

ترانه هماورد ـ گیسو شاکری

درود به همه عزیزانی که اینجا هستید. آدم شوکه می‌شود که همه شما را می‌بیند. درود بیکران به کانون‌های شورشی. آزادی نزدیک است. 

سخنرانی دیانا اشتوکر شهردار وایل آم‌راین نماینده مجلس فدرال آلمان ژوئن ۲۰۲۴:

برای من موجب افتخار است که اینجا با شما صحبت می‌کنم. یک نمایش انتخابات در ایران انجام شد. انتخابات برای این دیکتاتوری بی‌رحم بی‌معنی است یک مضحکه است. همه ۶کاندیدا که از طرف خامنه‌ای اجازه انتخاب پیدا کردند. فقط در صورتی توانستند در انتخابات شرکت کنند که سرسپردگی خودشان به خامنه‌ای را اعلام کردند.

ترانه جان جانان ـ امیر آرام

ترانه زن مقاومت آزادی

ترانه فریاد آزادی

 

 

 

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: