اجلاس جهانی ایران آزاد ۱۴۰۳ پیش به‌سوی جمهوری دمکراتیک

بزرگترین، طولانی‌ترین، بغرنج‌ترین و خونین‌ترین مقاومت سازمان‌یافته تاریخ ایران با چراغ راهنمای نه شاه نه شیخ علیه دیکتاتوری و وابستگی

در شرایطی که عواقب کلان ضربه جبران‌ناپذیر هلاکت جلاد ۶۷ گریبان رژیم اعدام و قتل‌عام را گرفته و جنگ گرگ‌ها تشدید می‌شود خامنه‌ای ضحاک لرزه سرنگونی را در سراپای رژیم احساس می‌کند

در شرایطی که رژیم آخوندها در گرداب پیامدها و بحرانهای زنجیره‌یی این ضربه استراتژیک فرو می‌رود

اکنون که آرزوهای خامنه‌ای با رئیسی خاکستر شده و بر باد رفته و در حاکمیت ولایت فقیه تعادل و فصل جدیدی آغاز شده است

اکنون که ثابت شده است باید ”سر مار“ ولایت و فاشیسم دینی در تهران را هدف قرار داد و انقلاب دموکراتیک و سرنگونی فاشیسم دینی در ایران لازمه صلح در این منطقه از جهان است

در حالی‌که مردم ایران بار دیگر نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری آخوندها را تحریم می‌کنند و با یک ”نه“ محکم به دهان خلیفه ارتجاع و باند جنایتکارش می‌کوبند

در زمانی‌که قهرمانان کانون‌های شورشی با ۲۰ هزار پراتیک انقلابی و عملیات ضداختناق آتش مقاومت را در سراسر میهن اشغال‌شده شعله‌ور می‌کنند

هنگامی که تلاش‌های ارتجاعی و استعماری برای مصادره قیام‌ها و سرقت انقلاب نوین مردم ایران و سرهم‌بندی آلترناتیوهای پوشالی شکست‌خورده است

گردهمایی جهانی ایران آزاد با تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین فریاد رسای ایران اسیر را در سراسر جهان طنین‌انداز می‌کند

پیش به‌سوی جمهوری دموکراتیک، دموکراسی در ایران، صلح در خاورمیانه، حمایت از آلترناتیو شورای ملی مقاومت ایران

ورود شخصیت‌های برجسته سیاسی به محل برگزاری اجلاس جهانی ایران آزاد ۱۴۰۳

گزیده از ۲۰هزار پراتیک انقلابی کانون‌های شورشی در حمایت از کهکشان مقاومت

پخش سرود ایران زمین

سخنرانی مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا ۲۰۲۱

من از شما متشکرم. نخست‌وزیران رهبران نظامی و شخصیت‌های برجسته از سرتاسر جهان. من مایک پنس معاون سابق رئیس جمهور آمریکا هستم و با افتخار زیاد در اجلاس ایران آزاد ۲۰۲۴ حضور دارم. 

رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت خانم مریم رجوی دوستم مایک پمپئو، نخست وزیر استیون هارپر و شخصیت‌های برجسته از کشورهای مختلف جهان خیلی متشکرم که برای یک ایران آزاد ایستاده‌اید.

سخنرانی پیتر آلتمایر رئیس صدراعظم آلمان ۲۰۱۸

رئیس جمهور گرامی خانم رجوی، معاون رئیس‌جمهور عزیز مایک پنس و قبل از همه شما ایرانیان عزیز از زن و مرد از همه جای آلمان. می‌خواهم به شما درود بفرستم به‌خاطر این تظاهرات باشکوه و می‌خواهم به این دلیل درود بفرستم به شما که چطور با سرنوشت سخت خود کنار می‌آیید. برخی از شما بیش از چهل سال است در آلمان زندگی می‌کنید. اما شما عشق ایران را در قلب خود نگهداشتید.

سخنرانی هیات جوانان ایرانی در آلمان

سحر ثنایی: من دختر ایران زمین هستم. کشور مرا به اسارت گرفتند. نفس مرا در در سینه حبس کردند تا فریاد آزادی بیش از یک بغض در گلوی من نباشد. مادر و پدر مرا شکنجه کردند. عمو و خاله‌های مرا اعدام کردند. خواهر و برادران مرا دستگیر کردند و به آنها تجاوز کردند.

در خیابانهای ایران راه می‌روم. تصویری می‌بینم از جوانی که طناب دار بر گردن دارد ولی با لبخند به من نگاه می‌کند. راستی گناه این جوان چه بود؟

 

سخنرانی گی فرهوفشتاد نخست‌وزیر بلژیک ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۸

استراتژی اتحادیه اروپا در قبال رژیم ایران در دهه‌های گذشته همواره شکست خورده است. این استراتژی مماشات بوده است. رفتار استمالت‌جویانه بوده است. بخاطر اینکه رژیم آخوندی به فعالیت‌های جنایتکارانه و شرورانه خودش را نه تنها در قبال مردم ایران بلکه در قبال تمام دنیا ادامه می‌دهد.

لیست جنایات آنها بسیار طولانی است. در داخل ایران آنها به سرکوب زنان ادامه می‌دهند. چرا؟ زیرا زنان ستون فقرات جنبش دمکراتیک در ایران هستند.

سخنرانی استفن هارپر نخست وزیر کانادا ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵

در این هدف والا ما به مردم ایران می‌پیوندیم که بار دیگر امسال رد کردند با عدم شرکت در نمایش انتخابات. این تحریم گسترده نشاندهنده این است که مردم ایران این رژیم را رد می‌کنند و مشروعیت آنرا و به سرنگونی آن فراخوان می‌دهند.

رژیم آخوندی هر طور که می‌تواند مردم ایران را سرکوب می‌کند ولی مردم ایران فریب انتخابات و ایدئولژی ضددمکراتیک و بنیادگرانه آن را نمی‌خورند. بسیاری در جامعه بین‌المللی این را درک نمی‌کنند زیرا دنبال رابطه با رژیم هستند.

سخنرانی مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا ۲۰۲۱

در دوران خودم در دولت من همواره خواهان این بودم که نباید از فشار آوردن به رژیم ایران دست برداریم. چه کسی در می‌توانست فکر کند که من در قضاییه آخوندی در تهران محکوم بشوم. من هیچگونه وکیلی هم استخدام نکردم و فقط به آنها بی‌اعتنایی کردم.

من امروز اینجا هستم تا بگویم که این مقاومت معنای خاص خودش را دارد. مقاومتی که قطعا پیروز می‌شود. بسیار مهم است که آینده روشن ایران را بدست بیاوریم و من روی مردم ایران حساب می‌کنم. بعد از مرگ رئیسی فکر می‌کنم که رژیم ایران بیش از قبل شکننده است.

سخنرانی میشل آلیو ماری وزیر ارشد دولت فرانسه ۲۰۱۱

خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی عزیز آقایان نخست‌وزیر و آقایان پارلمانتر‌ها و وزیر و دیگر شخصیت‌های برجسته و به‌خصوص دوستان ایرانی خیلی خوشحال هستم که بار دیگر اینجا هستیم تا دوستی خودمان را با خانم مریم رجوی مورد تاکید قرار دهیم و حمایت خودمان را و تقدیر خودمان را.

مریم رجوی امسال دو شهر سمبلیک را انتخاب کرد. پاریس و برلین. دو شهر سمبلیک مقاومت. مقاومت در جنگ دوم جهانی در پاریس البته زیرا در پاریس همواره مقاومت وجود داشت و برلین که مقاومت دیگری در دهه هشتاد با آزادی برلین و فرو ریختن دیوار برلین بدست آورد.

سخنرانی سناتور جین شهین و سناتور تام تلیس

من سناتور جین شهین سناتور ایالات متحده هستم و خیلی خوشحال هستم که به دهها هزار نفری می‌پیوندم که در این اجلاس شرکت کرده‌اند.

من سناتور تام تلیس هستم. این گردهمایی در زمان بسیار حساسی برگزار می‌شود. زمانیکه ایران و منطقه و دنیا بر سر یک دو راهی قرار دارند.

سخنرانی نمایندگان کنگره آمریکا نانسی میس و دکتر رائول روبیز

ما سفر درازی داشتیم تا امشب در کنار مردم ایران باشیم. بنابر این افتخار زیادی است که امشب با شما باشم می‌خواهم از تمامی حامیان و شرکت‌کنندگان و تظاهرات‌کنندگان از صمیم قلب تشکر کنم که اینجا هستند. حضور شما نشاندهنده تعهد شما در دفاع از حقوق‌بشر و دمکراسی است. 

مریم رجوی می‌خواهم از شما تشکر کنم. من می‌خواهم با مردم ایران که این برنامه را نگاه می‌کنند صحبت کنم. شجاعت شما و پایداری شما و تلاش شما برای رسیدن به آزادی و عدالت مورد توجه قرار گرفته است. ما در کنار شما ایستاده‌ایم. ایالات متحده در کنار شما ایستاده است.

سخنرانی جان بولتون

خیلی ممنون. افتخار بزرگی است که امروز در کنار شما باشم. من دوست دارم نکته پایانی سخنرانی خودم را همین اول بگویم. زیرا فکر می‌کنم مهم است که به این جمع‌بندی برسیم که سیاست دولت آمریکا باید سرنگونی رژیم آخوندی باشد.

واقعیت این است که در سالیان گذشته سرنوشت اسفبار مردم ایران حمایت شایسته‌ای که باید از طرف دولت‌های غربی می‌داشت نداشته است. به نظر من رژیم ایران نه تنها تهدیدی برای مردم ایران است بلکه برای امنیت دولت‌های غربی نیز هست.

سخنرانی ژنرال جیمز جونز نخستین مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور اوباما ۲۰۰۸

خیلی ممنونم به‌خاطر معرفی شما. این برای من افتخاری است که یکبار دیگر در کنار شما باشم در فرانسه. خانم مریم رجوی تشکر می‌کنم از شما به‌خاطر رهبری شما. همچنین تشکر می‌کنم از دوستانمان در فرانسه و شما به‌خاطر مهمان‌نوازیتان. صحبت‌های دوستان برایم خیلی الهام‌بخش بود و همچین یادآوری بسیاری موضوعات شد که من موضوعاتی که آنها گفتند را تکرار نمی‌کنم.

اما می‌خواهم به برخی موضوعات اشاره کنم. ما در جهان بسیار خطرناکی زندگی می‌کنیم. ما شاهد کشاکش نیروهای دمکراتیک و دیکتاتوری‌ها هستیم و نه فقط در یک بخش جهان بلکه در بسیاری نقاط. این موضوع زندگی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سخنرانی دیوید جونز نماینده پارلمان انگلستان تا می ۲۰۲۴، وزیر برگزیت ۲۰۱۷

خانم رجوی و خانمها و آقایان افتخار بزرگی است که امروز اینجا هستم همراه با بسیاری از دوستان خودم از سرتاسر جهان. می‌خواهم یک سلام ویژه به دوستان خودمان در آلبانی بکنم و آنهایی که در برلین گردهم آمده‌اند.

من بسیار مفتخرم تا اعلام کنم بیانیه حمایت از ایران آزاد توسط بیش از چهار هزار تن از نمایندگان منتخب مردم در ۵۰کشور حمایت شده است در ۸۴پارلمان در سرتاسر جهان.

سخنرانی کاتلین دپورتر نماینده پارلمان فدرال بلژیک

من بسیار مفتخر هستم که در این کنفرانس خیلی مهم هستم و بسیار مفتخر هستم که در کنار همکاران اروپایی خودم هستم که بسیاری از آنها زنان هستند. زنان در ایران نماد مقاومت هستند. خانم رجوی خودشان یک شاخص و نماد هستند.

ما امروز اینجا هستیم تا اشتیاق خودمان را برای یک ایران آزاد نشان دهیم. من اینجا هستم تا نگرانی خودم را از سرکوب زنان توسط رژیم آخوندی بیان کنم. من قویا سیاست مماشات اروپا را رد می‌کنم و متاسفانه اینها این سیاست را ادامه می‌دهند.

سخنرانی نایکه گروپیونی عضو کمیسیون خارجی پارلمان ایتالیا

ما مبارزه بر علیه رژیم تروریست حاکم بر ایران بسیار ضروری است برای حقوق‌بشر در جهان. بله عدالت حق همه است و من مفتخر هستم که حمایت می‌کنم و درود می‌فرستم به خانم رجوی به‌خاطر مبارزه در ایران. به‌عنوان یک پارلمانتر و زنی که در غرب زندگی می‌کنند برای من بسیار الهام‌بخش هستند. ایشان فقط یک رهبر نیستند بلکه سمبلیزه می‌کنند اراده را در مقابل این رژیم.

سخنرانی لیز تراس نخست‌وزیر انگلستان ۲۰۲۲

من بسیار خوشبخت هستم که بار دیگر در گردهمایی جهانی ایران آزاد صحبت می‌کنم. کاری که شما انجام می‌دهید برای آینده جهان بسیار مهم است. من درود می‌فرستم به خانم رجوی برای تمامی تلاشهایشان برای دمکراسی و آزادی. این بسیار شجاعانه است که در ایران برای آزادی و دمکراسی مبارزه کرد.

 

سخنرانی لوئی فری و مایکل موکیزی از هیات شخصیت‌های آمریکایی

قبل از هر چیز تشکر می‌کنم از شما برای اینکه ما را دعوت کردید به اینجا. خانم رجوی شما همواره الهام‌بخش ما بودید و شما هیچگاه از مبارزه پا پس نکشیدید و این همه ما را به جلو هل داده است. من فقط می‌خواهم چند جمله بگویم و مفتخرم که از طرف همکارانم صحبت کنم. ما بیانیه‌ای امضا کردیم. البته جای جو لیبرمن بسیار خالی است. من چند موضوع را می‌خواهم برجسته کنم و بقیه را آقای مایکل موکیزی خواهد گفت.

سخنرانی کرستی کالیولاید اولین رئیس‌جمهور زن استونی ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱

مریم رجوی عزیز، مردم عزیز ایران در اینجا و در همه جای جهان. کشور من نیز تحت اشغال بود و در آن زمان تحت اشغال قرار داشتیم و باید مستبدان را متوقف کرد. شما می‌دانید که بسیاری از مستبدان در جهان هستند. آنها با هم متحد می‌شوند. آنها به هم موشک می‌دهند به هم پهپاد می‌دهند. آنها مردم را به قتل می‌رسانند. نباید با این حکومت‌ها گفتگو کرد. ما نباید با مستبدان مماشات کنیم.

نقش کانون‌های شورشی در مبارزه با رژیم آخوندی

پیام‌های کانون‌های شورشی به کهکشان مقاومت

حمایت زندانیان سیاسی از کهکشان مقاومت

سخنرانی جان برکو رئیس و سخنگوی پارلمان انگلستان ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۹

خانم رجوی همکاران برجسته من عاشقان آزادی خانم‌ها و آقایان. به نظرم این ششمین بار است که دعوت شده‌ام تا در میان شما باشم برای این گردهمایی در این یا آن محل. از صمیم قلب و ضمیرم شرکت شش باره خودم را اینطوری توصیف کنم که هر لحظه آن برایم الهام‌بخش بوده است. هم ششمین‌بار و هم اولین بار آن.

حمایت خودم را از شورای ملی مقاومت به‌عنوان یک جنبش و نهاد و به قهرمانی هم خانم رجوی که هیچ جای بحث ندارد و هم رزمندگان آزادی که افتخار داشتیم صحبت‌های آنها را بشنویم.

 

سخنرانی برنارد کوشنر وزیر خارجه فرانسه از ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰

وقتی به صحبت‌های سخنران قبلی گوش می‌دادم انگار که رویا بود. بسیار سخنرانی قوی بود. بسیار خوشحال هستم که امروز با شما هستم. فکر می‌کنم که زمان زیادی از حضورم با شما می‌گذرد و هر بار هم اشتیاق من بیشتر می‌شود.

تمام چیزیهایی که ما آرزو می‌کنیم امیدوارم که محقق شود. امیدوارم که ایران آزاد بشود. من به خانم مریم رجوی به‌خاطر تمامی فعالیت‌هایشان تبریک می‌گویم.

سخنرانی بارونس اولان عضو مجلس اعیان انگلستان

خانم رجوی عصر شما بخیر. برای من افتخار بزرگی است که امروز در کنار شما هستم و جمع بزرگی از نمایندگان در حمایت از شما. رژیم حاکم در ایران در ضعیف‌ترین حالت خودش قرار دارد و با جنگ‌های درونی خودش دست و پنجه نرم می‌کند. 

این رژیم تلاش می‌کند که با سیاست گروگانگیری و تروریسم دولتی و فعالیت‌های مخرب سایبری نه تنها در منطقه عامل گسترش جنگ بوده بلکه در تمامی جهان این نقش را داشته است.

سخنرانی ناتالی گاوریلیستا نخست‌وزیر ملداوی ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳

خانم رجوی شخصیت‌های محترم و نمایندگان پارلمان از کشورهای مختلف این افتخار بزرگی است که در کنار شما هستم. متحد در مبارزه با زنان ایرانی و رهبری آنها و ارزش‌های خلل‌ناپذیری حقوق‌بشر و آزادی و دمکراسی

اجلاس جهانی امسال یک اهمیت ویژه دارد با توجه به بی‌ثباتی رژیم. مرگ رئیسی و انتخابات نمایشی رژیم یک بی‌ثباتی در رژیم ایران ایجاد کرده است. بله ما دیدیم که مردم ایران با تحریم نمایش انتخاباتی به رژیم نه گفتند.

 

سخنرانی سناتور گری پیترز رئیس کمیته امنیت داخلی و سنای آمریکا

من سناتور گری پیترز هستم و مفتخرم که در اجلاس ایران آزاد ۲۰۲۴ شرکت دارم. من افتخار می‌کنم که ایرانیان مقیم آمریکا را نمایندگی کنم. من در کنار مردم ایران هستم در مخالفت با رژیم استبدادی که در ایران حاکم است.

 رژیم حاکم بر ایران به مدت چندین دهه مسئول اعدام‌های جمعی زندانیان سیاسی و سرکوب خشنونت‌بار اعتراضات مسالمت آمیز و ارزش‌های دمکراتیک بوده است.

سخنرانی سناتور تد کروز رئیس جمهوری‌خواهان در کمیته تجارت سنای آمریکا

عصر بخیر. متشکرم که مرا برای سخنرانی در اجلاس بین‌المللی ایران آزاد ۲۰۲۴ دعوت کردید. می‌خواهم از تمامی پارلمانترها و رهبران تشکر کنم که امروز اینجا هستند به‌خاطر تعهد راسختان برای افشای وحشیگری‌های رژیم در نقض حقوق‌بشر و اقدامات تروریستی این رژیم.

سخنرانی جان برد وزیر خارجه کانادا ۲۰۱۵ و جودی اسگرو وزیر مهاجرت کانادا ۲۰۰۵

می‌خواهم سلام کنم به همه دوستانمان در اشرف۳. امروز روزی برای حمایت است. من به شجاعت کانون‌های شورشی درود می‌فرستم. امیدوارم که همه را الهام‌ ببخشد تا دولت‌ها کاری که لازم باشد را انجام بدهند.

ما در  ۱۵سال گذشته به این نتیجه رسیدیم که مماشات فقط فقط به شکست می‌انجامد و برای باقی ماندن آخوندها در قدرت می‌انجامد. اگر می‌خواهیم واقعا به مسائل اتمی رژیم بپردازیم، و کارهایی که در سرتاسر منطقه می‌کند و قبل از هر چیز با سرکوب مقابله کنیم باید قویا بایستیم.

 

سخنرانی اندا کنی نخست‌وزیر ایرلند ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷

خیلی ممنون هستم. شما سخنرانی‌های زیادی شنیدید. صحبت‌های زیادی شنیدید. شما با موضوعات جدی مقابله می‌کنید. بشریت در معرض تهدید است. ۲۶میلیون نفر در سودان در معرض قحطی هستند وضعیت اوکراین و غزه و لبنان و سوریه که میلیون‌ها نفر جابجا شده‌اند و مشکلاتی که باید مورد توجه رهبران جهان قرار بگیرد.

سخنرانی کارلو چیچولی نماینده پارلمان اروپا و سناتور رافائله اسپرانزون نایب رئیس گروه برادران ایتالیا در سنای ایتالیا

متشکرم. افتخاری است برای من که اینجا هستم و از شورای ملی مقاومت حمایت می‌کنم. ما اینجا هستیم با شما و همراه شما. من می‌خواهم یادآوری کنم که پانزده سال پیش من همراهی کردم رهبر شما خانم مریم رجوی را در مجلس نمایندگان ایتالیا که در آنجا جان فرانکوفینی از او استقبال کرد.

سخنرانی امانوئلیس زینگیریس عضو کمیته خارجی پارلمان لیتوانی

خیلی خوشحال هستم که با شما هستم. در سالهایی که من در پارلمان بودم خیلی برای الهام‌بخش بود صحبتهایی که شنیدم به‌خصوص صحبت‌های آقای برکو. می‌خواهم بگویم خانم مریم رجوی از شما متشکرم که چهره اسلام متمدن را در اروپا و جهان نجات دادید. ما با شما ادامه می‌دهیم.

سخنرانی اینگرید بتانکور کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا

مریم عزیز تشکر می‌کنم که ما را در پاریس گردهم آوردید و ما را با تمامی ایرانیانی در ارتباط گذاشتید که برای آزادی آزادی خودشان در ایران مبارزه می‌کنند. به ما اجازه بدهید دیالوگی داشته باشیم با کسانی که در آلمان پرچم‌هایشان بالاست و تمامی دوستانمان در اشرف۳ که این برنامه را دنبال می‌کنند.

سخنرانی عبدالله لاهوتی نخست‌وزیر کوزوو ۲۰۲۱

خانم رجوی گرامی و شخصیت‌های گرامی از طرف شخصیت‌های حاضر از کوزوو و مونتنگرو از خواست مردم ایران برای آزادی و دمکراسی حمایت می‌کنم. حصور ما از سرتاسر جهان عزم جزم ما را در حمایت از مردم ایران نشان می‌دهد. امروز روشن هست که رژیم سرکوبگر نمی‌تواند تا ابد دوام بیاورد.

 

سخنرانی دومینیک آتیاس رئیس پیشین کانون وکلای اروپا با بیش از ۱میلیون عضو

دوستان عزیز عجب خوشبختی است که اینجا باشم. من دلم می‌خواست در خیابانهای برلین باشم و راهپیمایی کنم. من دلم می‌خواست در اشرف۳ با خواهرانم باشم. من با این حال عصبانی هستم. من از جامعه مدنی عصبانی هستم. من به شما می‌گویم شانتاژ باید متوقف شود. من به شما می‌گویم تروریسم آخوندها باید متوقف شود. آری به شجاعت اعضای شورای ملی مقاومت.

سخنرانی میکائل تچنر نماینده پیشین پارلمان نروژ

خانم رجوی خانمها و آقایان با افتخار تمام من از این فرصت استفاده می‌کنم تا به این اجلاس بسیار مهم سخنرانی کنم. اعضای پارلمان نروژ بیانیه حمایت از حقوق‌بشر و آزادی در ایران را امضا کردند.

این یک کارزار بین‌المللی در حمایت از مقاومت ایران است که ما مفتخر به شرکت در این کارزار هستیم. یک بحران حقوق‌بشر در ایران وجود دارد. به جامعه بین‌المللی هشدار داده شده است با تعداد بالای اعدام‌ها که تعداد آنها در سال ۲۰۲۳ به شدت افزایش پیدا کرده است.

سخنرانی کی‌را رودیک نماینده پارلمان اوکراین

سلام بر شما دوستان عزیز. من می‌خواستم تشکر کنم از کسانی که در اوکراین بودند و پرچم اوکراین را داشتند. این باعث شد که در قلب خودم گرمای آنرا احساس کنم. حضور شما در این تظاهرات نشان داد که چطور ما باید همراه و همبسته باشیم در راه آزادی.

سخنرانی لیندا چاوز رئیس پیشین روابط عمومی کاخ سفید

از همه شما متشکرم. روز طولانی بوده است. صحبت‌های بسیار زیبای از سخنرانها شنیدم. خیلی سخت است که در انتهای جلسه صحبت کرد. ما اینجا هستیم تا از خانم رجوی حمایت می‌کنیم. او برای ما الهام‌بخش است. مبارزه او مبارزه ما است. من در این فکر بودم که چطور است که ما در آمریکا نمی‌توانیم جمهوری‌خواه و دمکرات را در یک جا جمع کنیم ولی نمایندگانی از این دو حزب به پاریس می‌آیند تا حمایت خودشان را از اهداف خانم رجوی ابراز کنند.

سخنرانی دکتر سولماز ابوعلی و آناهیتا سامی از متخصصین ایرانی

عصر بخیر برای من مایه افتخار است که اینجا باشم و در حضور چنین مهمانان والایی سخنرانی کنم. خصوصا در حضور کسانی که در اشرف۳ هستند. من در آمریکا دکترای خودم را گرفتم و سه بار قهرمان جهان و ۱۵بار قهرمان ایالات متحده در کاراته شدم.

راه رسیدن به این نقطه برای من ساده نبود. به عنوان یک کودک سه ساله مجبور به فرار از ایران شدم. پدر و مادرم به دلیل رابطه با سازمان مجاهدین مورد تعقیب قرار گرفتند. ما از ایران به پاکستان و سپس بنگلادش و بعد از آن به کانادا رفتیم.

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: