ایران آزاد ـ قسمت هفدهم

ویژه برنامه سیمای آزادی به‌مناسبت گردهمایی ایران آزاد

ایران آزاد یک آرمان در دسترس و یک هدف تحقق‌پذیر است. گردهمایی ایران آزاد منادیِ جهت دادن تحولات داخلی و بین‌المللیِ معطوف به ایران در راستا و مسیر نفی هرگونه دیکتاتوری، با شاخص تمرکز بر سرنگونی حاکمیت ملایان است. ندادهنده‌ی این وظیفه‌ی مبرم، آزادی ایران‌زمین است که به هر میزان انرژی و توان، به دنیایی از امید و آرزو و دستان و بازوان هم‌پیوند برای گسترش جبهه‌ی نفی هرگونه دیکتاتوری، فراخوان می‌دهد. ترجمان تاریخی، ملی و بالفعل این فراخوان، در همراهی و هم‌پیمانی برای هرچه گسترده‌تر، کیفی‌تر، نافذتر و اثرگذارتر برگزار شدن گردهمایی ۹ تیر ۱۴۰۳ متبلور می‌شود.

این گردهمایی به‌طور خاص در گیرودار معامله‌ی مماشات‌گران با نظام ملایان، برافراشتن رایت «کس نخارد» به‌عنوان پیام قیام‌های دو دهه‌ی اخیر برای سرنگونیِ دیکتاتوری ولایت فقیه است.

اکنون طیف جبهه‌ی نه شاه ـ نه شیخ که از منظر سازماندهی و تشکل و پیشینه‌ی تاریخیِ مبارزه با دو دیکتاتوری، توسط شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران نماینده‌گی می‌شود،‌ در آستانه‌ی برگزاری یک گردهماییِ سیاسیِ مهم در روز ۹ تیر ۱۴۰۳ است. این گردهمایی به‌طور خاص پس از رقم خوردن تحولات ایران به جانب تعیین تکلیف آلترناتیو، از اهمیتی فوق‌العاده نسبت به نمونه‌های پیشین برخوردار است.

لطفا به اشتراک بگذارید: