امپراطوری مالی سپاه پاسداران در ایران

# انحلال سپاه پاسداران

مسعود رجوی ـ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

انحلال سپاه پاسداران و اختصاص دادن بودجه آن به مقابله با کرونا و بهداشت و درمان. اگر رژیم ولایت فقیه قصد سرکوب و جنگ‌افروزی و صدور ارتجاع و تروریسم ندارد یک ارتش برایش کافیست و نباید هزینه مضاعف سپاه را هم به مردم دردمند و محروم ایران تحمیل کند.

تمام ارگانهای سرکوبگر به‌ویژه سپاه و اطلاعات رژیم باید درهم کوبیده و منحل شوند.

مسعود رجوی ـ ۴ مهر ۱۴۰۱

انحلال سپاه پاسداران 

مسعود رجوی ـ دوشنبه شب ۴مهر ۱۴۰۱

پیام به همه دلاوران قیام و جوانان شورشگر

دشمن به گفتهٴ خودش می‌خواهد کار را تمام کند.

خلع‌سلاح و آتش متقابل، آتش جواب آتش، حق فرزندان رشید وطن است.

اعلامیه جهانی حقوق‌بشر هم حق قیام و شورش علیه ستمگر را به‌رسمیت شناخته است.

خوشا که اکنون در اثر قیام سراسری بسیاری که کلمه انقلاب و انقلاب کردن را از اساس ناشایست و جرم نابخشودنی نسل ما می‌شناختند، کوتاه آمده و انقلابی را که علیه تمامیت رژیم در جریان بوده و هست دیرهنگام پذیرفته‌اند.

با این‌حال ما به همه  آنها خوشامد می‌گوییم و درخواست می‌کنیم قدم بعدی را هم بردارند و اذعان کنند که این رژیم جز زبان قاطعیت و قهر و قدرت نمی‌فهمد.

به رژیم هم که گویا تازه کشف کرده (!) که حجاب بهانه و اصل نظام نشانه است، می‌گوییم:

اولاً-آزادی‌ها و حقوق زنان که طرح شورای ملی مقاومت ایران در بارهٴ آن، ۳۵سال پیش به تصویب رسیده و منتشر شده است، جزء لاینفک انقلابی است که در جریان است.

در این طرح رودررو و برخلاف ارتجاع آخوندی، حقوق زنان ایران برای رهبری و ریاست‌جمهوری و قضاوت و هم‌چنین آزادی پوشش و رفع نابرابری‌های حقوقی، اعلان و به‌رسمیت شناخته شده است.

ثانیاً-آری، برای دستیابی همه  اقشار و طبقات جبهه خلق از کارگر و کشاورز گرفته تا فرهنگی و معلم و پرستار و بازنشستگان و ملیت‌های تحت ستم به حقوقشان، اصل نظام ولایت‌فقیه نشانه است و سرنگون باید گردد.

تمام ارگانهای سرکوبگر به‌ویژه سپاه و اطلاعات رژیم باید درهم کوبیده و منحل شوند.

پیروز باد انقلاب دموکراتیک مردم ایران

 

کنفرانس خبری در دفتر شورای ملی مقاومت در آمریکا ـ معرفی کتاب ظهور امپراطوری مالی سپاه پاسداران ـ ۸مارس ۲۰۱۶

روز چهارشنبه در یک کنفرانس افشاگرانه در دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن، کتاب ایران: ظهور امپراطوری مالی سپاه پاسداران معرفی شد و طی آن، نقش سپاه خامنه‌ای در گسترش تروریسم و تشدید دخالت‌های رژیم در منطقه و همزمان چنگ اندازی سپاه بر اقتصاد ایران تحت حاکمیت آخوندها برای تامین هزینه های این فعالیتها تشریح شد.

علیرضا جعفرزاده معاون دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشینگتن با معرفی این کتاب از جمله تصریح کرد که خامنه‌ای از سال۲۰۰۵، تحت پوشش «خصوصی‌سازی»، اقتصاد ایران را غصب کرده و آن‌را به‌سمت سپاه سوق داد.

وی افزود: رژیم آخوندی سالانه بین ۱۵ تا ۲۰میلیارد دلار در سوریه خرج می‌کند... سپاه پاسداران، تمامی معیارهای یک سازمان تروریستی خارجی را دارد و لذا باید در لیست سیاه قرار گیرد.

در این کنفرانس هم‌چنین طی یک جلسهٔ بحث و گفتگو با حضور شخصیت‌های سیاسی و کارشناسان آمریکایی، شرکت‌کنندگان ضمن بررسی نقش سپاه پاسداران به‌عنوان عامل اصلی سرکوب رژیم در داخل و صدور تروریسم به خارج، به لیست‌گذاری آن به‌عنوان یک سازمان تروریستی فراخوان دادند.

در این میز گرد که تحت مدیریت سفیر آدام ارلی سخنگوی پیشین وزارت‌خارجهٔ آمریکا برگزار می‌شد، شرکت‌کنندگان عبارت بودند از: ویلیام نیتزه Bill Nitze از مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی، اد استافوردEd Staffordاز مقام‌های پیشین وزارت‌خارجهٔ آمریکا، مایکل پریجنت Pregent از مؤسسهٔ هادسون و علیرضا جعفرزاده.

روزنامه واشینگتن تایمز یک گزارش جامع از این کنفرانس و معرفی کتاب ظهور امپراطوری مالی سپاه پاسداران منتشر کرد. در ادامه به بخشهایی از این گزارش توجه فرمایید.

لطفا به اشتراک بگذارید: