موشکاف: سخنان خبیثی درپشت سنگر و زیر توراستتاربرای جک و جونورای ارتش

موشکاف: سلام به همه دوستای خوب و با مرام، رفقا امروز میخوایم بریم لویزون، حالا چرا؟ تا ببینم خبیثی پشت سنگر و زیر تور استتار، واسه جک و جونورای ارتش تحت‌امر ولایت چیا گفته:

‌آخوند رئیسی ۲۹ فروردین

برنامه این وعده صادق، اقدامی محدود بود نه اقدامی فراگیر و گسترده. اگر قرار بود اقدامی فراگیر و گسترده باشد، اون‌وقت می‌دیدند حامیان رژیم صهیونیستی که چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی‌ماند اما قرار این بود که:

یک - اقدامی محدود بشود

دو - تنبیهی برای رژیم صهیونیستی باشد

و سوم از همان مراکزی که حمله شده بود به منافع جمهوری اسلامی ایران همان مراکز. برخورد بشود

موشکاف: چی شد؟ چرا یهو خفه خون گرفتی بنال بینیم دیگه چه لافی میخوای بیای؟

اگر کوچک‌ترین تعرضی از ناحیه رژیم صهیونیستی به خاک وطن ما صورت بگیرد و به منافع جمهوری اسلامی ایران، یقین بدانند برخوردی بسیار شدید و سهمگین با اونها خواهد شد.

موشکاف: صبر کن، خبیثی نکنه منظورت از برخورد شدید و سهمگین اینه:

اعتماد آنلاین ـ ۲۹ فروردین

اتفاقی عجیب در مراسم رژه روز ارتش در مشهد؛ ماشین آب‌پاش یگان‌ویژه به خبرنگاران که رسید آنها را آب‌پاشی کرد!

پیمان‌شکنان قرار دادید تا پیر و مرادتان شما را با عبارت: من از یگان ویژه تشکر می‌کنم.

موشکاف: هاهاها بنازم به قدرت و شوکت و اقتدار و آب‌پاش یگان ویژه رو! رفقا وقتی اینجا این جور خیسی بالا میاره و این محشرو بپا می‌کنه، دیگه ببینید مثل توپ فتحعلی‌شاه تو پترزبورگ چی غوغایی میشه. اما دوستان این جونورای دست و پا چلفتی و دزد، به مردم به‌خصوص به زنا و دخترای بی‌سلاح و بی‌دفاع که می‌رسه همشون گرگ هارن!

کانال عصر ایران ـ ۳۰ فروردین

آن‌طور که آقای رئیسی در دوران تبلیغات انتخاباتی گفته بود، قرار بود به جای "گشت ارشاد"برای حجاب،"گشت ارشاد مدیران" راه بیندازند.

قرار بود به جای این‌که زنان و دختران را به‌زور سوار بر ون کنند و زمینه‌ساز حوادث تلخی مانند قصه پر غصه مهسا امینی شوند، با مسئولان خطاکار برخورد کنند.

اما به جای همه اینها، دیدیم که رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر که مرتکب منکر انتقال باغ ۱۰۰۰میلیاردی بیت‌المال به خود و پسرانش شده بود، با گفتن "غفلت کردم" مشمول این فریضه و گشت ارشاد مدیران نشد و در عوض، بار دیگر زنان و دختران را با جیغ و داد و کشان کشان به داخل ون‌ها بردند تا تجربه شکست‌خورده گشت ارشاد را برای چشیدن شکستی دیگر تکرار کنند.

موشکاف: اما باید بگم که به همین زودیا مردم به وعده‌شون که کله پا کردن این نظام نکبته عمل می‌کنن، اونهم چه جور، بعله!، دوستان عزت زیاد

 

لطفا به اشتراک بگذارید: