ادامه فیلم‌سازی یا شیطان‌سازی علیه مجاهدین ـ نامه مارتین پاتسلت به رئیس فستیوال یوتوبوری

گفتگو با مهندس محمد علی مهرابی  

اخیرا آقای مارتین پاتسلت عضو هیأت‌رئیسه کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد و نماینده سابق مجلس فدرال آلمان نامه‌ای افشاگرانه به مدیر فستیوال فیلم یوتوبوری و اسقف اعظم مارتین مودئوس نوشته و در آن به استفاده ابزاری وزارت اطلاعات از فستیوال فیلم علیه مجاهدین و مقاومت ایران پرداخته‌اند.

او از جمله می‌نویسد:

من مارتین پاتسلت نماینده سابق مجلس فدرال آلمان، این نامه را از جانب کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد می‌نویسم که در هیأت‌رئیسه آن عضویت دارم.

ما تعجب کردیم که یک وب‌سایت بدنام به نام «انجمن نجات» که انجمن پوششی وزارت اطلاعات ایران است برای یک فیلم با عنوان «کودکان کمپ اشرف» تبلیغ می‌کند که قرار است روز ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ به زبان سوئدی و با زیرنویس انگلیسی در جشنواره فیلم یوتوبوری به نمایش دربیاید. بی‌شک این نمایش باید در خدمت اهداف رژیم ملایان علیه اپوزیسیون اصلی‌اش باشد که به تبلیغ آن مبادرت کرده است.

کمیته ما سالهاست که نقض حقوق‌بشر در ایران و جنایات این رژیم علیه اعضای اپوزیسیون را مانیتور و محکوم می‌کند. ما تجربه طولانی از تبلیغات هدف‌دار و شیطان‌سازی رژیم ایران علیه جنبش اپوزیسیون مجاهدین خلق داریم که با هدف بی‌اعتبار کردن این جنبش صورت می‌گیرد. در این باره من در سال۲۰۲۱ که عضو کمیسیون حقوق‌بشر مجلس فدرال آلمان بودم یک کتاب نوشتم. من در مورد این شیوه‌های رژیم ایران تحقیقات مستقل انجام داده و در آن کتاب آن را افشا کرده‌ام.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: