اعدام زندانی قیام میلاد زهره وند ۲۱ ساله در زندان همدان

111 (2) 

 

اعدام زندانی قیام میلاد زهره وند ۲۱ ساله در زندان همدان

اعدام ۹ زندانی در روزهای اول و دوم آذر

 

دژخیمان خامنه‌ای امروز پنجشنبه دوم آذر زندانی قیام، میلاد زهره‌وند ۲۱ ساله از فرزندان دلیر مردم ملایر را مخفیانه و بدون اطلاع به خانواده‌اش، در زندان مرکزی همدان اعدام کردند.

میلاد روز ۵ آبان ۱۴۰۱ در جریان اعتراضات مردم ملایر در اثر شلیک پاسداران زخمی و دستگیر شد. قضائیه جلادان او را به خاطر هلاکت یک پاسدار به‌نام علی نظری به اعدام محکوم و دیوان عالی آخوندها حکم اعدام او را تایید کرد. نیروهای سرکوبگر پس از این اعدام جنایتکارانه و در وحشت از اعتراضهای مردمی، از صبح امروز در نقاط مختلف شهر ملایر مستقر شده اند.

همزمان ۸ زندانی دیگر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اول و دوم آذر حلق آویز شدند. روز دوم آذر رسول گرگیج و شاه‌مراد داوودی در مشهد و اول آذر مسلم جمشیدی، محمد اندیشگو و دو زندانی دیگر در زندان قزلحصار و ابراهیم زمهریز در تبریز و زندانی دیگری به‌نام رضا اعدام شدند.

خامنه ای با این اعدامها هم سبعیت رژیم و هم وحشت آنرا از آتشفشان خشم مردم بر ملا میکند. اما این جنایتها تنها اراده مردم و جوانان قیام آفرین را برای سرنگونی مصمم تر میکند. مقاومت ایران ملل متحد و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو را به اقدام فوری برای متوقف کردن ماشین کشتار این رژیم و نجات جان زندانیان زیر اعدام فرامی‌خواند. رژیم آخوندی باید از جامعه بین المللی طرد شود و سردمدارانش بویژه خامنه‌ای، رئیسی و اژه‌ای بخاطر جنایت علیه بشریت در برابر عدالت قرار گیرند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲ آذر ۱۴۰۲ (۲۳ نوامبر ۲۰۲۳)

 

 

اعدام میلاد زهره‌وند توسط دژخیمان خامنه‌ای به‌صورت مخفیانه در زندان ملایر به اتهام «قتل یک مأمور حکومتی

فراخوان شورشگران به دادخواهی خون میلاد در ملایر و شهرهای اطراف

شهید قهرمان قیام  میلاد زهره‌وند، کارگر آسفالت‌کار اهل ملایر بود.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: