پاسخ مجاهدین به لاف و گزاف مضحک بچه شاه دیکتاتور و دست نشانده درباره دموکراسی و حقوق بشر

پاسخ مجاهدین به لاف و گزاف مضحک بچه شاه دیکتاتور و دست نشانده  درباره دموکراسی و حقوق بشر در ۲۶دی سالروز اخراج پدرش از ایران در تلویزیون بقایا و زادگان ساواک شکنجه گر 

  • سخنگوی مجاهدین:

  • لعنت بر خمینی و مرگ بر خامنه‌ای که در اثر کثرت جنایتهایشان کاری کردند که حتی بچه‌شاه هم از ملت ایران طلبکار شده و ارث پدرش را می‌خواهد! این در حالی است که مجاهدین هنوز هم آثار شکنجه‌های شاه را بر بدنهای خود دارند.
  • لاف در غربت در بارهٔ دموکراسی و حقوق‌بشر، در شرایطی انجام می‌شود که ورثهٔ ساواک به‌رسم فئودالی بچه شاه را به‌نحو مسخره‌ای هنوز شاهزاده خطاب می‌کنند که اهانت آشکار به انقلاب ضدسلطنتی و حاکمیت جمهور مردم ایران است. مردمی که شاه خائن را در روز ۲۶دی ۱۳۵۷ برای همیشه به زباله‌دان تاریخ انداختند. شعارهای ”مرگ بر شاه“ توده‌های میلیونی مردم در جریان انقلاب ضدسلطنتی را همه می‌دانند.
  • امروز هم در جریان انقلاب دموکراتیک نوین، شعار ”مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر“ یک شعار فراگیر برای همه کسانی است که به واقع خواهان سرنگونی رژیم ولایت فقیه و خواهان آزادی و دموکراسی و استقلال هستند.
  • سخنگوی مجاهدین:

  • بچه شاه پرسیده است آیا اعضا یا رهبران مجاهدین آمادگی دیالوگ با دیگر نیروهای دموکراتیک را دارند؟ جواب این است که تو را چه به دموکراسی؟ قبل از هر چیز باید دهان را از کلمهٔ شاهزاده آب کشیده و سپس جنایت‌های دیکتاتوریهای دست‌نشاندهٔ ارتجاعی و استعماری شاه و رضاشاه را یک به یک محکوم کنی. میلیاردها پول ربوده شده را هم باید به مردم ایران برگردانی و سپس مرزبندی ملی و تاریخی ایرانیان با شاه و شیخ یعنی استعمار و ارتجاع و مشخصاً دیکتاتوری و وابستگی را قبول کنی. سپس به ارتباطات دیرین با پاسداران می‌رسیم و این‌که به‌گفته بچه شاه سپاه و بسیج «اولین نیروی تضمین‌کننده امنیت و ثبات آینده ایران در واقع خودشان هستند» (۲۴ آذر ۹۷).
  • از اینجا می‌توان فهمید که چرا بچه شاه در لیست‌گذاری سپاه پاسداران توسط پمپئو و هلاکت جلاد قاسم سلیمانی سکوت پیشه کرد اما اکنون با موج‌سواری به‌طور صوری از لیست‌گذاری سپاه توسط اتحادیه اروپا استقبال می‌کند.
  • تا آنجا که به مجاهدین و مقاومت ایران مربوط است نه شاه نه شیخ، مرزبندی اصلی آنهاست و هرگز حاضر به دیالوگ و مذاکره با این دو طایفهٔ ستمگر نبوده و نیستند و نخواهند بود. این لازمهٔ آزادی و استقلال و آلترناتیو دموکراتیک است. این‌که در قرن بیست و یکم کسی بپذیرد شیخ نماینده خدا و شاه ”موهبت الهی“ و ”سایه خدا“ بر روی زمین است، منتهای ارتجاع و عقب‌ماندگی است
  • بچه شاه خوب است که از خمینی یاد بگیرد که در ۲۲خرداد ۱۳۶۰ گفت اگر یک در هزار احتمال می‌داد مجاهدین از اصول خود (یعنی آزادی‌های دموکراتیک و استقلال ایران و حقوق و آزادیهای زنان و ملیتها و کارگر و کشاورز) کوتاه بیایند حاضر بود خودش شخصاً نزد مجاهدین بیاید. اما مجاهدین هرگز به شیخ و شاه آلوده نشدند و نخواهند شد.
  • سخنگوی مجاهدین یادآوری کرد بچه شاه در ۳۰خرداد ۱۳۹۷ نیز در کیهان پدرش ادعا کرده بود با ”اعضای سابق“ مجاهدین گفتگو کرده و مجاهدین ”زنان را مجبور به حجاب می‌کنند“!
  • سازمان مجاهدین خلق ایران در سوم تیر ۱۳۹۷ این «غلط اضافی به‌نقل از مأموران ساواک آخوندی و انجمنهای نجاست (را) که با ناشیگری تحت عنوان لو رفتهٔ ”اعضای سابق“ یعنی اعضای لاحق وزارت بدنام، ارائه می‌شود» افشا و محکوم کرد.
  • بچه شاه هم‌چنین در تلویزیون بقایای ساواک به‌خاطر حقوق‌بشر، اظهار نگرانی کرده است که چرا در سازمان مجاهدین زنان روسری دارند و جدای از مردان می‌نشینند!
  • سخنگوی مجاهدین گفت صرفنظر از آزادی عقیده و بیان در مورد ۲میلیارد مسلمان در جهان، منطق رضاخانی ”بی روسری یا توسری“ و منطق خمینی ”یا روسری یا توسری“ دو روی سکهٔ واحدی است که شاه و شیخ از آن جدایی ناپذیرند. اما حرف شورشگران و رزمندگان آزادی این است که ”چه با حجاب چه بی‌حجاب، پیش به سوی انقلاب“
  • سخنگوی مجاهدین افزود:

  • انقلاب دموکراتیک و آزادیبخش، که شاه و شیخ و بقایای آنها بویی از آن نبرده‌اند، همان چیزی است که مجاهدین در نبرد با دیکتاتوری شاه و شیخ در نیم قرن گذشته، سنگین‌ترین بهای خونین را برای آن در بزرگترین و طولانی‌ترین مقاومت سازمان‌یافته در تاریخ ایران پرداخته‌اند.
لطفا به اشتراک بگذارید: