This browser does not support the video element.

واکنشهای جنون آمیز رقت انگیز رژیم علیه مجاهدین و مقاومت ایران در نمایشات جمعه

واکنشهای جنون آمیز رقت انگیز رژیم


علیه مجاهدین و مقاومت ایران


در نمایشات جمعه ۱۶ تیر در سراسر کشور


طباطبایی نژاد نماز جمعه اصفهان:این گروهک بیش از ۱۷هزار نفر از بزرگان..... را کشته است.


مقام های فرانسوی در جانبداری آشکار از گروهک تروریستی از رد اتهامات اولیه درباره تروریستی بودن اعضا و طرفداران این گروه خبر دادند.


ابراهیمی پور نماز جمعه آبادان: تامل برانگیز است وقتی دیده می شود غرب و اروپایی که ادعای مبارزه با تروریست را دارد قصد ایجاد پیوند بین مجاهدین و داعش را هم دارد


عبدالجواد شمس‌الدین نماز جمعه انزلی: بحث این جناح و آن جناح نیست, با ما مذاکره می‌کنند و روز بعد می‌روند در مراسم مجاهدین شرکت می‌کنند, این به‌هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست, مذاکره و دیدار کنند و بعد بروند از مجاهدین حمایت کنند؟ این بر اساس کدام منطق است؟ اظهارات مجاهدین در خصوص فتنه ۸۸جای تأمل و بررسی دارد, اما متأسفانه در بین مسئولان سطوح بالایی اجرایی کشور هیچ عکس‌العملی نمی‌بینیم.ازیک‌طرف فرانسه با این لیست سیاه خود ازجمله فروش خون‌های آلوده به ایران, کارشکنی در برجام از مجاهدین حمایت می کند و از طرفی ما با یک شرکت و سود ۱۷درصدی اندک, با شرکت نفتی او قرار داد می‌بندیم, در خوش‌بینانه‌ترین حالت این نشان می‌دهد که در مجموعه اجرایی کشور هیچ مدیریتی وجود ندارد.


مجاهدین ۱۷هزار شهید از ما گرفتند و آن را علناً همه‌جا اعلام کرده‌اند, اما باز تحت حمایت هستند بااین‌وجود، سپاه و سپاهیان عزیز ما که زنده‌زنده برای دفاع از کشورشان و دین و ایمانشان، شهید شده‌اند را گروه تروریستی می‌دانند.


 مقیسه نماز جمعه سبزوار: هدف اصلی برگزار کنندگان این نشست و حامیان غربی و منطقه ای آنان مقابله با جمهوری اسلامی و تضعیف جایگاه ایران اسلامی است.


برگزار کنندگان بر این باور بودند که با تشکیل این نشست ها نظام را از بین ببرند که ایران اسلامی هنوز با اقتدار در منطقه و جهان خودنمایی می کند...


نهاد های امنیتی و نظامی نشان داده اند که هر اقدام مخرب در جهت بی ثباتی ایران را سرکوب خواهند کرد و اجازه عرض اندام به اقدامات تروریستی نخواهند داد.این اظهارات هشداری به دلسوزان انقلاب است تا در پشتیبانی از ولایت فقیه غفلت نکنند و با وحدت در اطاعت از ولی فقیه درنگ نکنند.


محمدعلی دستجردی در نماز جمعه قوچان: دستگاه دیپلماسی کشور نسبت به نشست مجاهدین در فرانسه واکنش جدی نشان دهدآمریکا هیچ‌گاه از براندازی حکومت اسلامی غفلت ندارند, آنها با سناریو چینی و نقشه می‌خواهند مشکل به وجود آورند


علی حسینی نماز جمعه خمین: مجاهدین هفده هزار نفر را ترور کردند با این حال فرانسه به همراه برخی از کشورها از جمله آمریکا و عربستان از آنها میزبانی کرد.این در حالی بود که مسئولین کشور ما نیز با شرکت توتال قرار بستند و از آنها به خوبی پذیرایی کردند اما آنها از وزیر خارجه کشورمان آنچنان که باید استقبال نکردند.


حسینی همدانی نماز جمعه کرج: فرانسه با ایران مذاکره می‌کند و قبل از بازگشت مقامات ما, ایران را تحریم می‌کند, هم‌زمان برای جنایت‌کارترین گروه جشن می‌گیرد و بااین‌وجود با شرکتی قرارداد بسته‌ایم که قراردادی به‌مراتب بهتر و قوی‌تر از قراردادی که با ما بسته, با قطر به‌عنوان رقیب ما امضاء کرده است. وقتی هم که به آقای وزیر می‌گوییم اگر اطلاعات ما را به قطر بدهند که خواهند داد, چه می‌کنید, می‌گوید اگر این کار را بکنند قطعاً هزینه‌ی سنگینی می‌پردازند! آقایان دم از ولایت مداری می‌زنند و صحبت‌های رهبری را بالای سرشان می‌گذارند, اما نه برای اجراءبلکه برای اینکه نبینند!


این مقدار وادادگی بعضی مسئولین, زیبنده‌ی ملت ایران نیست...


حسینی پور نماز جمعه اردکان: مجاهدین و حامیانشان قصد تغییر حکومت جمهوری اسلامی را دارند


هدف از برگزاری نشست اخیر مجاهدین و حامیانش در فرانسه تغییر حکومت در جمهوری اسلامی ایران است. آمریکا, رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای عربی دست در دست هم دادند تا نظام ایران را تغییر دهند اما همه بدانند که جمهوری اسلامی ایران به کمک نیروهای مدافع خود و مردم و با درایت مقام معظم رهبری به عنوان جزیره ثبات خودنمایی میکند.


امام جمعه زاینده رود: امروز مجاهدین در فرانسه نشسته و سردمداران فرانسه و انگلیس و امریکا از آن ها که تروریست درجه یک دنیا هستند, حمایت می کنند می بینیم در داخل کشور سپاه را آماج حملات خود قرار می دهند, به یقین تضعیف جریان مقاومت همراهی با کسانی است که چشم دیدن بازوان انقلاب را ندارند .


آذری نماز جمعه فریمان: باید مراقب بود جای شهید و جلاد عوض نشود.. گروهک مجاهدین درصدد بود تا اعدامی‌های خود را با نام شهید و قهرمان معرفی کند که درایت رهبر انقلاب مانع از تحقق این امر شد.هر چند فرانسه خود را یکی از دوستان برجامی می داند اما متاسفانه میتینگی برای انزوای ایران با حضور سران مجاهدین و نیروهای معاند نظام برگزار کردند


عبدالحسین مصلح،در نماز جمعه خورموج: اگر انسان بخواهد توطئه های آمریکا, مجاهدین و دشمنان انقلاب و اسلام را احصا کند نیازمند هفتاد من کاغذ است.از آنجایی که امریکا و مجاهدین تحمل این نظام و انقلاب را نداشتند ....


در نشست پاریس یک زن فراری فتنه ۸۸را حاصل کارکرد ضد انقلاب دانست و به خیال خام خودشان به دنبال سرنگونی نظام ما گام برداشته‌اند .


موسوی نماز جمعه قیدار: فرانسه با آغوش باز مجاهدین را تکریم کرد و حتی پیش از آن‏که وزیر خارجه به تهران بازگردد, تحریم‏های دیگری را علیه ایران تصویب کرد. متاسفانه دولت ما برای کشوری فرش قرمز پهن می‌کند که هنوز خون‌های آلوده به اچ آی وی فرانسه به ایران از یادمان نرفته و همچنین سنگ‏اندازی این کشور در مذاکرات هسته‏ای تا ‏جائی از رفتار آن‏ها به نقش «پلیس بد» تعبیر شد, فراموشمان نشده است... اما سؤال و ابهام اینست, که چرا آغوش دولت برای کسانی که بارها خنجر خود را در سینه ما فرو کرده‏اند باز است؟


سران مجاهدین در روز ۱۰ تیرماه گردهمایی سالیانه خود را در پاریس, یکروز پس از دیدار دکتر ظریف و امانوئل مکرون در کاخ الیزه, برگزار می کند.


-اگرچه سال گذشته نشست مجاهدین ۳ هفته بعد از سفر محمدجواد ظریف, وزیر امور خارجه به پاریس برگزار شد, امسال اما مجاهدین گردهمایی سالانه‏ شان را درست چند ساعت پس از حضور وزیر امور خارجه کشورمان در پاریس برگزار کردند و در این همایش مریم رجوی به نقش‏آفرینی این گروهک در فتنه ۸۸ افتخار می کند! با صراحت نقش سازمان خود را در ماجرای انتشار فایل صوتی سخنرانی منتظری در باره اعدام‏های تابستان سال ۱۳۶۷ علنی می سازد.


-اهمال‏کاری وزارت خارجه درباره مجاهدین سؤال بزرگی است که باید وزارت خارجه به آن پاسخ دهد - به لطف الهی با وجود همه توطئه‏ها علیه جمهوری اسلامی, ایران همچنان به کمک نیروهای امنیتی و درایت رهبری به‏عنوان «جزیره ثبات» در منطقه خودنمایی می‏کند و نکته‌ای که هست این است که برخی حاضر نیستند بپذیرند پنجره برجام تقریبا بسته شده و با اجرای تحریم‏های جدید آمریکا, حتی کرکره پنجره برجام نیز پایین خواهد آمد.


سعادت‌فر نماز امام جمعه بروجن: برخی‌ها در پی آن هستند سرنخ‌هایی را به دشمن بدهند و با سخنان خود باعث می‌شوند قبح فعالیت‌های مجاهدین ریخته شود.


حجت الله اسماعیلی نماز جمعه قرچک: پاسخ نشست مجاهدین در فرانسه قرارداد «توتال» نیست،نشست گروهک تروریستی مجاهدین در پاریس و اظهارات سران فرانسه و حمایت از تروریست ها پاسخ اش دادن دست دوستی و امتیاز با آن کشور نیست, شرایط را باید لحاظ کرد, این قراردادها دشمن را از بن بست نجات می دهد, قرار دادهای خودرو سازی و توتال وغیرو... صنایع در حال ورشکستگی این کشور را نجات داده برای جوانانشان اشتغال ایجاد کرده است ضمن اینکه به مفاد قرارداد ایراد داریم.


 دستگاه دیپلماسی واکنش نشان داده و به فرانسه بفهماند که اینها ۱۷هزار نفر را ترور کردند.


 


حسینی در نماز جمعه ساوه: چرا مسئولین امر به گونه ای ضعیف برخورد می کنند که یک روز بعد از حضور یک مسئول ایرانی در فرانسه, آن کشور تجمع سالیانه مجاهدین و اهانت به نظام را برگزار می کند, باید از قبل با اقتدار و عزت در این رابطه به فرانسه تذکر داده می شد.متاسفانه بجای برخورد قاطع به این کشور خیانتکار, با عقد قرارداد پر سود برای شرکت توتال به آنها پاداش مالی می دهیم.


ابوالفضل حسینی نمازجمعه بندرگز: در حالی که گروهک تروریستی به اسم آزادی بیان در فرانسه علیه ایران عرض اندام می‌کند اما وزارت‌خارجه کشورمان با اهمال‎کاری و بی‌توجهی به مانور تروریست‌های ضدانقلاب, هیچ اقدامی حتی در حد احضار سفیر فرانسه انجام نداده است.


مردم ایران هنوز خلف وعده‌های شرکت‌هایی مانند پژو و رنو را فراموش نکردند که پس از فروش کالای خود به ایرانی‌ها, در حالی که آن کالاها هیچ ارتباطی به برنامه هسته‎ای ایران نداشت، از تأمین قطعات یدکی این کالا خودداری کردند و یا شرکت توتال با وجود دریافت مبالغ کلان از ایرانی‎ها از اجرای تعهدات خود سر باز زد و پروژه‌های نفتی را نیمه‌کاره رها کرد.تنها دو روز از سفر وزیر خارجه کشورمان به فرانسه گذشته بود که این کشور میزبان همایش مجاهدین شد. طوری که فرانسه با آغوش باز مجاهدین را تکریم کرد و حتی پیش از بازگشت وزیر خارجه به تهران, تحریم‌های دیگری را علیه ایران تصویب کرد.


- اظهارات مریم رجوی در نشست مجاهدین در فرانسه مبنی بر اینکه هسته اصلی شورش‌ها در فتنه ۸۸را تشکیل داده بودند, بار دیگر یکی از معضلات سیاسی کشور طی سال‌های اخیر را به چالش می‌کشاند ....


مجاهدین به‌عنوان حلقه واسط روابط عربستان سعودی و اسرائیل برای برنامه‌ریزی علیه نظام ایفای نقش خواهند کرد تا این دو کانون تروریست‌پرور با هدف قرار دادن کشورمان و اعلام دشمنی مشترک, زمینه اتحاد خود را بیشتر فراهم کنند.در این شرایط برای اروپائیان بسیار وقیح است که جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران را با اتهامات واهی تحریم می‌کنند اما خود به دعوت تروریست‌ها پاسخ می‎دهند و در جمع آنها می‌نشینند.

لطفا به اشتراک بگذارید: