This browser does not support the video element.

وحشت رژیم آخوندی از عواقب اجرای قانون کاتسا در اروپا به دنبال تحریم بانک سپه

وحشت رژیم آخوندی از عواقب اجرای قانون کاتسا


یک رسانه باند خامنه‌ای با ارائه اسنادی، در مطلبی با عنوان «تحریم پشت تحریم در پسا برجام» نوشت: به دنبال اجرایی شدن قانون تحریمهای جدید آمریکا (کاتسا) توسط دولت دونالد ترامپ علیه سپاه پاسداران و برنامه نظامی (ما)، بانک سپه توسط دولت فدرال آلمان تحریم شد، تا گامهای عملی غرب برای نقض برجام، اجرایی گردد.

این رسانه حکومتی که «از اجرایی شدن قانون کاتسا در اروپا» علیه بانکهای رژیم خبرداده و می نویسد: اداره نظارت مالی دولت فدرال آلمان (BaFin) اعلام کرد، بانک سپه بدلیل نقض قوانین اعتباری این کشور، دچار ممنوعیت اعتباری شده است و فعالیت شعبه فرانکفورت این بانک، تا اطلاع ثانونی متوقف می شود.

این رسانه رژیم افزود: اخیرا وزارت خزانه داری آمریکا، بانک سپه را به عنوان بانک منتخب سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح معرفی کرده است.

 

پس از بیانیه رئیس جمهور آمریکا در باره اعمال محدویت در معاملات نفتی موسسات خارجی با رژیم، حکومت آخوندی در واکنشی سراسیمه، آن را اقدام تحریمی دیگری در ادامه مخالفت کنگره با فروش بوئینگ به رژیم دانست. تلویزیون رزیم دراین رابطه گفت:

حالا بعد از کارشکنیهای کنگره بر سر فروش بوئینگ به ایران، نوبت بند دیگری از برجام رسیده.

برخلاف بند 21 توافق هسته ای که در آن دولت آمریکا موظف است از هر تلاشی برای کاهش فروش نفت از ایران جلوگیری کند، کاخ سفید بیانیه ای به امضای رئیس جمهور منتشر کرده است که در آن ترامپ به وزرای انرژی، خزانه داری و خارجه نوشته است، تولید نفت دیگر کشورها به اندازه ای است که حجم معاملات نفتی موسسات خارجی یا واسطه ها با ایران به نحو محسوس کاهش یابد، بیانیه ای که گرچه الزام آور نیست اما خروجی آن میلیاردها دلاری است که به سعودی ها اسلحه فروخت.
لطفا به اشتراک بگذارید: