This browser does not support the video element.

شورای ملی مقاومت – ایران: اولویت آخوندها لاپوشانی ابعاد فاجعه زلزله

شورای ملی مقاومت


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای در باره تلاش دیکتاتوری آخوندی برای لاپوشانی ابعاد فاجعه زلزله در غرب کشور و جلوگیری از اعتراضهای عمومی اعلام کرد:

سردمداران جنایتکار رژیم، بی اعتنا به درد جانکاه مردم داغدیده و بی خانمان، از یک سو ابعاد فاجعه را لاپوشانی میکنند و از سوی دیگر با اقدامات سرکوبگرانه می کوشند از شکل گیری اعتراضات اجتماعی جلوگیری کنند. خامنه ای بلافاصله بعد از وقوع زلزله محمد علی جعفری سرکرده پاسداران و پاسدار علی فضلی جانشین سرکرده بسیج را روانه مناطق زلزله زده کرد و سپاه پاسداران و نیروهای سرکوبگر به جای ارسال کاروانهای کمک، ستونی از یگانهای ضدشورش و پاسدارانِ موتور سوار را به منطقه اعزام کردند.

‌رژیم آخوندی در دومین روز بعد از زلزله اعلام کرد عملیات نجات پایان یافته است. این در حالیست که هنوز هم مردم با دست خالی در صدد نجات کسانی هستند که زیر آوار گرفتار شده اند.

اطلاعیه دبیرخانه شورا با اشاره به سفر آخوند شیاد روحانی پس از 40 ساعت به منطقه زلزله‌زده و اعلام هیات دولت رژیم به پرداخت 6تا 8 هزار دلار وام با بهره به مردمی که خانه هایشان تخریب شده است، می افزاید: این درحالیست که حکومت آخوندی میلیاردها دلار از اموال مردم ایران را سالانه صرف جنگ افروزی در منطقه و دادن جیره و مواجب به مزدوران غیر ایرانی رژیم می کند.

‌دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران ۲۴ آبان۱۳۹۶ (۱۵ نوامبر۲۰۱۷)
لطفا به اشتراک بگذارید: