This browser does not support the video element.

انعکاس وضعیت وخامت‌بار مردم زلزله زده توسط رسانه های حکومتی

وضعیت وخامت‌بار مردم زلزله زده


خبرگزاریها و رسانه های حکومتی در جریان مخاصمات باندهای رژیم و تصفیه حسابها، ناگزیر از انتشار کلیپها و تصاویری از صحنه اعتراضات مردم در مناطق زلزله زده می شوند که قبل از هرچیر نشان دهنده عملکرد ضد انسانی تمامیت حاکمیت آخوندی و باندهای غارتگرآن با مردم مصیبت دیده است. توجه شما را به نمونه یی از این اعتراضات جلب می کنیم:

بدنبال گزارشات مختلف از بی عملی رژیم بمنظور رسیدگی به مردم مناطق زلزله زده، رسانه های حکومتی گوشه هایی از وضعیت فاجعه بار مردم مصیبت دیده در مناطق زلزله زده کرمانشاه را منعکس کردند

روزنامه حکومتی شرق نوشت: ٧٢ ساعت بعد از زلزله ویرانگر ازگله کرمانشاه، همچنان مردم زلزله‌زده نسبت به نحوه امدادرسانی گله‌مند هستند؛ حتی بسیاری همچنان در فضای باز بدون چادر شب را روز می‌کنند.

این رسانه حکومتی افزود: مردم از نحوه امدادرسانی گلایه‌مند هستند و تعداد زیادی از آنها هنوز چادر دریافت نکرده‌اند. تقریبا همه مردم شب را در خیابان می‌خوابند؛ ٧٠٠ خانوار روستای کانی عزیز، بدون حتی یک امدادگر در وضعیت بسیار بدی به‌سر می‌برند.

یک رسانه حکومتی دیگر به نقل از یک هموطن زلزله زده می نویسد:

از روز حادثه فریاد زدیم که به ما فقط چادر و پتو برسانید تا زن و بچه ما از سرما نمیرند، اما کسی به فریاد ما نرسید. اهالی روستا همه سختی‌ها را تحمل می‌کنند، اما سرما طاقت همه، مخصوصاً بچه و سالخورده‌ها را بریده است. ما از زلزله جان سالم بدر بردیم و امیدواریم از سرما نمیریم.

این رسانه حکومتی افزود: پس از گذشت دو روز از زلزله مرگبار، هنوز خبری از نیروهای امدادی و کمک‌رسانی به اهالی روستاها نیست. اهالی روستاها که الان سرپناهی ندارند شب‌ها در سرمای زیر صفر درجه در فضایِ باز، بدون چادر و پتو و وسایل گرمازایی شب را به صبح می‌رسانند

 
لطفا به اشتراک بگذارید: