ناسالم بودن هوای تهران برای شانزدهمین روز متوالی

ناسالم بودن هوای تهران برای شانزدهمین روز متوالی:


کیفیت هوای تهران امروز ۱۸آبان ۹۶ برای شانزدهمین روز متوالی با شاخص114 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون هوای شهر تهران در 24ساعت گذشته منتهی به ساعت هشت امروز بر روی عدد 114 قرار دارد و برای گروه‌های حساس ناسالم است.

از ابتدای ماه جاری تاکنون کیفیت هوای پایتخت یک روز در شرایط سالم، یک روز در شرایط ناسالم برای همه گروهها و 16روز به‌طور متوالی در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.

بیشتر بخوانید:
اعتراف استاندار رژیم در تهران: تهران قابل زندگی نیست
استاندار رژیم در تهران به وضعیت وحشتناک زندگی در تهران اعتراف کرد و در جلسه‌یی که روز ۱۴آبان ۹۶در تهران برگزار شد گفت: «استان تهران با این وضعیت شاخصهای آلایندگی، قابل زندگی نیست... آلودگی تهران فقط اختصاص به شهر تهران ندارد».
مدیرکل حکومتی محیط‌زیست استان تهران نیز در این جلسه با انداختن تقصیر بر گردن رانندگان و خودروها گفت:‌ «سهم خودروها در آلودگی هوای تهران بیش از ۸۰درصد است».

رئیس پلیس رژیم در تهران هم با سرپوش گذاشتن بر علت ریشه‌یی وضعیت آلودگی هوای تهران، تلاش کرد مقصر را «خودروهای شخصی تک‌سرنشین» معرفی کند. او با اعتراف به اخاذی تحت عنوان جریمه گفت:‌ «در هفت ماه نخست امسال دو میلیون و ۵۰۰هزار دستگاه خودرو جریمه شده‌اند و ۱۰۰هزار برگ جریمه به شکل اعمال قانون دستی داده شده است».
لطفا به اشتراک بگذارید: