This browser does not support the video element.

شورای ملی مقاومت – بالا گرفتن خشم و نفرات مال باختگان از رژیم و خامنه‌ای

شورای ملی مقاومت


دبیرخانه شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه‌یی‌ درباره اقدام شورای امنیت رژیم در ممنوعیت انتشار اخبار مربوط به اعتراضات اعلام کرد: به دنبال گسترش اعتراضات اجتماعی از جمله تجمعهای اعتراضی غارت شدگان مؤسسات حکومتی، شورای عالی امنیت رژیم طی مصوبه ای به رادیو تلویزیون حکومتی دستور داد تا اخبار اعتراضات و تظاهرات غارت‌شدگان را منتشر نکنند.

در این اطلاعیه با اشاره به ابعاد گسترده و فراگیر اعتراضات اقشار محروم و مردم غارت شده ، آمده است : وقف چی، یک نماینده مجلس رژیم دراین باره گفت: اعتراضات غارت شدگان «از ابرچالش های کشور است. ۱۰درصد مردم ایران درگیر مشکل مؤسسات مالی هستند» .

محمد علی پور مختار عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس رژیم، سر دادن «شعارهای ساختار شکنانه علیه مسئولین و نظام» را علت این مصوبه خواند و گفت:«افرادی می خواهند از این مشکل علیه نظام و کشور استفاده کنند. این مسئله باید کنترل شود»

دراین اطلاعیه هم چنین آمده است : گسترش حرکتهای اعتراضی اقشار ستمدیده که در اعتراض به سرکوب و فساد فزاینده نظام ولایت فقیه صورت می گیرد نشانگر عزم مردم ایران برای ریشه کن کردن نظام سرکوبگر و فاسدی است که تمامی سرمایه های مردم ایران را در خدمت سلطه شوم فاشیسم دینی با جنگ افروزی و صدور تروریسم به هدر می دهد.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، در اول آبان با درود به تظاهرکنندگان، اعتراضات مستمر و خستگی ناپذیر غارت شدگان را نشانه آشکاری از اراده مردم ایران برای سرنگونی رژیمی توصیف کرد که جز اعدام و سرکوب و غارت، برای مردم ایران ارمغانی نداشته و ثروتهای مردم را صرف سرکوب و جنگ‌افروزی و صدور تروریسم میکند.
لطفا به اشتراک بگذارید: