This browser does not support the video element.

شورای ملی مقاومت – فراخوان خانم رجوی به حمایت از تظاهر کنندگان

فراخوان خانم رجوی


رییس جمهور برگزیده مقاومت، خانم مریم رجوی به متحصنین و تظاهر کنندگان در شهرهای مختلف بخصوص هزاران تظاهر کننده روز یکشنبه در تهران که اموالشان توسط موسسات و بنیادهای وابسته به سپاه پاسداران، قوه قضائیه، نیروی انتظامی و دیگر دستگاههای حکومتی به سرقت رفته است درود فرستاد و گفت این اعتراضات مستمر و خستگی ناپذیر، نشان آشکاری از اراده مردم ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی است که هیچ چیز جز اعدام و شکنجه و وحشیگری و غارت و چپاول برای مردم ایران به ارمغان نیاورده است.

حضور زنان شجاع در صف مقدم اعتراضات از خشم و انزجار مضاعف زنان میهن اسیرمان از فاشیسم دینی حاکم بر ایران و پیشتازی آنان برای رهایی ایران وایرانی از نظام ضد ایرانی و ضد انسانی ولایت فقیه خبر میدهد.

خانم رجوی از عموم مردم بویژه جوانان غیور از تهران تا سواحل خزر و شیراز و اصفهان و کرمان و از اهواز تا مشهد در سراسر کشور خواست تا به حمایت از غارت شدگان قیام کنند.

وی افزود ثروتهای مردم ایران تماما در خدمت تحکیم سلطه شوم فاشیسم دینی و جنگ افروزی و صدور تروریسم قرار دارد و توسط سردمداران این رژیم چپاول میشود و اقتصاد ایران عمدتا در دست سپاه پاسداران است ، بنابراین روابط اقتصادی با این رژیم هیچ مشروعیتی ندارد و تماما علیه مردم و منافع ملی ایران است و باید متوقف شود.

 

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران با صدور اطلاعیه ای درباره تظاهرات هزاران غارت شده موسسه های متعلق به سپاه پاسداران در تهران اعلام کرد روز یکشنبه ۲۳ مهر هزاران تن از مردمی که اموالشان توسط موسسات وابسته به سپاه پاسداران و دیگر ارگانهای سرکوبگر غارت شده است، در خیابانهای مرکزی تهران دست به تظاهرات و راهپیمایی زدند و خشم و انزجار خود را از ستم نظام ولایت فقیه ابراز کردند. مؤسسات کاسپین، پدیده شاندیز و البرز ایرانیان (آرمان) و پردیسبان... در سالهای گذشته توسط سپاه پاسداران، قوه قضاییه و نیروی انتظامی در پوش شرکت تعاونی و بانک به طور زنجیره یی در شهرهای سراسر ایران ایجاد شده و سرمایه های اقشار مختلف را جمع آوری کرده و به غارت بردند.

در اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت درباره تظاهرات و راهپیمایی یکپارچه غارت شدگان موسسه های حکومتی آمده است: معترضان که علاوه بر سپرده گذاران تهرانی، از شهرهای؛ مشهد؛ رشت؛ اردبیل، کرمان و اهواز به تهران آمده بودند. به سمت خیابان پاستور دفتر رئیس جمهور شیاد رژیم راهپیمایی کردند،

 

اطلاعیه دبیرخانه شورا می افزاید : در این حرکت اعتراضی زنان شجاع که برخی از آنها فرزندانشان را نیز به همراه داشتند، حضور و نقشی برجسته داشتند. در ادامه این حرکت اعتراضی مردم در مقابل مجلس رژیم تجمع کردند. آنها قصد داشتند به سمت محل اقامت خامنه ای نیز حرکت کنند که با ممانعت پلیس رو به رو شدند.

 

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت می افزاید: حاتمی یزدی از کارشناسان مالی رژیم پیش از این در واکنش به تظاهرات گسترده غارت شدگان گفته بود: «کسانی که این مؤسسات را راه انداختند از یک قدرت سیاسی و پشتوانه خاصی برخوردار بودند که توانستند قانون را دور بزنند و اجرا نکنند... همه اینها با حمایتهای سیاسی نا به جا تأسیس شدند و با همان حمایتها ادامه حیات می دهند» «پشت این مؤسسات مالی و اعتباری قدرتهای بزرگی ایستاده اند. قدرتهایی که می توانند در صورت نیاز مصوبه های شورای پول و اعتبار را هم تغییر یدهند
لطفا به اشتراک بگذارید: