This browser does not support the video element.

ترس و وحشت در سراپای رژیم آخوندی پس از سخنرانی رئیس جمهور آمریکا

ترس و وحشت در سراپای رژیم آخوندی


درحالیکه سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی، سراپای دیکتاتوری آخوندی را در ترس و وحشت فرو برده است، سران و سردمدارن رژیم از خامنه ای گرفته تا مهره‌های ریز و درشت حاکمیت و ایادی و عوامل آن در ارگانهای مختلف ، یکی پس از دیگری در رسانه ها و کانالهای تلویزیونیٍ تحت امر ولی فقیه ظاهر میشوند و بطرق مختلف علیه رئیس جمهور آمریکا دق دلی خالی میکنند و بدون اینکه حتی یک کلمه بگویند دونالد ترامپ درباره رژیم آخوندی چه گفته ، او را به نفرت پراکنی و کین توزی علیه رژیم متهم میکنند.

در این میان شیخ صادق لاریجانی سرجلاد قوه قضاییه رژیم، روی دست دعاوی مضحک و ذلت بار شیخ حسن روحانی که درمجمع عمومی در نیویورک، رژیم بانکدار تروریسم و پدرخانه داعش را مقابله کننده با تروریسم قلمداد کرد، بلند شد، و بنحو مسخره ای گفت اتهامات رئیس جمهور آمریکا علیه بزرگترین دمکراسی در منطقه و جهان که همانا رژیم ایران است جاهلانه و غیرقابل قبول است. به قسمتی از صحبتهای آخوند دزد و جلادی که رکورد شکن اعدامهای روزمره درجهان امروز است توجه فرمایید:

 

صادق لاریجانی: سخیف تر از این سخنی نمیشه گفت. همه آمریکا رو حالا شناختند. بزرگترین حامی استبداد و خودکامگی در منطقه و در دنیا هستند. اونوقت جمهوری اسلامی را که بزرگترین دموکراسی و مردمسالاری دینی را هم در منطقه و هم در جهان دارد

 

معاون رئیس هم سخنان رئیس جمهور آمریکا را توهین به فهم مردم و جهان خواند و گفت دولت آمریکا باید بداند توان پاسخگویی ملت ایران به پیمان‌شکنی و پیمان‌شکنان بسیار بالاست و برای سناریوهای مختلف آمادگی کامل دارد.

 

خامنه ای در دیدار خود با خبرگان ارتجاع، واکنشی ذلت بار و ترس آلود نسبت به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا درمجمع عمومی ملل متحد نشان داد.

ولی‌فقیه ارتجاع حتی کلامی از آنچه ترامپ در مورد رژیم آخوندی گفته است برزبان نیاورد و به جای آن گفت: شما شنیدید نطق ابلهانه‌ی این رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل را. لابد مستقیم یا غیر مستقیم این حرفها را شنیده‌اید. شاید بیست دروغ واضح در این سخنرانی وجود داشت؛ یک صحبت آشفته، که نشان‌دهنده‌ی این است که هم عصبانی‌اند، هم درمانده‌اند، هم از لحاظ فکری دچار مشکل و عقب‌ماندگی هستند».

بعد از این فرافکنیها، خامنه ای اضافه کرد: «حالا من کاری ندارم به اینکه او چه گفته و چه‌جوری گفته؛ آنچه من میخواهم بگویم این است که چرا عصبانی‌اند. بحث پیشرفت ما است دیگر؛ این مسئله‌ی عصبانیّت مسئله‌ی مهمّی است. در این سخنرانی بیش از همه چیز ،آنچه واضح بود، عصبانیّت بود».

ولی فقیه ارتجاع سپس به گزافه‌گوییهای مضحکی در باره پیشرفتهای نظام آخوندی- که رئیس جمهور تحت امرش، آن را در «۳۸سال اعدام و زندان»، خلاصه کرده است- پرداخت و از جمله مدعی شد که علت عصبانیت رئیس جمهور آمریکا این است که در شانزده سال گذشته، رژیم آخوندی توانسته جلو نقشه های آمریکا در خاورمیانه را بگیرد ولی به کلی از یاد برد که در سالهای دهه ۸۰ سران رژیم نقشه‌ها و جنگهای آمریکا به‌خصوص در عراق را بهترین هدیه برای خود توصیف می‌کردند و دست به دامن بمب افکنهای آمریکا شده بودند تا برای نشان دادن صداقت خود مجاهدین را بمباران و نابود کنند و صراحتاٌ می گفتند خداوند ثمرات این جنگهای پرفاجعه را در کیسه آخوندها ریخته و ادامه حکومتشان با انفجار بمبها در بغداد و بیروت تضمین میشود.

خامنه ای ضمن دروغها و ناسازگوییهای بی‌دنده و ترمز خود، با گردن کج و ذلت بسیار، بفرمازدن رئیس جمهورش به قدرتهای جهان برای حضور درسر سفره دارایها و منابع ملت ایران را تکرار کرد و با درماندگی در باتلاق زهر اتمی گفت:

 

خامنه ای: من نمیگویم با دنیا قطع رابطه کنید، این اصلاً نظر بنده نیست. از اوّلِ انقلاب، بنده جزو آن آدمهایی بودم که اصرار داشتم بر ارتباط ــ ارتباط با اطراف دنیا ــ الان هم همان عقیده را دارم، لاکن بحثِ من اینه که ما پای قدرتمند و طبیعیِ خودمان را با عصای بیگانه عوض نکنیم. اینکه به‌جای اینکه روی پای خودمان بِایستیم و به پای خودمان تکیه کنیم، به عصای بیگانه تکیه کنیم،این خطا است، با دنیا کارباید بکنیم، حرفی نداریم،الزاماتی هم داره و کار کردن با دنیا قهراً الزاماتی دارد، آن الزامات را هم قبول میکنیم و به ‌دوش میگیریم، منتها تکیه‌ی به خارج نمیکنیم؛ چون دشمنِ ما در بیرونِ محیطِ جامعه و کشورِ ما زیاده، یک جبهه‌ی دشمن در مقابلِ ما است. خب الحمدللّه تا امروز ا این جبهه راما بهش ضربه زده‌ایم، [آن را] شکست داده‌ایم، عقب راندیم، بعد از این هم همین خواهد بود.

 

 

اجلاس خبرگان آخوندی نیز در بیانیه پایانی خود وحشت زده از اولین گواهی رئیس جمهور آمریکا در مورد خواست مردم ایران برای تغییر، و هراسان از فراخوانهای بین المللی مبنی بر بازدید از مراکز نظامی و تولید سلاحهای کشتار جمعی رژیم، اعلام کرد: دولت و نظام ما به دنبال ساخت و تولید سلاح‎های کشتار جمعی نبوده و نیست و تقویت بنیه‎ی دفاعی و موشکی را برای بازدارندگی لازم می‎داند».

خبرگان ارتجاع که در این بیانیه، خودش را «قلب نظام» و «تقویت»کنننده خامنه‌ای و حامی سپاه پاسداران معرفی می کند، افزود: حمایت از سپاه پاسداران، بنیه دفاعی و قدرت موشکی، همواره باید به عنوان یک راهبرد، پاس داشته شود و نباید وجه‌المصالحه منافع زودگذر حزبی و جناحی قرار گیرد.

خبرگان ارتجاع در بیانیه ذلت بار و ترس آلود خود، در عین حال مدعی شد: وضع و تمدید تحریم‎ها و طرح برخی توقّعات نابجا، همچون بازدید از مراکز نظامی ایران و ایراد اتهامات و سخنان رئیس جمهورِ آمریکا، خللی در عزم ما ایجاد نخواهد کرد.

 

به دنبال بالا گرفتن بحران درونی حاکمیت دراثر شکست برجام و بارزشدن آثار زهر اتمی ، پاسدار محسن رضایی، دبیر تشخیص مصلحت نظام آخوندی از چشم انداز بسیار خطرناکی که در مقابل نظام ولایت فقیه است ابزاز وحشت کرد و گفت:

 

رضایی: یعنی کار دیگه ای که ممکنه بکنه این است که بره به کمیسیون مشترک شکایت کنه متاسفانه این ساز و کار ساز و کار خوبی در برجام تعبیه نشده یعنی ایشون میتونه الان بره به کمیسیون مشترک شکایت کنه ادعا بکنه که ایران نقض کرده حالا هر چه بقیه طرفهای دیگه مثل فرانسه، روسیه، چین اینها بگند نه ایران نقض نکرده او می تونه بگه نه من قانع نشدم و با همین که بیان کنه من قانع نشدم حتی تقاضا بکنه که قطعنامه های شورای امنیت که برداشته شده بود تقاضا کنه که اونها درحقیقت برگردند و اگر کسی مخالفت کنه خودش می تونه وتو کنه

مجری: سوال چه باید کرد ما اینجاست که در این شرایط ایران چه سیاست هایی رو اتخاذ میکنه عملا .

رضایی: خب ایران بنظر من اگر بخواد به این شیوه ای که تا الان بوده ادامه بده مخصوصا در مقابل این اقدام تند و یکجانبه آمریکا این خطرات بسیار زیادی برای ما خواهد داشت یکی اینکه اولا دیپلماسی ما رو در جهان خنثی خواهد کرد یعنی این یک رویه ای میشه و تو دنیا ضرب المثل خواهد شد که شما هر دیپلماسی با ایران می تونید داشته باشید و ایران بدنبال شما خواهد آمد ازش امتیاز بگیرید قبول میکنه اگر نفعی بهش دادید دوباره اون نفع رو هم ازش بگیرید باز همراه شما می آید ...

 

تلویزیون حکومتی نیز در کانالهای مختلف خود اظهارات وحشت‌آلود مهره‌های رژیم درباره سخنرانی ترامپ و پیامدهای تأیید نشدن پایبندی رژیم به برجام را منعکس می‌کند.

 

موسوی کارشناس: در رابطه با ایران هم ایشون هم خیلی طولانی صحبت کرد، یعنی خیلی طولانی تر از رئیس جمهورهای گذشته آمریکا و هم خیلی با زبان تهدید آمیز

عسگر خانی: بحث برجام درسته که نمیگه موشک، ولی میگه سلاحهای هسته ای خوب و موشک های ایران رو میگه چون قابلیت حمل کلاهکهای هسته ای رو دارند از این نظر تفسیری که روش گذاشته میشه شاملش میشه، بنابراین داره میگه هر نوع ابزاری که هسته ای باشه، بنابراین در آی اس ای بخوبی داره میگه که رئیس جمهور آمریکا نمیتوانه این تحریمها رو ریوک(حذف) حذف بکنه..

امنیت داخل ایران رو نشانه رفتن، ناامن کنند داخل ایران رو و این رو با بحث تروریسم و نسبت دادن تروریسم به اصطلاح به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران...

این رو و با این حساب میخواهد چکار بکنه، سپاه پاسداران تحت فشار قرار بگیره هم از لحظا مالی، هم از لحاظ به اصطلاح نظامی، سوق الجیشی و بنابراین آن تیغه براق شمشیر که روحیه است... آمریکا با کلمه تروریسم نشانه رفته

 

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی نیز درقبال گواهی رئیس جمهور آمریکا به ضرورت تغییر در ایران و برملاشدن نقش خودش درقتل عام سی هزار زندانی سیاسی و اعتراف مسئولان رژیم به این امر، واکنشی به شدت ترسان نشان داد وگفت:یکی از مشکلات امروز ما نداشتن ظرفیت از جانب مسئولان است که نمی‌دانند چه موضوعاتی را در چه زمانی مطرح کنند که از جلوه‌های مهم آن می‌توان انتخابات را مثال زد که ملت سخنانی را شنیدند که بنده ریشه همه آنها را کم‌ظرفیتی مسئولان می‌‌دانم.

این آخوند جلاد با ترس و نگرانی درمورد سخنان رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی نیزگفت: این سخنان«از نظر دیپلماتیک و از لسان بین‌المللی به هیچ عنوان قابل توجیه نیست».
لطفا به اشتراک بگذارید: