بازداشت حسین فریدون برادر روحانی وپیامدهای آن

 


  • اوجگیری تضادهای درونی رژیم در مداری جدید




  • دستگیری برادر و دستیار ویژه آخوند روحانی به اتهام ۴۰هزار میلیارد ریال بدهی




  • هشدار باند خامنه‌ای به قضاییه در مورد واکنش باند روحانی




به دنبال احضار و زندانی شدن برادر و دستیار ویژه آخوند روحانی، رسانه‌های حکومتی اعلام کردند، با توجه به حجم اتهام، قرار صادر شده برای حسین فریدون چیزی در حدود ۵۰تا ۶۰میلیارد تومان خواهد بود. یک روزنامه باند خامنه‌ای نیز نامه شماری از اعضای مجلس رژیم به آخوند روحانی رایادآوری کرد که در آن نوشته شده بود: مطابق برخی مد‌ارک واصله براد‌ر شمااز یکی از ابر بد‌هکاران بانکی با بیش از 40هزار میلیارد‌ ریال بد‌هی بانکی، به تاریخ خرداد ۹۳ به قیمت ۱۴۰میلیارد‌ ریال واقع د‌ر تجریش که از طریق همسرش د‌ریافت کرد‌ه است


هم‌چنین روز یکشنبه، آخوند اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضایی رژیم علاوه بر اعلام دستگیری برادر آخوند روحانی، درباره پرونده دکترای تقلبی رئیس جمهوری رژیم نیز اظهار نظر کرد. وی در پاسخ به سؤالی درباره کپی برداری از مدارک علمی توسط روحانی و انتشار آن توسط رسانه‌ها گفت: این پرونده باید‌ شاکی خصوصی د‌اشته باشد‌ و اگر هم د‌اشته باشد‌ ، د‌ر صلاحیت د‌اد‌گاه ویژه روحانیت است.


هم‌چنین رسانه‌های باند خامنه‌ای به دستگاه قضایی رژیم نسبت به واکنش باند روحانی هشدار دادند و نوشتند: با توجه به تجربه‌های گذشته و حال، می‌توان شکل‌گیری امواجی تخریبی، تحقیری و توهین‌آمیز علیه قوه قضاییه را پیش‌بینی کرد. این نکته را باید جدی‌ گرفت.


رسانه‌های حکومتی هم‌چنین نوشتند که هفته گذشته آخوند صادق لاریجانی با اعلام این که در برخورد با مفسدان اقتصادی خط قرمز نمی‌شناسد، دستگیری معاون احمدی‌نژاد و برادر روحانی را زمینه‌سازی کرده بود.

لطفا به اشتراک بگذارید: