حمله ۳۰خرداد ۱۴۰۲ در آلبانی شهادت فرمانده افشین ـ قسمت اول

مواضع سردمداران و کارگزاران رژیم آخوندی
در قبال حملهٔ ۳۰خرداد ۱۴۰۲ به اشرف۳

ابراز شادمانی رژیم آخوندی به‌خاطر حمله پلیس آلبانی به‌اشرف۳
سخنگوی وزارت خارجه رژیم:
از ابتدای انتقال اعضای مجاهدین به آلبانی ما به مقامات آلبانی هشدار دادیم 

زهره لاجوردی دختر قصاب اوین و عضو مجلس ارتجاع:  
خبر مسرت بخش حکم دادگاه آلبانی برای ورود پلیس به مقر مجاهدین، رسانه‌ای شد
تغییر موضع اروپاییها نسبت به مجاهدین
نتیجه دیپلوماسی عزتمندانه دولت سیزدهم است

خرچنگ نظام آخوند احمد خاتمی
عضو هیأت رئیسه خبرگان و شورای نگهبان ارتجاع 
۹ دی ۱۴۰۲

آلبانی پایگاه مجاهدین است
هزار پلیس حمله کردند و جنایتکارانی در این حادثه کشته شدند 
یکی از اینها یکی از اینها آدمی بود که در عملیات مرصاد
۶۰ تا رزمنده ما را به شهادت رسانده بود 

اطلاعیهٔ وزارت اطلاعات رژیم آخوندی:
تقدیر از اقدام پلیس آلبانی علیه مجاهدین 
ایران تعقیب تروریستها در خارج از مرزهای خود را 
به‌صورت جدی در دستور کار خود دارد

محسن پاک‌آئین معاون دفتر بین الملل خامنه ای:  
با همین قدرت سایبری آلبانی متقاعد به برخورد با مجاهدین شد

غریب‌آبادی معاون بین‌الملل قضائیهٔ جلادان:  
اقدام دولت آلبانی نتیجه اطلاع‌رسانی مناسب ما به دولت آلبانی بود


سخنگوی وزارت خارجه رژیم:  
متأسفیم که به رغم شناخت دقیق از ماهیت تروریستی این فرقه
کشورهایی در حوزهٔ اروپا هم‌چنان از این فرقه حمایت می‌کنند

سایت وزارت خارجه رژیم ۳۱ خرداد۱۴۰۲
وزارت خارجه رژٰیم: مجاهدین… همواره خطری برای امنیت میزبان خود خواهند بود، … امیدواریم دولت آلبانی اشتباه خود در میزبانی از این فرقه تروریستی را جبران کند.  
فرهیختگان ۲۲مرداد ۴۰۲
محسن پاک‌آئین معاون دفتر بین الملل خامنه ای: «با همین قدرت سایبری، آلبانی متقاعد به برخورد با مجاهدین شد».  

آخوند احمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان ارتجاع- ۹ دی ۱۴۰۲
آخوند احمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان ارتجاع: «از قصه آلبانی چه می‌دانید؟ آلبانی پایگاه منافقین هست و رئیس جمهور آلبانی آمریکایی ست، نخست وزیر آلبانی آمریکایی ست. اینها عرض می‌کنم مطلب روشن و بدیهی ست اینها حمله کردند به منافقین. منافقینی که تو آلبانی زندگی می‌کردند، هزار پلیس به منافقین حمله کرد و جنایتکارانی در این حادثه کشته شدند… یکی از اینها یکی از اینها آدمی بود که در عملیات مرصاد ۶۰ تا رزمنده ما را لب تشنه به شهادت رسانده بود.  

خبرگزارس سپاه پاسداران – فارس – ۳ تیر
قالیباف رئیس مجلس ارتجاع: «دیدید که دشمنان قداره بند و کسانی که بد کشور و ملت ما را می‌خواهند و افتخار ایران و اسلام را نمی‌خواهند به چه افتضاحی افتاده‌اند و اوج آن را در مورد منافقین شاهد بودیم که اوج قدرت و حوزه نفوذ ما تا کجاست.».  
سایت مشرق وابسته به اطلاعات سپاه ۴تیر۱۴۰۲
کاظم غریب آبادی معاون قضاییه جلادان ۴ تیر:
«کشورهایی که میزبان منافقین هستند مسؤل هستند، باید پاسخگو باشند که چرا این. . در کشور خودشون میزبانی می‌کنند و بعضا مورد حمایت قرار میدن هم. . این که کشورهایی که منافقین در اونجا مستقر هستند، باید برخورد بکنند، ما این انتظار رو قطعا از اون کشورها داریم. . باید منافقین رو اخراج بکنند از کشورهای خودشون. اقدامات قضائی گسترده‌ای هم، هم انجام دادیم، هم در دست اقدام است که به زودی انشاالله خبرهای اون منتشر خواهد شد» 
خبرگزاری میزان ۱۴۰۲۱۰۱۲
غریب‌آبادی: این اقدام دولت آلبانی، نتیجه اطلاع‌رسانی مناسب ما به دولت آلبانی بود؛ چراکه با این اطلاع‌رسانی چهره واقعی مجاهدین را به آلبانی نشان دادیم؛ در نتیجه شاهد وضع برخی محدودیت‌ها برای مجاهدین از سوی دولت آلبانی بودیم؛ در نتیجهٔ صدور رای دادگاه توفیق‌های بیشتری برای مقابله با تروریست‌ها و رسوا کردن آن‌ها و حامیانشان حاصل خواهد شد.  
خبرگزاری مهر ۱۱ تیر  
وزارت اطلاعات در اطلاعیه رسمی خود، ضمن «تقدیر از اقدام پلیس آلبانی علیه مجاهدین» از «مراودات اطلاعاتی – امنیتی با سرویس‌های اطلاعاتی اروپا» در باره فعالیتهای مجاهدین در «کشورهای مختلف غربی» و «به‌ویژه از آلبانی» خبر داد و در یک وعده آشکار به تروریسم در خاک اروپا نوشت رژیم «ایران تعقیب تروریست‌ها در خارج از مرزهای خود را به‌صورت جدی در دستور کار خود دارد» 

سخنگوی وزارت خارجه رژیم ۱۹ تیر ۱۴۰۲:  
ما متاسف هم هستیم که به رغم شناخت دقیق از ماهیت تروریستی این فرقه، کشورهایی در حوزهٔ اروپا همچنان از این فرقه حمایت می‌کنند. از اعضای این فرقه میزبانی می‌کنند و یا میزبان نشست‌های دوره‌ای این گروهک تروریستی هستند. از ابتدای انتقال اعضای فرقه تروریستی منافقین به آلبانی ما در مورد ماهیت تروریستی این سازمان و خطرات اون برای کشورها و کشور میزبان به مقامات آلبانی هشدار دادیم. خب خوشحال هستیم که آنها به صدق گفتار جمهوری اسلامی ایران در این زمینه پی بردند و البته در عین حال متأسف هم هستیم که این فرقه هزینه‌های زیادی را هم بر کشور آلبانی تحمیل کرده و هم بر روابط دو جانبه میان ما و کشور آلبانی. من در جلسه گذشته هم اشاره کردم جمهوری اسلامی ایران در چارچوب ظرفیت‌های موجود قضایی و استفاده از ظرفیت‌های پلیس بین الملل درخواست‌های استرداد را برای تعداد قابل توجهی از کشورها که میزبان یا محل تردد رهبران و اعضای سازمان هستند فرستاده و این موضوع را با جدیت دنبال میکند و دنبال خواهد کرد.  

سخنگوی قضاییه جلادان – ۳ دی ۱۴۰۲:  
… آگهی رسمیه از متهمین دعوت کرده در دادگاه حاضر بشند… حتی وقتی هم وکیل را تعیین نکردند! در کشور عراق، در کشور آلبانی ظلم کرده‌اند و دیدیم ظلم‌هایی که اینها مرتکب شدند، بیش از ۱۷ هزار نفر ما شهید دادیم… دستگاه قضایی سوئد بداند دستگاه‌های حاکمیتی سوئد بداند که این بلایی که این منافقین بر سر مردم بی (تپق). . مظلوم عراق آوردند بر سر مردم آلبانی آوردند و الان اظهر من الشمس است .

سخنگوی قضائیه جلادان – ۱۲ دی ۱۴۰۲:  
در کشوری که الان شده محل تاخت و تاز منافقین، منافقین با اون عناوینی که عرض کردم چیز دیگری انتظار نمی‌ره… همکاران محترم در سو. .  دستگاه قضایی سوئد و همچنین دولت سوئد اطلاع داشته باشید به این موضوع، همون برنامه‌ای که منافقین نسبت به کشورهای عراق و آلبانی داشتن شما باید انتظارش رو بکشید و منتظر این باشید ملاحظه کردید که چه مسائلی اونجا ایجاد کردند و چه اقداماتی حاصل شد منتظر باشید ببینید که چه مشکلاتی را برای آن کشور ایجاد می‌کنند و لازمه این موضوع اینه که اگر دغدغه مردم و ملت بزرگ  این کشور رو دارید کشور متبوع تون رو دارید مناسب است که تدبیری برای این بیندیشید.

جمعه بازار خامنه‌ای در مشهد ۲ تیر ۱۴۰۲
این منافقین کوردل در آن‌جایی هم که هستند دیگر آرامش و آسایش نخواهند داشت. . که آلبانی الان شده دشمن سرسخت منافقین.  

آخوند بی‌نیاز امام جمعه خامنه‌ای در کیش - ۲تیر۱۴۰۲
خبر خوش دیگری بوده که دل امت اسلامی را خوشحال کرده است، درگیری پلیس آلبانی با گروهک تروریستی منافقین… 

تلویزیون رژیم – ۲ تیر ۱۴۰۲
… امام جمعه سامان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی گفت، فرانسه و آلبانی که تا دیروز از حامیان بی‌چون و چرای منافقین بودند، امروز حاضر شدند که با گروه تروریستی منافقین برخوردی جدی کنند تا بتوانند رضایت کشور ایران را جلب کنند.  

آخوند عاملی نماینده خامنه‌ای در اردبیل - ۲تیر۱۴۰۲

این دولت بزرگترین موفقیتش یکی این بود که مذاکراتی که پشت پرده انجام شد، با اروپایی‌ها و مذاکرات شد غیر مباشر، غیر مستقیم آمریکایی‌ها این دولت را متقاعد کرد هم اروپایی‌ها را هم آمریکایی‌ها را که اگر شما از سازمان تروریستی منافقین حمایت کنید و مطالبات هسته‌ای که از ما دارید اون هم هیچ وقت محقق نمی‌شود… با هزار پلیس این هفته دولت آلبانی که چطور سنگ اینها را به سینه می‌زد و از آنها حمایت میکرد به اردوگاه منافقین حمله کرد با هزار پلیس… 

آخوند عاملی نماینده خامنه‌ای در استان اردبیل- ۱۷ آذر ۱۴۰۲:  
دشمنان غدّار از طرق مختلف به‌صورت نامرئی وارد مدارس ما شدند. ریشه این شایعات بارها من پی‌گیری کردم به فتا گفته‌ام فتا برو ببین این از کجاست سر ریسمان رفته به آلبانی وقتی منافقین این حرفها را می‌زنند تو چرا اینها را هی از این زبان به اون زبان شروع به تکرار می‌کنی… 

آخوند اعرافی امام جمعه خامنه‌ای در قم ۱۶ تیر ۱۴۰۲ 
آقای دولت آلبانی… حرف امریکا؛ گوش کردید منافقین تروریست را جا دادید… آقای فرانسه شما هم همین جور شما خیلی خیانت کردید دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را پناه دادید. هنوز هم در کنف حمایت شما قرار دارند برگردید از این راه غلط.

آخوند نورکریمی امام جمعه خامنه‌ای در ایلام ۲تیر ۱۴۰۲
«امروز به برکت توان میدانی جمهوری اسلامی، به برکت دیپلماسی فعالی که داریم، می‌بینید که در اشرف۳، توسط کشور میزبان مورد تهاجم قرار می‌گیرند… 

آخوند حسینی امام جمعه خامنه‌ای در کرج- ۲ تیر ۱۴۰۲ 
«امروز با اقتداری که نظام اسلامی دارد، مستکبرین. . برای نزدیک شدن به جمهوری اسلامی اقداماتی را دارند میکنند اخیرا در فرانسه و آلبانی و…» 

(اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ۵تیر۱۴۰۲) 
آخوند غبیشاوی امام جمعه خامنه‌ای در آبادان- ۲ تیر ۱۴۰۲:  
این روزها می‌بینیم حامیان اصلی اونها دارند این گروهک را قلع و قمع می‌کنند… تنها تعطیل کردن اشرف در آلبانی، این کافی نیست خیلی باید کار کنند و جبران کنند اون لطماتی که به این ملت وارد کردند .

خبرگزاری میزان ۱۴۰۲۰۹۲۵
رمضانعلی سنگدوینی عضو مجلس ارتجاع: برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات مجاهدین شاید کمی دیر باشد، اما باید از طریق دادگاه‌های بین المللی نیز انجام شود. حمایت برخی از کشورها از این گروهک به‌واسطه دشمنی با نظام است.  
مجاهدین به هر کشوری بروند ناامنی ایجاد می‌کنند همانطور که امنیت کشور عراق را به خطر انداخته بودند و امروز نیز امنیت کشور آلبانی با وجود مجاهدین در معرض آسیب قرار دارد.  

(خبرگزاری حکومتی مهر – ۲ تیر).
زهره لاجوردی دختر قصاب اوین و عضو مجلس ارتجاع: تغییر موضع اروپایی‌ها نسبت به مجاهدین نتیجه دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم است… خبر مسرت بخش حکم دادگاه آلبانی برای ورود پلیس به مقر مجاهدین، رسانه‌ای شد. همچنین شاهد ممنوعیت تجمع سالانه این گروه در فرانسه بعد از ۱۵ سال بودیم که نشان می‌دهد موضع کشورهای اروپایی نسبت به مجاهدین تغییر یافته است… 

محمد حسینی معاون پارلمانی رئیسی جلاد:  
یادتان هست که در گذشته بعضی‌ها می‌خواستند یک دوگانه دیپلماسی و میدان ایجاد کنند، خب این الحمدالله الان در کنار هم هست کسی نمیگه که اینها با هم مثلا تنا. . در تناقض هستند، در تضاد هستند، مانع همدیگر هستند، نه اینها در کنار هم هستند باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی میشه،  یعنی که در آلبانی شما ببینید چه اتفاقاتی افتاد. عربستان با ما الان چه رابطه‌ای برقرار کرده.  

سایت دیدبان ایران رژیم: ۱۴۰۲۰۶۲۲
حاجی دلیگانی عضو مجلس ارتجاع: براندازان و دشمنان؛ همان‌هایی که در آلبانی نشسته بودند، به نحوی فضاسازی کرده بودند که یا نمی‌گذاشتند واقعیت به گوش مردم برسد یا بلافاصله آن را خنثی می‌کردند. باید قبول کنیم که آن‌ها جنگ رسانه‌ای تمام عیاری را علیه ما به راه انداخته بودند.  

از اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ۱۲تیر (همشهری- آنلاین - سه شنبه ۶ تیر).

پاسدار اسماعیل کوثری 
پاسدار سرتیپ اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ارتجاع گفت: از چند ماه پیش بین دستگاه‌های امنیتی ایران و کشورهایی مانند آلبانی ارتباطاتی برقرار شده و نتیجه بسیارخوبی به همراه داشته است

خبرگزاری بسیچ نیوز۱۴۰۲۰۶۲۴
مومن نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران قزوین: مجاهدین نقشه‌های بیشتری را برای لطمه‌های احتمالی به پیکره نظام طراحی می‌کنند.  

تلویزیون افق (رژیم): ۱۴۰۲/۷/۶
پاسدار سعید قاسمی سر چماقدار خامنه‌ای و از سرکردگان سپاه پاسداران 

حیفم می‌اید که من یک دفعه یک چنین جهشی بلندی را بکنم از اینجایی که به هیچی نرسیدیم و اینها، یکدفعه بپریم بیاییم سر قاسم و اینها، یک عنایتی بکنید توی این مقطع فقط پدیده منافقین یعنی خبیث مسعود و مریم و جماعت‌شان برای نابودی کل انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون که توی آلبانی هستند و اونجا هستن و اینا، تا توی پراکندگی که تا همین الان تو تمام وزارتخانه‌ها هستند دارند ماموریت انجام می‌دهند خود این پدیده برای هدم انقلاب اسلامی کفایت می‌کرد و بس… 

حمله ۳۰ خرداد
یازدهمین جلسه دادگاه قضائیه جلادان برای محاکمه غیابی مجاهدین با ۲ ماه و نیم تأخیر  
گوینده رژیم: قاضی دهقانی همچنین از مردم آلبانی و دیگر کشورهای میزبان متهمان خواست حال که برای متهمان کیفر خواست صادر شده و در دادگاه در حال رسیدگی است پیشگام شده و باز گرداندن متهمان را از دولت و دستگاههای مسئول درکشورهای خود بخواهند.


اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ایران: پرده‌برداری از انجمن نجاست اطلاعات آخوندها در آلبانی با درخواست محاکمهٔ رهبران مجاهدین 

روزنامهٔ حکومتی ایران ۱۴۰۲۰۵۱۰
روزنامه ایران ارگان رسمی دولت رئیسی: ضبط سرورهای اشرف۳ و تصمیم قوه قضائیه مبنی بر رسیدگی به اقدامات تمام گروهک‌های معاند همگی نشانه‌هایی از عزم حاکمیت برای انهدام ساختارهای تروریسم هستند.

کیهان خامنه‌ای ۳۱خرداد ۱۴۰۲ 
جمهوری اسلامی نباید به اقدامات دو روز گذشته غرب علیه مجاهدین بسنده کند… جمهوری اسلامی تنها هنگامی برخورد غرب با مجاهدین را جدی تلقی می‌کند که آنها را برای محاکمه و مجازات به ایران تحویل بدهند.

(فرهیختگان ۲۲مرداد ۴۰۲) 
درباره چرایی ایجاد محدودیت یکباره آلبانی علیه مجاهدین… احتمالا یکی از دلایل اصلی در چنین تصمیمی، ضربه سختی بود که سال گذشته در طی دو عملیات سایبری زیرساخت‌های این کشور (آلبانی)

لطفا به اشتراک بگذارید: