خرید اقساطی لوازم التحریر در سال تحصیلی جدید ننگ دیگری برای حکومت غارتگر آخوندی

سایت حکومتی بهار نیوز ـ ۲۶شهریور نوشت: بازار نوشت افزار و لوازم التحریر که از دیرباز در واپسین روز‌های فصل تابستان جای سوزن انداختن در آن نبود و محصلان با شور و شوقی خاصی تمامی نوشت افزار مورد نیاز خود را خریداری می‌کردند، این روز‌ها تورم گریبان آن را گرفته و خبری از جنب و جوش‌های گذشته در این بازار نیست. با گشتی در فضای مجازی متوجه آگهی‌های فروش اقساطی نوشت افزار و لوازم التحریر شده‌ایم.

محمد، یکی از فروشندگان لوازم التحریر و نوشت افزار در بازار بین الحرمین می‌گوید: امسال تمام امیدمان به فصل بازار مدارس بود که شاید یک تکانی به کسب و کار‌های ما بخورد، اما متأسفانه مردم برای خرید لوازم و کالا‌های اساسی مورد نیاز سفره‌های خود مانده‌اند چه برسد به خرید دفتر و مداد! برای همین امسال فروش اقساطی لوازم التحریر یکی از مؤلفه‌های جدید برای فعالان این بازار در راستای تقویت و حفظ سرمایه‌هایشان شده است.

موسی فرزانیان، رئیس اتحادیه نوشت افزار و لوازم مهندسی اظهار کرد: در سال جاری رکود کاملاً بر صنف نوشت افزار حاکم است، کار ما فصلی است و با این‌که در حال حاضر باید فصل اوج کار بخش نوشت افزار باشد، اما تقریباً رکود در آن حاکم است و به‌صورت معمولی خرید و فروش انجام می‌شود.

لطفا به اشتراک بگذارید: