حقایق پشت پرده ـ پشت پرده شرکت پی‌سی‌سی‌آی و چپاول میلیاردها دلار پول نفت مردم ایران

افشای اسناد غارت اقتصاد ایران توسط ارگان‌های وابسته به خامنه‌ای

شورای ملی مقاومت ایران اعلام کرد به «اسناد محرمانه‌ای» دست یافته که نشان می‌دهد یکی از شرکت‌های مرتبط با حکومت جمهوری اسلامی به نام «شرکت بازرگانی پتروشیمی بین‌الملل» (PCCI) برای دور زدن تحریم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شورای ملی مقاومت می‌گوید این اسناد را از طریق «شبکه اجتماعی مجاهدین خلق در داخل ایران و شبکه این سازمان در داخل نهادهای مختلف جمهوری اسلامی» به‌دست آورده است.

بنابراین گزارش، این اسناد نشان می‌دهد که امکانات شرکت یاد شده «که در کنترل نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران است، به‌وضوح برای تأمین بودجه اضافی نیروهای امنیتی دولتی و سایر نیروهای دخیل در سرکوب» معترضان داخل ایران هزینه می‌شود.

در این نشست خبری اعلام شد که بخشی دیگر از این درآمدها نیز برای عملیات‌های سیاسی جمهوری اسلامی در منطقه صرف می‌شود.

به گفته شورای ملی مقاومت، شرکت بازرگانی پتروشیمی بین‌الملل (پی‌سی‌سی‌آی) که در سال۲۰۰۰ تأسیس شد، «با ایجاد شعب و شرکتهایی در خارج از ایران (به‌ویژه کشورهایی که تحت تحریم نیستند)، تحریم‌های نفتی و پتروشیمی را در ابعاد نجومی دور می‌زند».

در اسناد یاد شده آمده است که این شرکت، نفت خام اختصاصی ستاد کل نیروهای مسلح را می‌فروشد و در صادرات حدود ۹۹۰هزار بشکه از ۱.۴۶ میلیون بشکه در روز صادرات ایران دست دارد.

شورای ملی مقاومت می‌گوید افراد پی‌سی‌سی‌آی هیأت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به سوریه را برای تأمین نفت سوریه همراهی می‌کنند، اوره صادراتی وزارت دفاع را به حوثی‌ها می‌فروشند و در فروش نفت برای ونزوئلا در بازارهای چین نیز دست دارند.

پی‌سی‌سی‌آی یکی از شرکت‌های تابعه «گروه توسعه نفت و گاز پارسیان» است که زیرمجموعه‌ای از شرکت سرمایه‌گذاری غدیر سپاه پاسداران به‌شمار می‌آید و در نهایت توسط علی خامنه‌ای کنترل می‌شود.

روز ۲۱اردیبهشت امسال گروه هکری موسوم به «قیام تا سرنگونی»، نزدیک به «سازمان مجاهدین خلق» خبر داد که سامانه‌های وزارت‌خارجه جمهوری اسلامی را هک کرده و به اسنادی دست یافته که نشان می‌دهد بودجه هزینه‌ شده توسط جمهوری اسلامی در سوریه بیش از رقمی است که پیش از این برآورد می‌شد و از «پنجاه میلیارد دلار» نیز فراتر می‌رود.

لطفا به اشتراک بگذارید: