عزیزی از شهرکر‌د ـ چه توطئه‌هایی در قضیه زندان اوین دنبال می‌کردند

شهرکرد ـ عزیزی عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم ـ ۸دی۱۴۰۱:

لحظه ای که قضیه زندان اوین اتفاق افتاد، بنده در کوتاه‌ترین زمان رفتم. چه توطئه‌هایی در قضیه زندان اوین دنبال می‌کردند.

این را از بنده بواسطه نوع وظیفه‌ام در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و به‌عنوان یک سرباز بپذیرید اغتشاشات خیابانی و حلقه ای اخیر برای پیشبرد یک جنگ مهمتر بود. اون جنگ همین عنوانی ست که بر تابلوی شما ترسیم شده جنگ ترکیبی. شما افراد با بصیر کسی نیست که نداند آمریکایی ها در قالب اقدام علیه ایران آقای رابرت مالی، اسراییلی ها، اماراتی ها، عربستانی ها و ۲۷ جریان اپوزیسیون در ۲۵ تیر ۱۴۰۱ دور هم جمع شدند. همه پای هم همه با هم حتی منافقین کوردل هم برای اولین بار در این اجلاس شرکت کردند.

لحظه ای که قضیه زندان اوین اتفاق افتاد بنده در کوتاه‌ترین زمان رفتم چه توطئه‌هاییقضیه زندان اوین دنبال میکردند. قضیه چابهار و سیستان و بلوچستان غائله هایبزرگی درسر داشتند. اما همه اینها باز هوشمندان عالمانه مدیریت شد جنگ ترکیبی دشمن.

خودتان می‌دانید به چند واسطه توی این چند روز پیام دادید کی میگه ما دنبال براندازی توی ایران بودیم؟ هر کسی گفته اشتباه کرده کی میگه ما حامی اینها بودیم؟ چهار پیام دادید شما گفتید اگر بیایید پای میز مذاکرهبرجام با اون چهار شرطی که ما می‌گوییم پادمان و آژانس تضمین نمی‌دهیم تحریمها قریببه یک هزار تایش را لغو نمی‌کنیم. اف تی او را حاضر نیستیم همکاری بکنیم. شما گفتید بااین شرط بیایید پای میز مذاکره از چین و روسیه پرهیز کنید. موشکی و منطقه ای رابیاورید پای میز مذاکره. انرژی ما را هم تامین کنید. خود شما پیام دادید گفتید اگراین چهار شرط ما را بپذیرید اینها عناصر پیاده نظام ما هستند. ما اینها را کف خیابانجمع می‌کنیم. خودتان گفتید منکر هستید؟ امروز عرض می‌کنم به آرامش لطمه وارد کنید.آرامش را از شما می‌گیریم به امنیت ما چشم بدوزید امنیت را از شما می‌گیریم و یقینداشته باشید...

 

مطالب مرتبط

اظهارات وحشت‌آلود پاسدار وحیدی وزیر کشور رژیم از استمرار قیام

سیلی‌های قیام؛ ریزش و بریدگی در نظام

لطفا به اشتراک بگذارید: