موشکاف ۲ بهمن – دردهای بی درمان نظام!

موشکاف ۲ بهمن – دردهای بی درمان نظام!


موشکاف: سلام! این روزا از همه جای نظام وحشت میریزه! اینجا وحشت! اونجا وحشت! خامنه وحشت! شیخ فری وحشت! تو طویلة‌ مجلس نظام هم که نگو و نپرس! هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین، فقط خلاصة یه نمونه اشو از مجلس نظام واستون میگم!‌


 شکور پور حسین شقلان عضو مجلس ارتجاع -1 بهمن


ماجراهای اخیری که در برخی شهرهای کوچک روی داد و زمینه را برای بروز برخی ناآرامی ها و سو استفاده برای رسانه و کشورهای بیگانه فراهم کرد اگر بدرستی مورد تجزیه و تحلیل و کالبدشکافی قرار گیرد ریشه در همین فاصله ای دارد که عملکرد برخی دستگاه ها و نهادهای مسئول با خط مشی ها و آرمانهای اولیه انقلاب گرفتند و همین امر موجب نارضایتی و احساس تبعیض و بی عدالتی را در بخشهایی از جامعه مخصوصا در طبقات محروم و مستضعف جامعه که سرمایه اصلی نظام و رکن رکین انقلاب هستند ایجاد کرده است... 10.57


موشکاف:‌ هاهاهاها. درست گفته. طبقات محروم که این روزا میان کف خیابون رکن رکین انقلاب هستن اما انقلابی که نظام ولایتو زمین میزنه! هاهاهاها. انقلاب علیه آخوندا! هاهاهاها.


دلسوزان کشور باید تحلیل مسائل اخیر فقط معلولها را نبینند و به ریشه ها و علتها بپردازند و به این نکته عنایت کنند که به چه علتی شهرهای کوچک تبدیل به مکانهای مورد اعتراض شده است آیا مسئولین محترم تاکنون و بعد از طرح انواع شعارها و برنامه ها, فکری به حال نقدینگی و تعهدات روز افزون بانکها و موسسات مالی کرده اند؟.


بدون تردید یکی از مهم ترین دغدغه های مردم به شیوه های مختلف مانند نظرسنجی ها و مصاحبه ها و اظهار نظر در رسانه ها و فضای مجازی بروز میدهد کاهش امیدی است که نسبت به اصلاح امور دارند  ...


موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله. کاهش امید که چه عرض کنم یاس از اصلاح امور و امید به تغییر نظام!‌ این اون چیزیه که تو دل جووناس! البته نگرانی این مهرة‌ نظام هم از همینه! اما یارو! بی مایه فطیره! حرف مفت نزن! اول بیا از رانتای خود مجلس نظام بگو! هاهاهاها.


نمیتوان به گفتار درمانی و طرح شعارهای زیبا بسنده کرد و ادامه چنین شرایطی میتواند بحرانها و چالشهای متعددی را در حوزه های مختلف بوجود آید..


موشکاف:‌ هاهاهاها پس خودت هم میدونی؟‌ ها؟! بعله. خودشونم می دونن اما نه اراده ای واسة تغییر هست و نه توانی. هاهاهاهاها.


ناکارآمدی آشفتگی و بی برنامگی در حوادث غیر مترقبه ای چون آتش سوزی قطار, آتش سوزی برج پلاسکو, زلزله کرمانشاه, سیل آذرشهر و عجب شیر در همین روزهای اخیر نحوه مدیریت کشتی حادثه دیده سانچی که منجر به شهادت تعدادی از دریادلان غیور کشورمان شد بطرز مشهودی قابل مشاهده است و نحوه اقدامات دستگاه های مسئول در چنین مواردی سوژه انتقاد و حتی طنز شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی شده است.


موشکاف:‌ هاهاهاهاها. طنز شبکه های اجتماعی! نکنه کانال تلگرام منو میگه هاهاهاها. القصه! تو مجلس نظام همه دارن از قیام مینالن! اینی که گفتیم یه ریزه اش بود. هاهاهاها. میدونین چرا ؟‌ چون علت و ریشة قیام هنوز پابرجاست. تموم شد! تموم شد! یه قصة کودکانه اس که حتی بسیجی های گیج و ویج هم گولشو نمی خورن. هاهاهاها. اینا هم تو طویلة مجلس خوب بو کشیدن که قیام ادامه داره و دارن میان سروقتشون. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: