انیمیشن خنده‌دار مصاحبه جنجالی دختر قالیباف و فاش کردن سابقه پدر

بخشی از رزومهٔ سراسر ننگ و جنایت قالیباف

مناصب قالیباف در رژیم ولایت‌فقیه

۱۳۶۱ فرمانده تیپ امام رضا

۱۳۶۲ فرمانده لشگر پنج نصر خراسان: در این سمت در عمده تهاجمات رژیم در جبهه جنگ شرکت داشت و بسیاری از جوانان و کودکان و دانش‌آموزان را شخصاً به میدانهای مین می‌فرستاد.

۱۳۶۶ جانشین فرمانده قرارگاه مقدم سپاه در غرب

۱۳۶۶ فرمانده قرارگاه نجف کرمانشاه

۱۳۶۷فرمانده منطقه۳ کشوری: در این دوره نقش جدی در سرکوب مردم استانهای شمال کشور شامل گیلان و مازندران را به عهده داشت

۱۳۶۸فرمانده لشکر ۲۵کربلا در استان مازنداران

۱۳۶۹ رئیس ستاد نیروی زمینی سپاه

۱۳۷۰ معاونت هماهنگ‌کننده ستاد مشترک سپاه

۱۳۷۳ جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه بازسازی خاتم‌الانبیا

۱۳۷۳جانشین فرماندهی بسیج: وی در این دوره نقش فعالی در سرکوب و تشکیل قرارگاههای ”امر به معروف و نهی از منکر“ به‌نام سیدالشهدا در استانهای مختلف کشور داشت. او هم‌چنین پایه‌گذار فعالیت‌های اطلاعاتی بسیج در کشف هسته‌های مقاومت مردمی و دستگیری و سرکوب آنها بود در این دوره بود.
۱۳۷۶ جانشین فرماندهی نیروی هوایی سپاه
۱۳۷۶ فرمانده نیروی هوایی سپاه (بجای پاسدار جلالی): وی در این دوره که تا سال۷۹ ادامه داشت، در شکل‌گیری یگانهای موشکی سپاه و گسترش آنها- از۳تیپ یگانهای موشکیزمین به زمینبه۵تیپ نقش عمده داشت و اساس فعالیت‌های خودش را در دورانی که در نیروی هوایی سپاه بود روی گسترش موشکهای زمین به زمین شهاب گذاشته بود.

۱۳۷۹ فرمانده نیروی انتظامی (با حکم خامنه‌ای): وی طی ۳سال نقش عمده در همه سرکوبهای مردمی در شهرهای مختلف کشور داشت و طی این مدت اقدام به گسترش یگان ویژه نیروی انتظامی و تأسیس پلیس سرکوبگر موسوم به پلیس۱۱۰ کرد. در سازماندهی نیروی انتظامی تغییرات اساسی داد و بودجه‌های کلان صرف تأمین نیازمندی‌های این ارگان برای تجهیز بیشتر به‌منظور سرکوب مردم کرد.

۱۳۸۳ نماینده رئیس‌جمهوری در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سوی آخوند خاتمی (با حفظ سمت فرمانده نیروی انتظامی)

۱۳۸۴ شهردار تهران به مدت ۱۲سال

حال اگر بخواهیم سوابق این کاندید نمایش ریاست‌جمهوری را خیلی خلاصه بگوییم، او کسی است که طی ۳۸سال:
رئیس ستاد نیروی زمینی سپاه / جانشین فرماندهی کل سپاه / جانشین فرماندهی بسیج / فرمانده نیروی هوایی سپاه و فرمانده نیروی انتظامی و شهردار در رژیم آخوندی بوده است.

محمد باقر قالیباف به‌عنوان یکی از پاسداران دستگاه جنگ و سرکوب، در دهه۶۰ دو لشگر سپاه پاسداران و متعاقباً یک‌سوم جبهه را در جنگ خانمان‌سوز ایران و عراق فرماندهی کرده است. اوبسیاری از کودکانو دانش‌آموزانرا شخصاً به‌عنوان گوشت دم توپ به میدانهای مین فرستاده و در اواخر دههٔ۶۰ به‌عنوان فرمانده سپاه پاسداران در استانهای گیلان و مازندران در شمال ایران نقش کلیدی در سرکوب اعتراضات ایفا کرده است. به‌خاطر این خوش‌خدمتی‌ها بود که او به فاصله کوتاهی به ریاست ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران منصوب شد.

این پاسدار حلقه به گوش و مطیع خامنه‌ای، پایه‌گذار سرویس اطلاعاتی نیروی شبه‌نظامی بسیج برای کشف هسته‌های مقاومت مردمی و دستگیری و سرکوب آنها بود. در سال۷۶ به فرماندهی نیروی هوایی سپاه ارتقاء یافت. وی در شکل‌گیری یگانهای موشکی سپاه و گسترش آنها از ۳تیپ یگانهای موشکی زمین به زمین به ۵تیپ نقش عمده داشت و تمرکزش روی گسترش موشکهای زمین به زمین شهاب بود. خامنه‌ای در سال۷۸ او را به‌دلیل بیرحمی و قساوتی که در سرکوب از خود نشان داده بود، به سمت فرماندهی نیروی بدنام انتظامی منصوب کرد. این پاسدار جنایتکار در سرکوب قیامهای مردمی و جنبش دانشجویی نقش تعیین‌کننده داشته و نیروی ضربت خشن پلیس موسوم به پلیس ۱۱۰ را پایه‌گذاری کرده است. از سال۸۳ و در پروسه اشغال مناصب حساس و کلیدی کشور توسط پاسداران، به شهرداری تهران گمارده شد و ۱۲سال در این منصب کلیدی به دزدی و چپاول اموالعمومیمشغول بود. طرح جداسازی جنسیتی در شهرداری نیز از اقدمات قالیباف است.

آنچه مهره‌های بدنام نظام همه با هم دارند پاسدار قالیباف یک‌جا دارد! در رزومهٔ این پاسدار جنایتکار هم‌چنین باید حمله به سفارت عربستان در ۱۲دی ۹۶ را نیز منظور کرد که آن را با اشارهٔ خامنه‌ای و از طریق آخوند چماق به دستی به نام حسن کرد میهن پیش برد.

لطفا به اشتراک بگذارید: