موشکاف ۱۷ دی - بله این قیام آفرینا هستن که مصممن ماجرا رو تموم کنن ودخل آخوندها رو دربیارن

موشکاف ۱۷ دی


موشکاف:‌ سلام! هیچ خبر دارین قیام تموم شده؟‌! اما کجا؟! تو رسانه های نظام!‌هاهاهاها. الان چن روزه که همش میگن دیگه امروز تموم شد. سیزدهم پاسدار جعفری و جنتی لعنتی گفتن قیام تموم شده. حالا دوباره یارو جهانگیری یه بار دیگه قیامو تموم کرد. هاهاها


اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی ­ـ 16 دی


پس از فروکش کردن اغتشاشات و پایان و ختم غائله، که نهایتا با حضور همیشگی مردم مقاوم عملی شد، باید بدون درنگ و فوت وقت، با انجام تحقیقات درست میدانی و بررسی‌های لازم؛ علل و عوامل اغتشاشات را با تبیین و تحلیل‌های واقع‌بینانه بدون هرگونه سوگیری سیاسی به اطلاع ملت رساند.


موشکاف: هاهاهاها شتر در خواب بیند پنبه دانه! گهی لف لف خورد گه دانه دانه! هاهاهاها. به نظرم بدون درنگ و فوت وقت بره تو خیابونا!‌هاهاهاها تا جوونای قیام تحلیلها واقع بینانه رو از طریق حواس پنجگانه در اختیارش بذارن. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم – 15 دی


رییس مجلس شورای اسلامی از تلاش نیروی انتظامی برای کنترل و مدیریت شایسته ناآرامی ها اخیر قدر دانی کرد. آقای لاریجانی در تماس تلفنی فرمانده نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت جامعه و حراست از اموال عمومی و شخصی مردم همراه با سعه صدر تاکید کرد.


موشکاف:‌ هاهاهاها. لاشخورای انتظامی که تحلیلهای واقع بینانه رو بیشتر از جهانگیری و لاریجانی در اختیار دارن، از ترس، رنگشون پریده. بعد این یارو از تو طویلة نظام میخواد با سرخاب سفیدابِ صعة صدر، بزکشون کنه بلکه رنگ پریدگی معلوم نشه. هاهاهاها.


سایت حکومتی آفتاب16 دی


 رئیس‌جمهور و رئیس مجلس در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای با فرمانده نیروی انتظامی کشور، از عملکرد پلیس در مدیریت و کنترل ناآرامی‌های اخیر تقدیر و تشکر کردند.


مجری: هاهاهاها اون سلفی لاریجانی با سرکردة زهره ترکیدة انتظامی بود، این یکی دلداری دونفریه! هاهاهاها فقط یادشون رفته با خرچنگ نظام هماهنگ کنن که تو دلقک بازیاش تو سیرک جمعه اعتراف نکنه و بساطشون رو خراب نکنه. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم15 دیماه


انکه می گوید نه غزه نه لبنان ، به نیابت از نتانیاهو می گوید. این بیگانه است .صدای او شنیدنی نیست. این صدا باید خفه بشه.


موشکاف: هاهاهاها همین روزا میان خفه ات می کنن! نگران نباش! هاهاهاها. اما صدای مردم اونقد بلنده که حتی کاسه لیسای خودشونم مقر میان که این شارلاتان بازی تموم شد تموم شد سر قیام جواب نداره. هاهاهاها.



روزنامه حکومتی اعتماد 16دی


 می شود مثل همیشه پیرامون اعتراضات و اغتشاشات اخیر کلیشه گذاشت و شعار داد و مساله را تمام شده تصور کرد. می‌شود نهاد ناآرام جامعه را نادیده گرفت، می‌شود چشم‌ها را بست موضوع را به گرانی نسبت داد می‌توانیم همه کاسه و کوزه‌ها را بر سر تلگرام بشکنیم و آن را ببندیم و خوشحال که از ماجرا طرفی هم بسته‌ایم و سودی هم برده‌ایم. اما باید این ساده‌انگاری‌ها را کنار گذاشت و صدای بلند هشدارها را شنید.


موشکاف:‌ هاهاهاها! مسئله اینه که نمیشه این کارا رو کرد! دوران این جنگولک بازیا تموم شده!‌ این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست! حالا هر چند بار هم که سردمداران بیان قیامو تموم کنن اما نمی تونن صحنة تموم کردن خودشونو که جلو چشم خودشون و ریزشیای فلک زده شون هست، محو کنن. بله این قیام آفرینا هستن که مصممن ماجرا رو تموم کنن ودخل این آخوندها رو بیارن  بعله. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: