موشکاف ۱۶ دی - بنازم جوونا رو که این شعاراشون از نمایش جمعه نظام هم سر درآورد

موشکاف 16 دی


موشکاف:‌ سلام! یه سلام جوندار به بچه های قیام! امشب میخوام سر دلقکای سیرک جمعه باهاتون صحبت کنم. ارو عظما که دید سمبه پر زوره کم آورد و یارو خاتمی خرچنگ نظامو رو فرستاد به جمعه بازار. هاهاهاها


آخوند احمد خاتمی ـ نمایش جمعه تهران 15دی


آنچه الان داره انجام می‌شه، جلوه‌ای از عقد‌ه‌گشایی‌هاست. قصه این است پول را عربستان داده، طراحی را آمریکا داشت... نباید تو این شلوغ پلوغیها حق گم بشه»


افکت مجری رژیم: «آیت الله خاتمی با اشاره به نقش فضای مجازی در اغتشاشات اخیر... مهرة آمریکا هستند، با جدیت برخورد کند»


موشکاف:‌ هاهاهاها. چخه!! برو پاچة عظمات رو بگیر! این وسط اما باز حرفای عظماش سر فضای مجازی رو نشخوار کرد و گفت «فضای مجازی قتلگاه جوانان و دین شده است» هاهاها. بعدش هم التماس میکرد که  «تو را به خدا به فریاد برسید!». هاهاهاها.


آخوند طبرسی درنمایش جمعه ساری: اعتراض مدنی برخی افراد مال باخته و گرانی و بیکاری سبب جان گرفتن منافقان شده بود.


 


آخوند قاضی دزفولی در نمایش جمعه دزفول،:  کشورمان در چند روز اخیر، دستخوش اعتراضات بود. اتاق فرمان این آشوب ها و اغتشاشات در خارج از کشور بود.


یکی از شعارهای روزهای اخیر " نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران " بود که باید گفت هم غزه ،هم لبنان ، جانم فدای اسلامی و ایران. زیرا زمانی استقلال کشورمان تامین می شود که امنیت لبنان و غزه تامین شود


موشکاف:‌ هاهاهاها. بنازم جوونا رو که این شعارشون از نمایش جمعه نظام هم سر درآورد. هاهاهاها. این بدبختا هم به چه التماسی افتادن. تازه هر روز دارن میگن امروز تموم شد. بعد فرداش دوباره میان میگن امروز تموم شد. هاهاهاها.


‌آخوند محمود نورپور نمایش جمعه آذر شهر


 مسئولان کشور باید مشکلات معیشتی، بیکاری، فساد و رانت خواری و هر مشکلی که زمینه ساز ناامیدی در مردم است را حل کنند. فضای مجازی و به خصوص تلگرام باید مورد رصد و پایش قرار گیرد چراکه اتاق فرمان آن دست بیگانه است.


موشکاف:‌ هاهاهاها. آخه راسو! اگه بخوان این مشکلاتو حل کنن یعنی باید مسئولین نظام هم بیان خود نظامو سرنگون کنن!‌هاهاهاها. داروغة‌دزد، کی دزد گیرد؟ هاهاهاها.


آخوند عفری، نمایش جمعه شوش: اشخاصی که دستاویز سیاست های خصمانه دشمنان قرار گرفته اند حسینیه ها ، مساجد و پرچم کشور و اماکن عمومی را به آتش می کشند. دولتمردان، مسئولان موظف هستند به فکر معیشت، مشکلات اقتصادی، دغدغه ها و رفع گرفتاریهای مردم باشند و بهانه دست دشمنان ندهند.


موشکاف:‌ هاهاهاها. بالاخره کدومو باور کنیم؟ دشمن بودن یا مردم ۹۶ درصدی با مشکلات اقتصادی و دغدغه هاشون؟هاهاهاها. این یارو هم از فرط ورشکستگی نظام گیج میزنه! هاهاهاها


آخوند میرعمادی نمایش جمعه خرم آباد: برخی با استفاده از این فرصت شعارهای ساختارشکنانه سر داده و اقدام به آتش زدن پرچم و تخریب اموال عمومی کردند. مسئولین باید به فکر مردم باشند و برای رفع مشکلات آنان اقدام کنند.


موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله. آه و ناله و ضد و نقیض گویی های دلقکای نظام خیلی بیشتر از این حرفاس! اما از همین قدش هم میشه فهمید که کفگیر نظام خورده ته دیگه و داره دیگو سوراخ میکنه. هاهاهاها. با اینکه عظما نشسته رو اره و راه پس و پیش نداره اما خیلی داره وول وول میخوره. هاهاهاها. بد جوری آسیب دیده. هاهاهاها. آه و ناله ها از همینه. فعلا خدانگهدار


لطفا به اشتراک بگذارید: