موشکاف 6دی خود شیخ فری میگفت تقابل بین دولت و ملت هشدار دهنده اس!

موشکاف ۶ دی


موشکاف:  سلام! میگن عثمانی ها یه توپی داشتن به نام قمپز!که تو کوهستان که انعکاس صدا زیاد بود استفاده میکردن. یه توپ سر پر که فقط باروت داشت و پارچة فشرده، گوله نداشت. هاهاهاها اما صداش همه رو زمین گیر میکرد.  بعد یه مدت حیلة عثمانیا لو رفت. هاهاها از اون به بعد هر کی کارای پر سر و صدای توخالی میکنه بهش میگن قمپز در کرده. هاهاهاها. حالا حکایت قمپز در کردنای نظام ولایته. هاهاها.


روزنامه حکومتی شهروند ۵ دی


کلام: پلیس امنیت در مدت ٢٤ساعت با اجرای ١٣٧ عملیات در نقاط مختلف تهران اقدام به دستگیری ٢١٦ نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان محلات کردند. ٥٠ نفر از این افراد به دلیل آن‌که کمتر از ٢٠‌سال داشتند، ارشاد شده و با اخذ تعهد به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند. همچنین در اجرای این طرح ٥٩ قهوه‌خانه و پاتوق اوباش اعمال قانون و نسبت به پلمپ آن اقدام شد.


موشکاف:‌ هاهاهاها این بازیا لو رفته اس. هاهاهاها. این جنایتا که تازگی نداره و البته اگه دستش برسه از هیچ جنایتی کوتاهی نمی کنه، اما یه چیزی فرق کرده. یه چن سالی هست جرأت راه انداختن گشت ارشاد آخوندی رو ندارن هر وقت به خنسی می خورن و داستان دزدیا و چپاولهای مهره های نظام بالا میگیره تلاش می کنن از شعار آخوندی و لو رفتة النصر بالرعب استفاده کنن. هاهاهاها


خبرگزاری صدا و سیمای رژیم ۴ دی


حالا تو عملیات شبانة پلیس هم 216نفر از اراذل و اوباش دستگیر میشن و حدود 250قبضه سلاح سرد هم از اونا کشف میشه» 01.39


« از سردار رحیمی پرسیدیم که چرا این نوع برخوردها موجب کاهش جرائم در جامعه نمیشه؟ و مردم این موضوع رو چرا لمس نمی‌کنند؟»02.02


موشکاف:‌ هاهاهاها. خودشون هم مقر میان که این کاراشون فقط دود و دمه. هاهاهاها اما یه تأثیر داره. اگه گفتین؟! تأثیرش اینه که مردم می فهمن پشمی به عمامة‌آخوندا نمونده. هاهاهاها مثل اون روز که غارت شدگانو تو میدون انقلاب دستگیر کردن و بردن میدون آزادی آزاد کردن. هاهاهاها.


سایت حکومتی فانوس ۵ دی


و نکتة بعد این که این 216نفر که از اراذل و اوباش هستند که از اول که از ارازل و اوباش نبودند؛ تحقیق کنید ببینید که چی شده که اراذل و اوباش شدند.


موشکاف:‌ هاهاهاها. تحقیق ؟! چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است! اراذل واقعی که معلومه کیا هستن وکجا هستن؟ به تحقیق نیاز نداره. اما نکته اینه که خود شیخ فری میگفت تقابل بین دولت و ملت هشدار دهنده اس! هاهاهاها. حالا ایجاد ارعاب هم از ترس همین تعارضه. هاهاهاها. اما دیگه لو رفتن. هاهاها. حالا مردم و به خصوص جوونا نه تنها با انواع قمپز در کردنای نظام زمین گیر نمیشن بلکه دارن واسش آشی می پزن که یه وجب روغن روشه هاهاها. فعلا خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: