موشکاف اول دی - وقتی که زورش زور باشه!

موشکاف ۱ دی – وقتی که زورش زور باشه!


موشکاف:‌ سلام! روزای اول گفتن سر برجام میریم با کدخدا مذاکره می کنیم و بی خیال اروپا! بعد که دوران عوض شد و سیاست جدید آمریکا حال نظامو گرفت گفتن اروپاییا که هستن و رو شکاف آمریکا اروپا سرمایه گذاری کردن. حالا همین سرمایة بی مایه هم داره بر باد میره. هاهاهاها.


خبر گزاری حکومتی ایسنا ۲۹ آذر:


زیگمار گابریل، وزیر خارجه آلمان


برلین و ریاض در رابطه با اوضاع منطقه هم موضع هستند؛ عربستان بسیار نگران سیاست‌های ایران است و ما نیز همانند عربستان از نقش سیاست خارجی ایران در منطقه بسیار نگران هستیم و من این مساله را به وضوح در سفرم به واشنگتن اعلام کردم.


ما خواهان مقابله با نقش ایران در منطقه به طور مشترک با آمریکا و بدون ضرر رساندن به توافق هسته‌ای هستیم.


ما همانند عربستان از نقشی که حزب‌الله لبنان در منطقه ایفا می‌کند، نگران هستیم.


موشکاف:  هاهاهاها. فرانسه که اونوری بود اینم از آلمان! هاهاهاها هم اروپائیه هم جزو 5+۱ اگه اینم عظما رو تحریم و محاصره کنه حتی راه نفس هم واسه نظام ولایت نمیمونه. هاهاهاها


سایت حکومتی فرارو ۲۹ آذر:


هم‌سویی وزیر خارجه آلمان با عربستان


آلمان از ایران دور شد!


آلمان در مقایسه با برخی از کشورهای اروپایی موضع نسبتا ملایم‌تری در قبال ایران داشته است. اما اکنون وزیر خارجه آلمان از لزوم مقابله با "مشکل نقش ایران" سخن می‌گوید.


وزیر خارجه آلمان: ما آشکارا آزمایش‌های موشکی ایران را محکوم کردیم. زیرا این آزمایش‌ها به هیچ وجه با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازگار نیست. هدف استراتژیک ما باید این باشد که ایران از چنین اقداماتی دست بردارد و به شکل سازنده رفتار کند.


موشکاف:‌ هاهاهاها عظما با این موشک پرونیش سور زد! هاهاهاها. چی فکر می کرد، چی شد! هاهاهاها. حالا از عظما میخوان که س‍‍‍‍ازنده برخورد کنه! هاهاهاها عظما و سازندگی؟! اینا فقط بلدن بدبختی و فلاکت بسازن. هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که گدا گدوله های نظام به چه روزی افتادن. هاهاهاها


خبر گزاری حکومتی ایسنا ۲۹ آذر: ولایتی


ایران به یمن موشک نداد


ولایتی در خصوص اظهارت نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل و متهم کردن ایران در تجهیز یمن به سلاح های موشکی گفت


او قطعه ای را در گوشه قرار داده و می‌گوید این موشک‌ها را ایران به یمن داده است! از کجا به این یقین رسیده است؟ این خانم تا به حال حرف بی حساب و سبک کم نزده است


جمهوری اسلامی ایران هیچ موشکی به یمن نداده است


ما از این نگران نیستیم که مردم دنیا بدانند جمهوری اسلامی ایران سلاح به عراق، سوریه و یا لبنان داده است به آنها سلاح داده‌ایم


به یمن کمک‌های انسانی و حمایت‌های سیاسی می‌کنیم ولی موشک را ایران به آنها نداده است و یمنی ها نیازی به آن ندارند


موشکاف:‌ هاهاهاها یه چن روز دیگه از همین هم نگران میشی و مثل همین الانت به غلط کردم گویی می افتی! هاهاهاها. فک کردین با این ننه من غریبم بازیا میتونین در رین؟! هاهاهاها کور خوندین! هاهاهاها.


قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم ۲۹ آذر


هیچ‌گونه ارتباط تسلیحاتی با یمن نداریم، یمن در محاصره است و چنین امکانی در کل وجود ندارد در غیر این‌صورت ایران به قدری شهامت دارد که چنین اقدام و سیاستی را اگر داشته باشد، اعلام کند؛ آنچه امروز در دستان مردم یمن هست سلاح‌هایی است که از دولت‌های قبل در پادگان‌ها وجود داشته است.


ما از گفت‌وگو ابایی نداریم و بارها این کار را کرده‌ایم


موشکاف:‌ هاهاهاها که از گفت و گو ابایی ندارن! هاهاهاهاها بعله زورش که زور باشه عظما اهل مذاکره اس و به غلط کردم گویی می افته! هاهاهاها با همین فرمون برن جلو، تو سراشیبی «تنزل بی پایان» عبا عمامه رم میذاره کنار واسشون لامبادا هم میرقصه. هاهاهاها. اما این روزا از بس رفته تو انزوا باید تنهایی برقصه. هاهاهاها. حالا دیگه زهرخوری هم جواب نداره. هاهاهاها به این میگن هچل! اونم چه هچلی! ورژن 2018! هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: