موشکاف 3 آذر - برجام منطقه‌ای، آشی که پای عظما نوشته شده!

موشکاف 3 آذر- برجام منطقهای، آشی که پای عظما نوشته شده!


موشکاف:  سلام! این بار بجای المپیک ، مسابقات سه جانبه تو سوچی برگزار شد. شیخ فری و پوتین و اردغان. به نظرتون تو این مسابقه نظام ولایت باخته یا برده؟ هاهاهاها. ورق پاره های باند شیخ فری که دم از «اتحاد استراتژیک» و «مثلث ثبات در منطقه» و «نشست تاریخی سوچی» می زنن اما اون باندیا یه چیز دیگه میگن. هاهاها.


خبرگزاری حکومتی ایرنا - اول آذر


در بیانیه مشترک روحانی، پوتین و اردوغان صورت گرفت رؤسای جمهور 3کشور در یک نشست سه جانبه که در تاریخ 22 نوامبر 2017 در سوچی برگزار شد، بر عزم خود برای ادامه همکاری فعالانه بین سه کشور ایران، روسیه و ترکیه به منظور برقراری صلح و ثبات در سوریه، در نظر گرفته شده توسط قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید کردند.


موشکاف:‌ هاهاهاها. که بر اساس قطع نامة‌۲۲۴۵. خب! اون تو چی نوشته بود؟‍! اگه یادتون باشه این قطع نامه بر مبنای کنفرانس ژنو یکه. یه جورایی توش میگه دولت انتقالی سوریه بدون بشار اسد. هاهاهاها. این همون قطع نامه ایه که نظام ولایت تو تمام گفتگوهای قبلی باهاش مخالف بود. هاهاهاها.


خبرگزاری حکومتی ایلنا - اول آذر


احتمال «انعطاف سیاسی» ایران و ترکیه در نشست سوچی


نقش تعیین‌کننده در نشست سوچی با مسکو است ...نگرانی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه با توجه به هزینه‌هایی که محور مقاومت به رهبری ایران در سوریه پرداخت کرده است، تهران نتواند در میز مذاکره در برابر روسیه در برخی از مسائل ملاحظات مدنظر خود را درباره آینده سوریه اعمال کند.


در سوچی شاهد مذاکراتی حساس هستیم و مذاکره بدون انعطاف به نتیجه‌ای نخواهد رسید،


بسیاری معتقدند که تفاهم امریکا و روسیه پایان‌بخش بحران در سوریه است. آیا نشست سوچی محلی برای همراه‌سازی تهران و آنکارا با همسویی مسکو و واشنگتن است؟ ... تماس تلفنی پوتین و ترامپ نشان از هماهنگی امریکا و روسیه در سوریه است


موشکاف: هاهاهاها. بعله. رفتن تو خط نرمش قهرمانانه! هاهاهاها. اون بار سر هسته ای نرمش قهرمانانه کردن و اسمشو گذاشتن برجام. این بار هم سر سوریه نرمش قهرمانانه می کنن و احتمالا میشه برجام ۲. هاهاهاها. البته مجبورن این جام زهرم سر بکشن چون زورش زوره. ترامپ از قبل با پوتین صحبتاشوکرده.


خبرگزاری حکومتی ایلنا اول آذر:


در مذاکرات آستانه نیز امریکایی‌ها به عنوان عضو ناظر در روند گفت‌وگوها حضور داشتند پس می‌توان گفت که امریکا در روند معادلات سوریه حذف نشده است بلکه برخی از نقش‌های امریکایی‌ها به روس‌ها تفویض شده است.


با توجه به نوع مناسبات و مراودات روس‌ها با سعودی‌ها، می‌توان گفت که مسکو ملاحظات ریاض را هم در سوریه مدنظر دارد و درصدد تامین نظر و جلب رضایت آنها است....بقای بشار اسد برای روس‌ها خط قرمز نیست


موشکاف:‌ د... د... دی ..دی .. دی! هاهاهاها. بعله! هاهاهاها. بیخود نبود سبزعلی رضایی هم آه و ناله میکرد که معلوم نیست مسکو سهم ما رو تو این بازی میده و کارت خودشو خرج ما میکنه یا نه؟‌ هاهاهاها. اگه رسانه های نظاموموشکافی کنین حرفشون اینه که  این جام زهر دوم و سوم مثل آش کشک خالة عظماس. بخوره پاشه نخوره پاشه! هاهاها. فعلا خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: