جاسوسی ملاها در آلمان: لیستهای مخفی با نام مأموران فاش شد!

اسماعیل قاآنی (۶۷ساله) فرمانده سپاه پاسداران ایران است. هم‌چنین گفته می‌شود که او در برلین جاسوسان و تروریست‌ها را جذب می‌کند.

نگرانی شدید در مورد عوامل ایرانی در آلمان!بر اساس اطلاعات بیلد، سرویس‌های مخفی در حال حاضر حدود ۷۰۰ نفر را که با دانشگاه اسلامی المصطفی در برلین ارتباط دارند، به‌عنوان فعالیت‌های جاسوسی برای ایران بررسی می‌کنند.

بیلد روز سه‌شنبه فاش کرد: یگان ویژه قدس سپاه پاسداران ایران از طریق شعبه برلین دانشگاه مصطفی ایران، جاسوسان و تروریست‌ها را جذب می‌کند. واحد سرویس مخفی ایران از سازمانهای تروریستی (از جمله حماس، حزب‌الله) در سراسر جهان حمایت می‌کند.

اسناد تحریمی وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌گوید: «دانشگاه بین‌المللی مصطفی که در سراسر جهان شعبه دارد، توسط نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان بستری برای جذب نیرو برای جمع‌آوری اطلاعات، از جمله جذب نیرو برای شبه‌نظامیان خارجی به رهبری نیروی قدس استفاده می‌شود».

ایالات متحده آمریکا در آوریل ۲۰۱۹ نیروهای ویژه ایران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی خارجی طبقه‌بندی کرد.

برلین

مؤسسه موسوم به مصطفی در برلین ـ لیشترفلده متعلق به یک دانشگاه ایرانی است

طبق اطلاعات بیلد سه لیست اسامی مخفی زیر نظر تحقیق گران قرار گرفته است

  •  فهرست ۶۳ نفری که دارای پاسپورت آلمانی هستند
  •  فهرستی از دانشجویان دانشگاه بین‌المللی مصطفی شامل ۵۵۱ نفر ”با ربط به آلمان ”
  •  و لیستی شامل به‌اصطلاح ”۷۸ کارآموز از آلمان ”

از جمله این لیست باید اکنون با بانک اطلاعاتی سرویسهای امنیتی مقایسه شود .

اتحاد احزاب مسیحی از وزیر کشور نانسی فایزر (۵۴ ساله از SPD) خواستار ممنوعیت فوری دانشگاه اسلامگرایان در آلمان می‌شود.

رئیس گروه نمایندگان حزب سوسیال‌مسیحی (در مجلس فدرال) الکساندر دوبرینت (۵۴ ساله) به بیلد می‌گوید : «مؤسسات اسلام‌گرای ایرانی در خاک آلمان باید فوراً بسته شوند». وزیر کشور دیگر نباید این موضوع را نادیده بگیرد، باید فوراً این مؤسسات را ممنوع کند.

کارشناس سرویس مخفی کریستوف دفریس (۴۹ ساله از CDU) نیز نگران است. نانسی فایزر، وزیر کشور باید توضیح دهد که «چرا مدتها پیش مؤسسه مصطفی در برلین را تعطیل نکرده است، در حالی که این سازمان سال‌ها در فهرست تحریم‌ها در ایالات متحده و کانادا بوده است».

وی خاطرنشان می‌کند که دانشگاه «مصطفی» توسط شخص رهبر خامنه‌ای تأسیس شده است و ارگان مرکزی برای گسترش بنیادگرایی و «جذب نیرو برای تروریسم سپاه قدس» است.

لطفا به اشتراک بگذارید: