تشدید بحران در درون رژیم

در روزهای اول آبان سایت آلمانی بیلد نوشت: مقامات آلمانی به‌دنبال اعضای یک واحد تروریستی سرویس مخفی «سپاه پاسداران» در آلمان هستند. گفته می‌شود نیروهای وابسته به آخوندها در پایتخت آلمان جاسوس و تروریست عضوگیری می‌کنند!» سایت بیلد در ادامه می‌نویسه: «جامعهٔ المصطفی وابسته به رژیم ایران در برلین کانون توجه ویژه‌یی خواهد بود»

این مقاله مفصل است و در آن توضیح می‌دهد که این جامعهٔ المصطفی کارش عضوگیری برای کارهای تروریستی هست. اما این جامعه المصطفی چیه؟

سال ۱۳۷۸ به‌دستور خامنه‌ای دو مجموعه‌ٔ آخوندی به اسم‌های «سازمان مدارس و حوزه‌های عملیه خارج از کشور» و «مرکز جهانی علوم اسلامی» باهم ادغام شدن و این ارگان جامعه المصطفی رو تشکیل دادن که مرکز اصلی اون در شهر قم هست. شاگردهای این مدرسه در شاخه‌های عملیات برون‌مرزی نیروی تروریستی قدس عضوگیری می‌شن.

خبرگزاری حکومتی ایسنا نوشته که جامعه المصطفی در ۷۰ کشور نمایندگی داره. که یکی از این نمایندگی‌ها همین جامعه المصطفی در آلمان هست که سال ۱۳۹۵ به‌واسطه‌ٔ مرکز اسلامی هامبورگ در برلین راه‌اندازی شد

بودجه‌ٔ اسمی جامعه المصطفی برای سال ۱۴۰۲ با افزایش ۵۰ درصدی ۳ هزار و ۱۷۲ میلیارد تومان بوده و به اعتراف رسانه‌های حکومتی سال ۱۴۰۳ هم بودجه‌ٔ اون ۴۰ درصد افزایش داشته، رسانه‌های حکومتی نوشتن که بودجه جامعه المصطفی از بودجه دانشگاههای علم و صنعت و علامه بیشتره. این جامعه المصطفی شعب مختلفی داره.

یک کالج اسلامی هم در لندن داره که اون هم به جامعه المصطفی در قم وابسته است، این کالج رو سال ۱۳۹۹ با هزینه‌ٔ کلان برای بسترسازی‌های تروریستی راه‌اندازی کردن.

حالا یکی از شعبه‌های جامعه المصطفی در برلین داره زیر ذره‌بین قرار می‌گیره که البته با سیاست‌های جنگ‌افروزانه‌ٔ خامنه‌ای و شکست سیاست مماشات با رژیم آخوندی هم ارتباط مستقیم داره

خوبه اشاره کنیم که خامنه‌ای ۵ دانشگاه داره

دانشگاه سوره

دانشگاه اهل‌بیت

دانشگاه امام صادق

دانشگاه بین‌المللی خمینی

جامعهٔ المصطفی العالمیه

این ۵ دانشگاه بخشی از ۴۰ نهاد به‌اصطلاح فرهنگی و مذهبی وابسته به بیت خامنه‌ای هستن دهها هزار میلیارد تومان بودجه‌ٔ رسمی از بودجه‌ٔ دولت و بودجه‌های غیررسمی از بیت خامنه‌ای دریافت می‌کنن و این نهادها کاری جز گسترش تروریسم و بنیادگرایی در جهان و به‌خصوص در منطقه ندارند.

لطفا به اشتراک بگذارید: