برگزاری کنفرانس در برلین

برنامه را با خبرهایی از برگزاری کنفرانس در برلین آغاز می‌کنیم. شنبه ۵ آبان کنفرانسی در برلین با شرکت شخصیتهای سیاسی آلمانی و بین المللی با شرکت آنلاین و سخنرانی خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران برگزار شد. خانم مریم رجوی در سخنرانی که به‌صورت آنلاین داشت ازجمله گفت:

«راه‌حل قطعی بحران منطقه و شرایط وخیم مردم ایران، سرنگونی رژیم توسط مردم و مقاومت ایران است. حق مردم ایران برای  مبارزه با سپاه ‌ و سرنگونی استبداد دینی باید برسمیت شناخته شود. این راه حل آزادی ایران و صلح در منطقه است»

خانم مریم رجوی در رابطه با سیاست مماشات با دیکتاتوری آخوندی هم این‌طور گفت: «اتحادیه اروپا از چهار دهه پیش بر اساس سیاست مماشات و معافیت رژیم از مجازات‌های بین‌المللی عمل کرده است. این به‌رغم نقض وحشیانة حقوق بشر در ایران است که  گزارشگر ویژه ملل متحد آنرا مصداق نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت اعلام کرد» «چشم بستن به دست‌اندازی رژیم به منطقه و بی‌اثر کردن تحریم‌ها باعث شده که رژیم خود را به تولید سلاح هسته‌یی نزدیکتر کند، بخش بزرگی از خاورمیانه در جنگ فرو رود و رژیم تروریسم خود را به طور گسترده به اروپا صادر کند»

خانم رجوی در رابطه با چشم‌انداز پیش رو هم گفت: «مردم ایران در سال‌های اخیر بارها برای به‌زیر کشیدن رژیم به قیام برخاسته‌اند. قیام‌ها ادامه دارد و سرنگونی به دست مردم ایران و جوانان شورشگر حتمی است»

در روزهای آینده با گزارش‌ها و گفتگوها بیشتر به این کنفرانس می‌پردازیم.

لطفا به اشتراک بگذارید: