اف.ای.تی.اف ـ رژیم ایران، هم‌چنان در لیست سیاه است

اخبار ایران وجهان دریک نگاه 

۱-اف.ای.تی.اف کارگروه ویژه اقدام مالی با صدور بیانیه‌یی اعلام کرد نام  رژیم ایران، هم‌چنان در لیست سیاه این کارگروه باقی مانده است.

سایت اف. ای. تی. اف نوشت: اکنون، با توجه به قصور رژیم ایران در تصویب کنوانسیون‌های پالرمو و تأمین مالی تروریسم مطابق با استانداردهای اف‌ای تی اف، اف‌ای تی اف تعلیق اقدامات پیشگیرانه را به طور کامل لغو می‌کند و از اعضای خودش و از همه حوزه‌های قضایی می‌خواهد تا اقدامات پیشگیرانه موثر را اعمال کنند.

اف ای تی اف افزود:  تا زمانی که رژیم ایران اقدامات لازم برای رفع نواقص شناسایی شده در رابطه با مقابله با تأمین مالی تروریسم در برنامه اقدام را اجرا نکند، اف‌ای تی اف هم‌چنان نگران خطر تأمین مالی تروریسم توسط رژیم ایران و تهدیدی که این امر برای سیستم مالی بین‌المللی ایجاد می‌کند، باقی خواهد ماند.

۲-آمریکا یک دلال رژیم ایران را  به دلیل قاچاق دکلهای حفاری به ایران  و نقض قوانین تحریمهای این کشور محکوم کرد.

سایت وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد: هیأت منصفه فدرال، برایان عاصی، معروف به براهیم عاصی را به اتهام توطئه برای نقض  تحریمهای رژیم ایران، ​​تلاش برای صادرات غیرقانونی کالا از آمریکا به ایران، تلاش برای قاچاق کالا از آمریکا، ارائه اطلاعات نادرست یا گمراه کننده صادرات و توطئه برای پولشویی، محکوم کرد.

لطفا به اشتراک بگذارید: