تهاجم و تیراندازی به امام جمعه جنایتکار خامنه‌ای در کازرون

خبرگزاری نیروی قدس سپاه پاسداران گزارش کرد: امام جمعه کازرون با شلیک گلوله به‌قتل رسید. ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه یک نفر اقدام به تیر اندازی به سمت امام جمعه کازرون کرد و پس از آن به زندگی خودش نیز پایان داد.

پس از انتشار خبر هلاکت امام جمعه خامنه‌ای در کازرون توسط خبرگزاری نیروی قدس، فرماندار رژیم در کازرون در گفتگو با تلویزیون رژیم گفت: امام جمعه هنوز نمرده اما حالش وخیم و در بیمارستان تحت عمل جراحی است در حالی‌که در همان لحظه تلویزیون حکومتی در زیرنویس خبری خود از هلاکت و جان باختن امام جمعه رژیم در سوءقصد در کازرون خبر می داد.

تلویزیون رژیم ۴ آبان ۱۴۰۳

گفتگو می‌کنم با فرماندار کازرون آقای بخرد. به شما سلام می‌کنم از جزئیات این حادثه برای ما بگید.

فرماندار کازرون: امروز بعد از نماز جمعه شهرستان کازرون و بعد از اقامه نماز ظهر و همزمان با تعقیباتی که امام جمعه داشتند می‌خوندند ضاربی امام جمعه رو مورد سوءقصد قرار داد که خب در حال حاضر کارهای پزشکی برای ایشون داره انجام میشه. حال ایشون یک مقدار وخیم گزارش‌شده، منتهای مطلب در حال انجام کارهای پزشکی ایشون هستیم. ضارب. متأسفانه خودش هم کشته شده است.

یادآوری می‌کنیم که هنوز اطلاعی از کسی که این تهاجم مسلحانه را انجام داده و سپس شجاعانه به زندگی خود پایان داده است تا دچار شکنجه‌های دژخیمان نشود در دست نیست.

آخوند صباحی امام جمعه به هلاکت رسیده کازرون سال ۹۸ جانشین آخوند خرسند شده بود. آخوند خرسند نیز در هشتم خرداد ۹۸ مقابل منزلش کشته شد. آخوند صباحی سومین امام جمعه کازرون است که از سال ۶۰ تاکنون در کازرون شورشی به هلاکت رسیده است.

لطفا به اشتراک بگذارید: