فرافکنی و بلوف‌های سرکرده سپاه خامنه‌ای و آخوند اعرافی در باتلاق جنگ

فرافکنی و بلوف‌های سرکرده سپاه خامنه‌ای در باتلاق جنگ

پاسدار سلامی:

دشمن در حال انتحار است

یک قدرت وقتی که بخواهد فرو بپاشد معمولاً زمینه‌ها و شرایط فروپاشی خود را خود مهیا می‌کند

اگر موتور عملیات زمینی روشن شود

آیا می‌تواند از مقیاس عملیات بیت‌المقدس ما در سال ۶۱ بگریزد؟

به این لوله‌های تاد اعتماد نکنید

آماده‌سازی برای بسیج جنگی

با خواندن از نهج‌البلاغه و استناد به حضرت علی

با الگوی پزشکیان

 

تلویزیون رژیم ـ پاسدار سلامی

«مردم کرمانشاه و کرمانشاهان و همه شهرهای این خطه زندگی و جنگ را با هم در هم آمیختند در جنگ زندگی کردند و در زندگی جنگیدند. قریب ۱۰هزار شهید والامقام از این سرزمین و ۱۶ هزار شهید عالی مقام از سایر نقاط کشور بزرگ ایران سند زنده و حجت آشکاری ست از صدق وعده این مردم از وفای چون از امیرمؤمنان علی ابن ابیطالب آموخته بودند که (نهج‌البلاغه) آموخته بودند که اگر دشمن در سرزمین و عمق دار یک ملت پا بگذارد آن ملت ذلیل می‌شوند و این تجلیل با عظمت از این ده‌هزار شهید گواه این حقیقت است که مردم هم‌چنان با شهدا زندگی می‌کنند.

ایثار برای بدرقه کردن جوانان به میدانهای جنگ، زیرا سعادت ما از میان جهاد عبور می‌کند تا وقتی شمشیرها در دست جوانان ماست و پیشانی بندهای جهاد بر جبین جوانان ما بسته شکست متعلق به ملتی ست که از جنگ روی برگرداند، شکست مربوط به ملتی است که به دشمن پشت کند، شکست مربوط به ملتی ست که قلبی نامطمئن داشته باشد، بترسد، بلرزد، از شکوه ظاهری دشمن بهراسد.

دشمن در حال انتحار است یک قدرت وقتی که بخواهد فرو بپاشد معمولاً زمینه‌ها و شرایط فروپاشی خود را، خود مهیا می‌کند امروز رژیم صهیونیستی در حال کندن تدریجی گورستانی‌ست در میانه آن دفن خواهد شد.

اما این رژیم باید یک بغض پایدار در میان نسل‌های مختلفی که از پی هم در جهان اسلام می‌آیند فراهم کند تا این بغضها در گلو ها به سلاح تبدیل شود به سازمانی آراسته از جوانان جهان اسلام که سرانجام در یک یورش همگانی او را از صفحه روزگار با آن تعبیر آسمانی امام عزیز و رهبر عزیز و عظیم‌الشانمان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز از صفحه روزگار محو کنند.

این رژیم صهیونیستی تصور می‌کند که هر چه می‌کشد، اتفاقی نمی‌افتد، او اگر به ضعفهای خود نگاه کند، می‌بیند در لبه پرتگاه هست، یک رژیمی در یک سرزمین کوچک که در جوار آن همه مردمانی که زندگی می‌کنند با او دشمن هستند و آرزوی محو او را از صفحه وجود دارند به تدریج دستان دشمنان خود را باز می‌کند تا شراره‌های آتش را بر روی او بریزند.

به رژیم صهیونیستی این آدرس را می‌دهیم به‌ عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس ما نگاهی بیندازد، ببیند آیا می‌تواند در مقابل یک فتح‌المبین دیگر بایستد؟ آیا اگر موتور عملیات زمینی روشن شود، می‌تواند از مقیاس عملیات بیت‌المقدس ما در سال ۶۱ بگریزد».

جنگ گرگها در باتلاق جنگ افروزی

آخوند  اعرافی رئیس حوزه های جهل و جنایت:

اینکه کسانی بگویند دو کشور در سرزمینی که سراسر آن غضب هست

این به هیچ نحو قابل قبول نیست و یک خطای بزرگ راهبردی است

ما در یک پیچ تاریخی و شرایط حساسی قرار گرفته‌ایم

مبادا که امروز تحلیل‌های غلط جای تحلیل واقعیت‌ها بنشیند!

تلویزیون رژیم ـ ۳ آبان۱۴۰۳

«اعرافی رئیس حوزه های علمیه در مراسم اختتامیه جشنواره علامی علی: ما در شرایط بسیار ویژه و حساس تاریخی امت اسلام و منطقه قرار داریم در این شرایط تحرک ما تحرک کافی نیست، خیزش و جوشش ما علیرغم همه مواضعی که مراجع عظام ما داشته‌اند و بزرگان ما داشته‌اند و جامعه ما داشته است، هنوز کافی نیست، ما در یک پیچ تاریخی و شرایط حساسی قرار گرفته‌ایم که نیازمند به هوشیاری هوشمندی اتخاذ تصمیم‌های بنیادی و برداشتن گام‌های بلند و ایستادگی در برابر شیطانهایی است که می‌خواهند با شیوه‌های جدید و قساوتهای بی‌نظیر میخواهند عالم اسلام را از زانو دربیارن این یک صحنه بسیار جدیدی است.

 در این کارزار بزرگ و معرکه عظیم اولین شرط مواضع درست و صحیح هست، اینکه کسانی مواضع خودشان را به مواضع دور از منطق اسلام و انقلاب اسلامی در فلسطین سوق بدهند، اینکه کسانی بگویند دو کشور در سرزمینی که سراسر آن غضب هست، این به هیچ نحو قابل قبول نیست و یک خطای بزرگ راهبردی است، ما نیاز داریم به یک جوشش و تحرک بیشتر و فرمان‌بری قاطع از رهبری معظم و مراجع عظام.

مبادا که امروز تحلیل‌های غلط جای تحلیل واقعیت‌های بنشیند این  معرکه بزرگ شدن این کارزار، عظیم شدن، البته هزینه داره، سختی داره و اینها هزینه‌های کار بزرگ هست».

لطفا به اشتراک بگذارید: