بحران‌ها در باند خامنه‌ای

نتیجه‌ سیاست‌های جنگ‌افروزانه‌ی خامنه‌ای، آنهم در حکومتی فاسد و سرکوبگر که پایه‌های مردمی ندارد، چیزی جز تعمیق بحران و تشدید شقه و شکاف در رأس حاکمیت نیست، باهم برخی از نمونه‌های این وضعیت را مرور می‌کنیم.

درگیری پاسدار حسین شریعتمداری نماینده‌ خامنه‌ای در کیهان و رائفی‌پور نظریه‌پرداز لباس ‌شخصی‌های باند خامنه‌ای به رسانه‌های حکومتی هم کشیده شد. شریعتمداری رائفی‌پور را به نقل نادرست و مخدوش صحبت‌های خامنه‌ای متهم کرد، تسنیم هم نوشت دفتر خامنه‌ای برای نقل نادرست از خامنه‌ای به او تذکر داده است.

این درحالی است که رائفی‌پور در رابطه با یادداشت خامنه‌ای به خودش این‌طور نوشته: «با عزم راسخ به کار خود ادامه دهید»! رائفی‌پور در ادامه منتقدانش را «خبیث، خائن و رسوا» خطاب کرد و نوشت بی‌حیایی و فرار به  جلو را تمام کنید!

کیهان خامنه‌ای در یک دعوای دیگر در درون حکومت، مقاله‌ی پاسدار شریعتمداری را منتشر کرد که به گروه موسوم به «مجمع مدرسین و محققین حوزه قم» حمله کرده علت این درگیری هم انتشار بیانیه‌ای در رابطه با جنگ و اتخاذ مواضعی متفاوت با کیهان خامنه‌ای بوده. شریعتمداری در این مقاله این گروه را «من‌درآوردی، وقیح و شرم‌آور و  همسو با اسراییل» خواند. 

یک درگیری دیگر در درون حکومت آخوندی درگیری میان صندوق توسعه‌ی به‌اصطلاح ملی و مجمع تشخیص مصلحت رژیم است که غضنفری رئیس این صندوق مجمع تشخیص مصلحت رژیم را «نفهم و خائن» خطاب کرده بود.

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت دیکتاتوری نفهم‌ بودن و خیانت اعضایش را تکذیب کرد و اعلام کرد این اظهارات خلاف واقع است و قابل پیگرد قانونی می‌باشد!

اما درگیری این دو نهاد دیکتاتوری ولایت‌فقیه بر سر مالکیت میدان‌های نفتی ایران است که ناگفته پیداست چه پول‌های نجومی از سرمایه‌های مردم ایران را چپاول می‌کنند که دعوای بین آنها در رسانه‌های حکومتی به چنین نقطه‌ای رسیده.

اما باز هم موضوع شهردار دزد تهران در رژیم مسئله ایجاد کرده. شهردارهای رژیم در تهران همیشه یکی از مهره‌های باندهای حکومتی و اغلب از پاسدارهای رژیم بودن و نیازی نیست که بگوییم چه دزدی‌هایی در این شهرداری انجام دادند. اما الآن وضعیت پاسدار زاکانی در همین روزهایی که شهردار هست خیلی وخیم شده.  مهدی چمران رئیس شورای قلابی شهر تهران درباره غیبت‌های زاکانی در جلسات آن شورا گفته به علت مسائل عمومی کشور، تصمیم گرفته شد که زاکانی فعلاً به شورا نیاید.

لابد دو میلیارد یورو پول برای خرید اتوبوس دست ‌دوم از چین و بیش از ۸۰ سفر خارجی دختر و داماد زاکانی بخشی از این مسائل عمومی هستند

این مختصر بخشی از دعواهای درون باند خامنه‌ای بود که مثلاً حراجی و خالص‌سازی هم کرده، با نگاهی به این چند نمونه می‌شود به شرایط بحرانی در حاکمیت آخوندها پی برد که در چه وضعیتی بسر می‌برند.

لطفا به اشتراک بگذارید: