اعتراف جعفری سرکرده سابق سپاه به هدف قرار گرفتن پایگاه هوایی اصفهان

پاسدار محمد جعفری سرکرده سابق سپاه پاسداران با نگرانی گفت:

اسراییل با هواپیماهای پیشرفته‌ای که آمریکا به آنها داده و اجازه از برخی کشورها برای استفاده از آسمان آنها گرفته می‌خواهد به ایران ضربه بزند، مانند غلطی که بعد از وعده صادق ۱ انجام داد و چند موشک به پایگاه اصفهان زد.

محمدعلی جعفری، سرکرده سابق سپاه پاسداران روز اول آبان در جریان مراسم نیلفروشان در سخنرانی خود اعتراف کرد که پایگاه هوایی اصفهان در ۳۱فروردین مورد حمله اسراییل قرار گرفت.

پاسدار جعفری گفت: اسراییل اصلاً دستش به ایران نمی‌رسد. او [اسرائیل] باید با هواپیما‌های پیشرفته‌ای که آمریکا به آنها داده و اجازه از برخی کشور‌ها برای استفاده از آسمان آنها به ایران ضربه بزند، مانند غلطی که بعد از وعده صادق ۱ انجام داد و چند موشک به پایگاه اصفهان زد.
این در حالی است که رژیم ایران پس از حمله انجام شده در روز جمعه ۳۱فروردین، هر نوع حمله و خسارت به پایگاه اصفهان را انکار کرده بود.
پیش‌تر نیز رسانه‌های آمریکایی گزارش داده بودند که اسراییل شامگاه جمعه ۳۱فروردین به تلافی حملات موشکی و پهپادی رژیم ایران، به سامانه دفاع هوایی اس-۳۰۰ رژیم ایران در پایگاه هشتم شکاری در شمال غربی اصفهان حمله کرد و خساراتی به آن زد. حمله‌یی که تصاویر ماهواره‌یی که پس از آن منتشر شد آن را تأیید کرد.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: