"فراخوان نمایندگان پارلمان اروپا برای لیست‌گذاری سپاه پاسداران"

در جلسه پارلمان اروپا، خاویر زار زالاخوس گفت:

هیچکس شک ندارد که رژیم ایران در اروپا اقدامات تروریستی می‌کند. سال گذشته در مرکز مادرید نایب‌رئیس سابق پارلمان اروپا ترور شد. رژیم ایران علیه زنان خشونت بکار می‌گیرد.

ما پیام های متناقض به ایران می‌فرستیم. تروریستهای محاکمه شده را که در اروپا کار تروریستی کرده بودند را معاوضه کردیم و به ایران برگرداندیم. رژیم ایران هم نمی‌تواند ما را گول بزند و سپاه پاسداران باید لیست‌گذاری شود.

آلیس تئودورس، به دیگر همکاران خود پیوست و خواستار لیست‌گذاری سپاه پاسداران شد و گفت، اختاپوس ایران در حال پیشبرد جنگ نیابتی در اروپا است. باندهای جنایتکار با آژانس‌های اطلاعاتی رژیم ایران کار می‌کنند و ما باید اقدام کنیم. ما باید تحریم‌ها را بیشتر کنیم و سپاه پاسداران را لیست‌گذاری کنیم.

فرانسیسکو آسیس گفت: ایران یک نمونه جامعه بزرگ است که توسط بنیادگرایان مذهبی به گروگان‌گرفته شده است حالا آخوندها ترور خودشان را به خاورمیانه و الآن به اروپا صادر می‌کنند. رژیم ایران اصلی‌ترین صادر‌کننده تروریسم است. سپاه باید به لیست تروریستی اروپا مثل آمریکا و کانادا اضافه شود.

در جلسه پارلمان اروپا، آنا کاتیارینا، گفت، سرکوب زنان توسط رژیم ایران و هم‌چنین حکم اعدام علیه مخالفان ادامه دارد. ما باید سپاه پاسداران را لیست‌گذاری کنیم.

پتراس آشترویس گفت: رژیم ایران به آلخو ویدال کوادراس حمله کرد. ما باید سپاه پاسداران را لیست‌گذاری کنیم و این یک باید است ما باید اقدامات قاطع در دریا و زمین انجام بدهیم.

برت رویسن با اشاره به حمله تروریستی سال گذشته به دکتر آلخو ویدال کوادراس در مادرید گفت: چه کسی پشت این حمله‌ها است همه نشانه‌ها به سمت رژیم ایران است اروپا باید اقدامات لازم را انجام بدهد سپاه پاسداران هم در نهایت باید لیست‌گذاری شود.

کریستوفر استورم در جلسه پارلمان اروپا گفت: رژیم ایران یک تهدیدی برای صلح در خاورمیانه است و الآن حملاتش را به اروپا انجام می‌دهد. رژیم ایران و سپاه پاسداران حملات تروریستی را در کشورهای اروپایی انجام داده‌اند.

لطفا به اشتراک بگذارید: