تعمیق بحران‌ها در درون حاکمیت

از روز سرکار اومدن پزشکیان بحران در درون حاکمیت آخوندها هرروز شدیدتر و عمیق‌تر می‌شه و نه‌تنها خبری از «وفاق» نیست بلکه شقاق و شکاف همه‌ جای حکومت رو فراگرفته. چند نمونه رو باهم بررسی می‌کنیم

یک موضوع اصلی بحران‌زا در این روزها برای خامنه‌ای و نظامش بحث جنگ‌افروزی در منطقه است،

به‌خصوص این روزها بعد از صحبت‌های آخوند میرباقری عضو مجلس خبرگان رژیم که گفته بود برای پیشبرد این سیاست ۴۲ هزار کشته‌ی غزه چیزی نیست و اگر نصف عالم هم کشته بشود می‌ارزد» این موضوع بالا گرفت. باندهای حکومتی در وحشت از تبعات این موضعگیریها وارد میدان شدند.

سایت حکومتی بهارنیوز به نقل از فلاحت‌پیشه نوشت: «نه به آن‌هایی که با مرگ دیگران زنده‌اند. دولت باید از نظریات پیش‌رونده‌ی حجتیه‌ای اعلام برائت کند. چگونه انتظار دارید وقتی جریانی ذی‌نفوذ برای مرگ نیمی از بشر ایدئولوژی سازی می‌کند دیپلماسی بی‌رمق دولت در ۹ کشور نتیجه دهد؟»  

آخوند ابطحی از باند اصلاحاتچی رژیم نوشت: «آقای میرباقری نورچشمی جبهه پایداری که گفته برای دیدگاهی که حق می‌داند می‌ارزد نصف جهان کشته شوند، گمان نمی‌کنم نصف خانواده خودش هم آمادگی پذیرفتن این نظرات را داشته باشند.تلویزیون و رسانه‌های رسمی از انحطاط پخش این نظرات افراطی پرهیز کنند»  

باند خامنه‌ای هم با حمله به باند مقابل اون‌ها رو جریان مسموم و فریب‌خورده و .. توصیف کردن ازجمله کیهان خامنه‌ای رسانه‌های باند مغلوب رو جریان رسانه‌ای آلوده و غرب‌گرا توصیف کرده و این‌طور نوشته: «موضوع مرتبط با فعالیت مسموم رسانه‌ای، اقدام روز پنجشنبه هم‌میهن است. این روزنامه با تیتر بندی مغلوط و تحریف سخنان میرباقری عضو مجلس خبرگان، سعی کرده ایشان را «تئوریسین جنگ» و بازی در زمین اسرائیل متهم کند»   

یک بحران دیگه که در درون رژیم جریان داره و هرروز شدیدتر می‌شه بحث حضور ظریف در دولت پزشکیان هست.

سایت حکومتی خبرآنلاین در مطلبی با عنوان «حمله‌ی تند و عجیب به ظریف» نوشت: «الآن ما به‌اصطلاح نباید قبر کهنه بشکافیم و به بحث‎های پنج شش ماه پیش برگردیم. وقت نداریم. ‌دبیرکل جبهه پایداری، آقای تهرانی، ایشان گرین کارت آمریکا را دارند خب بگویید که او هم تابعیتش را پس بدهد»  

روزنامه حکومتی همشهری در رابطه با تهدید پزشکیان و ظریف توسط نفرات جبهه‌ی پایداری به‌نقل از کامران غضنفری نوشت: «ظریف غیرقانونی معاون رئیس‌جمهور شده است، اگر پزشکیان در روزهای آینده او را خلع نکند، خودش را دادگاهی خواهیم کرد و به ۱۰ الی ۱۵ سال محکوم خواهد شد و از ریاست جمهوری هم عزل خواهد شد»

بله این گوشه‌ای از کشمکش در درون حاکمیت آخوندی بود و نمایی از «وفاق» در حکومت آخوندی!!!

لطفا به اشتراک بگذارید: