باتلاق جنگ و گسترش ترس

یک‌سال قبل در همین ایام این مقاومت ایران بود که در برابر هارت و پورتهای رژیم آخوندی که سرمست از جنگ‌افروزیهایش بود گفت: خامنه‌ای لقمه‌ای بزرگتر از دهانش برداشته و این آتش به خودش برخواهد گشت.

رؤیای امپراتوری خاورمیانه‌ای خامنه‌ای و سد بستنش با جنگ‌افروزی در برابر قیام مردم ایران هم بر باد خواهد رفت. این روزها ترس و وحشت سراپای رژیم را فراگرفته است!

مهدی محمدی مشاور قالیباف، از خطر «باخت» تمامیت رژیم و «ضربه‌های دردناک و راهبردی» که نظام دریافت کرده سخن می‌گوید. او روز ۲۱مهر در گفتگو با تلویزیون رژیم گفت: «واقع‌بینی اقتضا می‌کند که ما بپذیریم که ضربه‌هایی که نظام دریافت کرده ضربه‌های سخت و دردناکی بوده؛ ما ضربه‌های راهبردی دریافت کردیم. آنچه که برای رهبری حزب‌الله، حسن نصرالله پیش آمد چیزهای کوچکی نیست!».

مشاور قالیباف چشم‌انداز پیش‌رو برای رژیم را بدتر از این پیش‌بینی کرد و گفت: «ما وارد دوران پرتنشی شده‌ایم، وارد دورانی شده‌ایم که در آن رویدادهای غافلگیرکننده بیشتری در آینده وجود خواهد داشت».

محمدی وضعیت داغان روحیه نیروهای رژیم را هم روی دایره ریخت و گفت: «اگر حواسمان نباشد و شجاعتمان را از دست بدهیم، خواهیم باخت، من شفاف می‌گویم باید شجاع باشیم، نباید اجازه دهیم ترس بر ما چیره شود!

لطفا به اشتراک بگذارید: