خامنه‌ای در وحشت از قیام و سرنگونی اعدام زندانیان را تشدید می‌کند اعدام ۲۹ زندانی در ۱۸ و ۲۲ مهر

 

Picture1 (2)

خامنه‌ای در وحشت از قیام و سرنگونی اعدام زندانیان را تشدید می‌کند اعدام ۲۹ زندانی در ۱۸ و ۲۲ مهر

شمار زندانیان اعدام شده در دوران پزشکیان از ۳۰۰ تن گذشت

سه زندانی سیاسی محکوم به اعدام به انفرادی منتقل و در خطر اعدام قرار دارند

خامنه‌ای در وحشت از قیام و سرنگونی با تشدید اعدام و کشتار زندانیان و ایجاد رعب و وحشت مذبوحانه تلاش می‌کند از انفجار خشم خلق ممانعت کند. شمار زندانیان اعدام شده از مرداد ماه و روی کارآمدن رئیس‌جمهور جدید خامنه‌ای به ۳۰۱ رسیده است.

دژخیمان تنها در دو روز ۱۸ و ۲۲مهر ۲۹زندانی را حلق‌آویز کرده‌اند. علاوه بر آن چهارشنبه ۲۵مهر یک زندانی به‌نام مجید جشنلو در زندان قم، ۲۴مهر ناصر محمدی در ارومیه، ۲۳مهر یونس اخترثمر در جیرفت، ۲۱مهر مظفر کرمی در ساری و ۱۹مهر اسعد فرهنگ و برهان انصاری در ارومیه و حامد جعفری و علی معروف خانی در قزوین به دار آویخته شدند.

چهارشنبه ۱۸مهر در یک کشتار بزرگ ۱۹زندانی روانه چوبه‌های دار شدند که اسامی ۶ تن از آنان در اطلاعیه قبلی اعلام شد. اسامی سایر زندانیان اعدام شده عبارتند از مهدی زارعی، ستار خسروی و محمد صادق نیا در زندان قزلحصار، مجید افروز، محمد مشمول و ابراهیم صدیق در زندان مرکزی کرج و خلیل‌الله سیفی و رامین حاتمی ۳۸ ساله و کمال ولدبیگی و یک زندانی دیگر در قزوین، ایرج مرادیان در گرگان، ایمان (هادی) بخشایش در رشت و هادی فلاحی ۳۱ساله در تبریز.

در یک کشتار دیگر یکشنبه ۲۲مهر ۱۰ زندانی حلق‌آویز شدند. ۶ تن از آنان به نام‌های علی شیروانی ۲۸ساله، فرهاد سلیمی ۲۷ ساله، عزت حیدری ۳۵ساله، کاظم سعدی پور، رضا نامداری و حسین حیدری در شیراز و عبدالغفور شاهد زهی و یک زندانی دیگر در بیرجند و رضا میرزابیگی ۳۰ساله در تربت‌حیدریه و عمار آسیایی در کرمان به دار آویخته شدند.

از سوی دیگر سه زندانی سیاسی از هموطنان عرب به‌نام‌های علی مجدم، معین خنفری و محمدرضا مقدم که در قیام ۱۳۹۸ دستگیر و در بیدادگاه ضد انقلاب اهواز به اعدام محکوم شدند، روز ۲۴مهر از زندان شیبان اهواز به سلول‌های انفرادی زندان سپیدار اهواز منتقل شدند و در خطر اعدام قرار دارند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۵ مهر ۱۴۰۳ 

لطفا به اشتراک بگذارید: