لوث کردن و سر بریدن کلمات و مفاهیم اپوزیسیون و حقوق‌بشر و محقق و تحلیل‌گر به موازات ذبح کلمات در کیش خمینی

لوث کردن و سر بریدن کلمات و مفاهیم اپوزیسیون و حقوق‌بشر و محقق و تحلیل‌گر به موازات ذبح کلمات در کیش خمینی و گردش کار شناخته شده در پرگار ارتجاع و استعمار است

محصولات کثیف، متعفن و نفرت‌انگیز آن هم، امثال همین مزدور نفوذی است که مجاهد خلق حسین داعی‌الاسلام از جانب مجاهدان اشرف۳ به‌خوبی توصیف کرده است

نفوذی ”تحلیلگر“ اصلاً نیازی نمی‌بیند توضیح دهد که چگونه و چرا اسراییل برای افشای تأسیسات و برنامه‌های اتمی رژیم خود را نیازمند مجاهدین یافته است تا باورش کنند! نیازمند اعتبار مجاهدین بوده یا مجاهدین اسراییل را هم مانند بقیه کسانی که مزدور مدعیست، با پول خریده‌اند؟!

”شیطان بنده“ همنشین و همزاد وزارتی همین مزدور در یک مصاحبه مشترک می‌گفت خودش ۳ کامیون طلا از عربستان برای مجاهدین به عراق آورده. نکند مجاهدین مابه ازای یکی از این کامیونها پرونده اتمی رژیم را از اسراییل خریده‌اند!

در حالی که رژیم برادر مسعود را به‌عنوان نخستین متهم حقیقی در پرونده مجاهدین و مقاومت ایران محاکمه می‌کند، مزدور مدعیست که وی مشغله‌ای جز بچه شاه و همین مزدور پاچه‌لیس ندارد. مگر این بزرگترین اشتباه قضاییه جلادان نیست؟!

در حالی که رژیم برادر مسعود را به عنوان نخستین متهم حقیقی در پرونده مجاهدین و مقاومت ایران محاکمه می‌کند، مزدور مدعیست که وی مشغله‌ای جز بچه شاه و همین مزدور پاچه‌لیس ندارد. مگر این بزرگترین اشتباه قضائیه جلادان نیست؟!

ایکس ابوالقاسم رضایی 

لطفا به اشتراک بگذارید: