یک سال پس از جنگ‌افروزی خامنه‌ای

یک سال از جنگ‌افروزی خامنه‌ای در غزه می‌گذرد. در این مدت رسانه‌های تبلیغاتی خامنه‌ای مرتب از پیروزی بر دشمن خبر می‌دادند، اما در عین‌حال تلاش می‌کردن منکر دست داشتن مستقیم رژیم در این جنگ خانمان‌سوز و ویرانگر بشن تا آتش جنگی که خودشون برافروختن قبای خامنه‌ای رو نگیره! البته این جنگ ابعاد گسترده و طرف‌های مختلفی داره در این بخش از برنامه نگاهی داریم به این جنگ از دید رسانه‌های حکومتی

روزنامه حکومتی شرق: «عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس را باید یک خطای راهبردی دانست. اگر چه حماس زنده است، اما این حیاتی نباتی بوده در حالی‌که متأسفانه اسراییل وضعیت متفاوتی پیدا کرده است».

روزنامه حکومتی هم‌میهن این‌طور نوشته: «ایران دو بال قدرت خود در منطقه را دست‌کم تا یک دوره طولانی از دست‌داده است. و این قدرت مانور ایران را در معادلات کنونی در منطقه کم می‌کند و طبیعتاً حتی ابزار فشار ایران در مذاکرات سیاسی را تا حدود زیادی از دست می‌دهد»

روزنامه حکومتی اعتماد: «آنچه در نیمه‌شب و بامداد یکشنبه ۶ اکتبر بر جنوب لبنان گذشت، خبر از یک راهبرد جدید برای منطقه و خاورمیانه می‌دهد. این همان راهبرد هراس‌انگیزی است که کشورهای خاورمیانه- که منظورش رژیم آخوندیه - از فکر کردن به آن پرهیز می‌کنند»

روزنامهٔ حکومتی ستاره صبح: «آنچه در این یک سال برای مقاومت رخ داد، در چهل سل گذشته تجربه نشده بود. شدیدترین ضربات بر پیکر مقاومت نشست. هر چقدرتبلیغ شود، انکار این ضربان ناممکن است زیرا در دنیای ارتباطات قرار داریم و نمی‌توان خبری را از جامعه پنهان کرد. محور مقاومت عقب افتاد» این روزنامهٔ حکومتی با برشمردن ضرباتی که رژیم خورده نوشته: این ضربات «به این زودی قابل جبران نیست.

روزنامهٔ حکومتی هم‌میهن در مقاله‌یی با عنوان «هفت اکتبر آغاز یک دوره» نوشته: «حزب‌الله ضربات بسیار سختی خورده و رهبران اصلی آن ترور شده‌اند. ایران نیز وارد درگیری مستقیم با اسراییل شده است. این جنگ سطح جدیدی از فن‌آوری نظامی و جاسوسی را به نمایش گذاشت. مهم‌ترین اثر آن‌که تا حدی هم بازگشت‌ناپذیر است»

اون‌چه در این دقایق مرور کردیم فقط برخی از روزنامه‌های حکومتی بودن که به بحرانی که خامنه‌ای در منطقه ایجاد کرده پرداختن و این‌که الآن آتش این جنگ دامن خامنه‌ای و نظامش رو گرفته.

رهبر مقاومت آقای مسعود رجوی روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ در پیامی این‌طور گفتن: «خامنه‌ای کلان بازنده استراتژیک در تله افتاد، پس از ۶ ماه در یک نقطه‌عطف داخلی و منطقه‌یی و بین‌المللی پرده کنار رفت و سر مار بیرون زد؛ اما با فضیحت حداکثر به سنگ خورد، گفته بودیم این جنگی است که دامن رژیم را هم خواهد گرفت و چنین شد»

در همین هفته رهبر مقاومت در پیامی گفت:

این رژیمی است که به‌قول خودش اگر در مدیترانه و در لبنان و در سوریه و در عراق خط نبندد سلطه آن در تهران بر باد می‌رود، والا چرا خمینی ۸ سال بگوید جنگ جنگ جنگ

اما سرنگونی این رژیم خودبه‌خودی یا از ”آسمان“ صورت نمی‌گیرد

لطفا به اشتراک بگذارید: