نامه ۳۹ نماینده مجلس ارتجاع به شورای عالی امنیت رژیم

نامه ۳۹ نماینده مجلس به شورای عالی امنیت رژیم

زمینه‌سازی برای ساختن بمب اتمی

تحت عنوان «تجدیدنظر در دکترین دفاعی»

آخوند اخلاقی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس رژیم

فتوای خامنه‌ای محفوظ است اما به مصلحت نظام و «جبهه مقاومت»

احکام ثانویه می‌تواند جای احکام اولیه را بگیرد!

خبرگزاری جهاد دانشگاهی رژیم (ایسنا) روز چهارشنبه ۱۸ مهر از نامه ۳۹ از نمایندگان مجلس رژیم به شورای عالی امنیت و درخواست آنها درباره تجدید نظر در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

آخوند اخلاقی امیری عضو کمیسیون فرهنگی با تأکید بر لزوم تقویت بازدارندگی دفاعی رژیم گفت: امروز دیگر هیچ سازمان بین‌المللی و حتی کشورهای مدعی اروپایی و آمریکایی نمی‌توانند رژیم صهیونیستی را کنترل کنند چرا که این رژیم جعلی به هر جنایتی دست می‌زند؛ بر همین اساس حدود ۳۹ نفر از نمایندگان مجلس نامه‌یی را خطاب به شورای عالی امنیت ملی نوشتیم و آن را امضا کردیم و در آن از این شورا درخواست کردیم تا در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران تجدید نظر کنند.

وی در مورد فتوای فریبکارانه خامنه‌ای در زمان قبول برجام توسط رژیم، مبنی بر حرام بودن سلاح هسته‌یی که از آن به‌عنوان دکترین دفاعی نظام یاد می‌شود، گفت: فتوای رهبر معظم محفوظ است اما افزود که زمان و مکان در تغییر احکام دخالت دارد و احکام ثانویه می‌تواند جای احکام اولیه را بگیرد.

آخوند اخلاقی تصریح کرد: امروز نیاز است شورای عالی امنیت ملی در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی تجدیدنظر کند. امروز دیگر ما نباید فقط خودمان را ببینیم بلکه ما درباره جبهه مقاومت ادعاهایی داشتیم و بر سر آنها نیز ایستاده‌ایم و امروز چشم امید این جبهه به جمهوری اسلامی ایران است بنابراین با توجه به این‌که شورای عالی امنیت ملی زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند و مجموعه بررسی‌های‌شان را محضر ایشان تقدیم می‌کنند، آنچه که مصلحت نظام و جبهه مقاومت است تصمیم‌گیری خواهد شد.

جواد لاریجانی: 

آن چیزی که الآن تبلیغ می‌شود این است که خوب نزدیک چهل و خورده‌ای هزار کشته ما داریم

صد هزار و خورده‌ای زخمی داریم بچه‌ها کشته شدند لبنان اونجوری شد غزه اونجوری شد

یعنی این‌که شما پس بیهوده جان مسلمین رو به خطر انداختید

چیزی که نمی‌توانستی چرا بلند کردی

چرا تشویق کردیم فلسطینیان لقمه‌ای بزرگ‌تر از دهانشان بگیرند که این‌جوری در آن بمانند

سؤال دیگری هست که این جنگ وسیع می‌شود

اسمش را لولوی جنگ منطقه‌یی گذاشتند تله جنگ گذاشتند

جوری می‌شود شهرهای ما را آمریکا و اروپایی‌ها بزنند اینجا رو همه رو به خاک و خون بکشند

آیا چنین آینده‌ای رو ما باید در نظر بگیریم ته این درگیری به اینجا می‌رسد یا نه

این به نظرم سؤال طبیعی هر ایرانی است

جواد لاریجانی -تلویزیون رژیم ۱۷ مهر ۱۴۰۳

«اون چیزی که الآن تبلیغ می‌شه این است که خوب نزدیک چهل و خورده‌ای هزار شهید ما داریم صد هزار خورده‌ای زخمی داریم بچه‌ها کشته شدن لبنان اونجوری شد غزه اونجوری شد این تصویر وقتی بزرگ می‌شه یعنی این‌که شما پس بیهوده جان مسلمین رو به خطر انداختید، چیزی که نمی‌تونستی چرا بلند کردی، چرا ما تشویق کردیم، فلسطینیان لقمه‌ای که بزرگ‌تر از دهانشان بود بگیرن که اینجوری توش بمونن؟ چرا ما حزب‌الله لبنان را تشویق کردیم مقاومت کن و بعد اینجوری بیروت از بین بره؟ببینید اگر تصویر ما نادرست باشه، طرف قویه بمب داره، فلان تنی می‌زنه، تازه‌یی این رو با  یورو نیوم باید تقویت کرده فلان می‌کنه اونجوری تشکیلات امنیتی داره به‌قول ایشون هوش مصنوعی که هیچی هوش ضد مصنوعی هم داره خوب این چیه اینا پس ما در مقابل این چرا ایستادیم آدم عاقل هم چی‌کار می‌کنه اما اگه تصویر درستی داشته باشیم شما بدانید رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت در تاریخ حیات خودشه بدترین وضعیت است.

یه سؤال دیگری هست که خلاصه این جنگ وسیع می‌شه اسمش لولوی جنگ منطقه‌یی گذاشتن تله جنگ گذاشتن، یعنی یه جوری می‌شه که اینا حمله کنن شهرهای مارو آمریکا بزنه اروپائیها بزنند دوباره اینجا رو همه رو به خاک و خون بکشند آیا یه همچه آینده‌ای رو ما باید در نظر بگیریم ته این درگیری به اینجا می‌رسه یا نه این به نظرم سؤال طبیعی هر ایرانی است، نمی‌تونیم بگیم سؤال رو‍ نکن، شاید خیلی طبیعی است و پاسخ درست هم می‌خواد پاسخ واقع‌بینانه می‌خواد سؤال سومی هم وجود داره و اون اینه که خلاصه ما منتظر چه نوع ختمی برای این درگیری باشیم بر سر هر درگیری تمام می‌شه»

 

شهبازی مهره خامنه‌ای در تلویزیون رژیم

هنوز روی دل ما هست که اگر عملیات وعده صادق ۲ زودتر اتفاق افتاده بود

شاید حسن نصرالله بین ما بود

غضب الهی بالاتر از از دست دادن حسن نصرالله؟

حسن نصرالله واقعاً جبران شدنی نیست

حتی ماجرای رئیس‌جمهور فقید ماجرای قاسم سلیمانی و دیگران با همه عظمتش

نسبت به ماجرای حسن نصرالله

هزینه‌های بالایی است

دوره اغتشاشاتی که ما داشتیم ۸۸ و ۱۴۰۱ و ۹۶ و ۹۸ به اندازه این برهه حساس و مهم نبود

هیچ‌کدام از بحرانهای ما حتی جنگ تحمیلی به اندازه این عرصه مهم نبود

 

تلویزیون رژیم - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

مجری رژیم: الآن یک‌سال از طوفان الاقصی می‌گذره، شاید برخی خیلی سطحی نگاه بکنند بگویند آقا چهل هزارتا شهید دادیم شهید هنیه را دادیم شهید سید حسن نصرالله رو فدا کردیم و خیلی از سیل شهدا که فرماندهانی که از دست دادن هر کدوم از اونها سلمه‌ای بود برای جریان مقاومت بعضی‌ها می‌گن که خوب آقا این هزینه فایده‌اش می‌صرفید ما این مسیری که اومدیم با این همه خسارت آیا به فوایدش می‌صرفید؟ می‌خواهم هم با توجه به این نگاه بپرسم که چی شد که طوفانهای الاقصی شروع شد و آیا امروز انتظاراتی که سال گذشته از طوفان الاقصی می‌رفت برآورده شده است؟

شهبازی -تلویزیون رژیم- ۱۶ مهر ۱۴۰۳

محمد صادق شهبازی فعال رسانه‌یی و فرهنگی

«تو لحظه‌ای طوفان الاقصی صورت گرفت که تو معادلات منطقه محور مقاومت و مشخصاً ایران را داشتن حذف می‌کردند.

این تعداد شهدا این اتفاقات بزرگی افتاد، مجاهدین بزرگی مثل سید حسن که واقعاً چیز جبران شدنی نیست واقعاً یه اتفاق بسیاری از این خاطرات تلخی ما داشتیم تو حتی چند سال اخیر ماجرای رئیس‌جمهور فقید ماجرای حاج قاسم دیگران به همه عظمتش نسبت به این مصیبت و رنجی که نسبت به ماجرای سید حسن نصرالله بر ما داشت و تو لایه پایین‌تر توی اون چهار هزار نفر بچه‌های مقاومت که برای ما داشت این هزینه‌های بالایی است ، این هزینه‌هایی که برای مردم فلسطین و لبنان ایجاد شد، برای مردم یمن برای مردم عراق، سوریه، اینها هزینه بالایی است و در مقابل این‌که ما فضای واکنش را به کنش تبدیل کنیم این ابتکار را از اینها گرفتیم.

توی این اتفاقاتی که افتاد گرچه که می‌شد اقدامات دیگه‌ای کرد گرچه که هنوز این روی دل ما هست که اگر به جای این عملیات وعده صادق دو زودتر اتفاق افتاده بود، شاید سید بین ما بود. درس عبرتی شد، نباید به وعده‌های آمریکایی‌ها توجه کنیم، درس عبرتی بشه، برای مسئولان نظامی ما، مسئولان سیاسی ما، مسئولان نظامی ما، متوجه بشن نباید دیپلماسی بر میدان غلبه کنه این حرف یک عده باطل گذاشتند وسط و این رو تو ذهن بعضی‌ها کردند و یک جنگ روانی را انجام دادند، از روی مردم ما از روی مردم بدنه مقاومت که بگویند، ایران ول تون کرده از روی بدنه مردم ما که آقا نمی‌شه کاری کرد، از روی نظامی‌های ما که مثلاً احساس کنند فضای عمومی همراه نیست.

ما الان مهمترین عرصه است این توی تاریخ انقلاب ما حتی می‌خوام بگم دوره اغتشاشاتی که ما داشتیم هشتاد و هشت هزار و چهارصد و یک نود و شش ۹۸ به اندازه این برهه حساس و مهم نبوده هیچ کدوم از بحرانهای ما حتی جنگ تحمیلی به اندازه این عرصه مهم نبوده، همه باید بروند سراغ بسیج کردن افکار عمومی توی این فضاها الآن مساجد ما کمیته امداد به خدمت شما عرض کنم، نماز جمعه‌ها چرا سر هر چهارراه الآن یه خیمه مقاومتی نیست که موسیقی بذارن با مردم صحبت کنند، کمک جمع بکنند و من واقعاً توی خیابونای تهران وقتی دارم می‌رم انتظارم خیلی بیشتر بود نسبت به یک ماجرایی مثل سیدحسن نصرالله من خودم هنوز که هنوزه یک هفته است نتونستم گریه کنم، شبها بیدار می‌شم، دارم اصلاً فکر می‌کنم، که چه اتفاقی افتاد، واقعاً ما چه به خدمت شما عرض کنم که خطایی رو مرتکب شدیم که کارهایی که می‌شد کرد، از اول طوفان الاقصی نکردیم که این‌طور باید این غضب الهی به عقب‌نشینی اون تعبیر رهبر انقلاب تعبیر قرآنی رهبر انقلاب که عقب‌نشینی غیر تاکتیکی موجب غضب الهی است، غضب الهی بالاتر از از دست دادن سیدحسن نصرالله، غضب الهی بالاتر از، من می‌خوام بگم اینو باید جدی تبدیلش می‌کنیم تو هر محیطی مردم مثل دوره جنگ همین طور مثل دوره جنگ که هر کی می‌توانست می‌رفت تو جبهه اونکه اینجا می‌شد کار تبلیغاتی می‌کرد.»

 

معاون سرکرده سپاه و روحیه دادن به نیروهای وارفته:

آمریکایی‌ها و برخی اروپایی به آنها می‌گویند نکنید این کار را

حالا اگر به فرض محال یک نقطه از ما را بزنند ما دهها نقطه را می‌زنیم

پاسدار جباری، معاون سرکرده سپاه پاسداران در مصاحبه با خبرگزاری قضاییه جلادان گفت که پاسدار قاآنی سرکرده نیروی قدس سپاه پاسداران در سلامت کامل است و در روزهای آینده از خامنه‌ای نشان فتح دریافت می‌کند. وی هم‌چنین گفت:

پاسدار جباری معاون سرکرده سپاه پاسداران- ۱۸ مهر ۱۴۰۳

ببینید ادعا دارند اما و در صحنه عمل الآن به‌شدت دچار تردیدند مرددند و قدرتهای عالم هم که از آنها پشتیبانی می‌کنند مثل آمریکایی‌ها و برخی از کشورهای اروپایی مثل انگلیس و اینها به اونها می‌گن نکنید کار رو. وعده صادق ۲ رو خوردید سر جاتون بنشینید. اگر شما بزنید می‌خورید. خوب حالا اگر به فرض محال به فرض محال برای این‌که اون قلب پلیدشان قلب سیاه جنایتکارانه‌شون آرام بشه یه نقطه از کشور ما رو بزنن فکر می‌کنید چه اتفاقی می‌افته ما دهها نقطه رو می‌زنیم. بعد می‌خوان چی‌کار بکنن. بعد اگر گسترش پیدا کرد و من تصور می‌کنم ایران اسلامی و جبهه مقاومت که امروز دارای عده و عده وسیع هستند چیزی از اسراییل باقی نخواهند گذاشت. حال اگر می‌خوان و چند صباحی هم تا اون وعده صادق حضرت آقا که فرمودن اینا چند سالی از بین خواهد رفت و چند صباحی هم به نفس بکشند، زندگی ننگین خودشون داشته باشن، تمام کنند کار رو. و اونها بدانند اگر به ما ضربه، مثلاً مد نظرشونو نقطه اقتصادی یا نقطه نظامی به‌فرض بزنن آروم بشن بدانند زدید در وعده صادق دو خوردید. اگر الآن بزنید محکمتر شکننده‌تر قوی‌تر خواهید خورد.

لطفا به اشتراک بگذارید: