آخرین اخبار و تحولات جنگ در منطقه

رویترز: ارتش اسراییل روز سه‌شنبه در بیانیه‌یی اعلام کرد سهیل حسین حسینی، فرمانده ستاد مرکزی حزب‌الله لبنان را در حمله‌یی در بیروت کشته است.

آسوشیتدپرس: حملات نظامی اسراییل، متحدان مسلح رژیم ایران را در خاورمیانه هدف قرار داده و خود رژیم ایران را تهدید می‌کند.

سایت جنوبیه لبنان: محمود الهباش، مشاور رئیس دولت فلسطین گفت: رژیم ایران از مردم فلسطین حمایت نکرده، بلکه فقط با خون آنها تجارت می‌کند.

رویترز: ارتش اسراییل روز سه‌شنبه اعلام کرد، عملیات زمینی خود در جنوب غربی لبنان را به منطقه جدیدی گسترش داده است.

- ارتش اسراییل اعلام کرد حدود ۱۹۰ پرتابه روز دوشنبه از لبنان وارد خاک اسراییل شد و حداقل ۱۲تن مجروح شدند.

- حزب‌الله به سومین شهر بزرگ اسراییل حیفا، موشک شلیک کرد و حماس وعده داد که در حالی که اسراییل آماده گسترش حملات خود به لبنان است، دوباره حملاتش را شروع کند.

به گزارش رسانه‌های عربی اسراییل محله الزیتون در جنوب شهر غزه و اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را هدف قرار داد.

کانال ۱۲ اسراییل: آژیرهای هشدار در منطقه بزرگ تل‌آویو به صدا درآمده‌اند.

نفتالی بنت، نخست‌وزیر پیشین اسراییل گفت: زمانی بود که ما برای حمله به تأسیسات اتمی رژیم ایران دست بستگی‌هایی داشتیم، از جمله وجود حماس و حزب‌الله، اما الآن همه اینها تضعیف شده‌اند و رژیم ایران در ضعیف‌ترین نقطه است و نباید این فرصت را از دست داد. زمان پیام دادن برای حمله به تأسیسات اتمی رژیم ایران دیگر گذشته است.

اشتباه این بود که انرژی را صرف جنگیدن با نوک انگشتان هشت پا کرده بودیم به جای این‌که انرژی را به سمت سر این اختاپوس لعنتی متمرکز بکنیم.

ما نیاز داریم که آمریکا و اسراییل و غرب فشار فوق‌العاده دیپلماتیک و اقتصادی و اقدامات شدید سایبری مخفی و علنی وارد کنند تا نابودی رژیم ایران را تسریع کنند.

لطفا به اشتراک بگذارید: