قدرت نمایی پوشالی سران رژیم آخوندی در جنگ منطقه

عارف معاون اول رئیس‌جمهور رژیم

ایران در پاسخ به‌هر گونه تجاوز جدی است و در راستای راهبرد

اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب عمل خواهد کرد

تلویزیون رژیم- ۱۵‌مهر ۱۴۰۳

گوینده: معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران تأکید کرد: شهید سید‌حسن نصرالله باعث عزت و همبستگی جهان اسلام شد و حمایت جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت قطعی‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت. آقای عارف گفت: ایران در پاسخ به‌هر گونه تجاوز جدی است و در راستای راهبرد اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب عمل خواهد کرد.

ما مطمئن هستم که راه ایشون با جدیت ادامه پیدا می‌کنه. انشاءالله خداوند به جای سیدحسن نصرالله بین بچه‌های مجاهد حزب‌الله چند سیدحسن‌رو به حزب‌الله تقدیم خواهد کرد و طبیعتاً وظیفه همه مسلمانها و از جمله مردم خوب لبنان کماکان حمایت از حزب‌الله است. مردم لبنان نشان دادند که قدرشناس حزب‌الله هستند. حمایتهایی که از حزب‌الله کردند در انتخابات، در صحنه‌های سیاسی نویدبخش این هست که انشاءالله آینده در لبنان متعلق به‌حزب‌الله هست که بتونه در راستای دفع رژیم صهیونیستی و غاصب و ددمنش حاکم بر فلسطین موفق باشه و مردم هم کمک بکنند، مردم خوب، کشور خوب، کشور ما هم، مسأله فلسطین، مسأله لبنان را مسأله خودشون می‌دونند و مسئولان جمهوری اسلامی هم که به‌‌طور طبیعی از میان مردم هستند و دنباله‌روی می‌کنند مردم رو، همیشه در کنار حزب‌الله، کنار مردم لبنان بودند.

سرلشگر بسیجی موسوی فرمانده ارتش تحت‌امر خامنه‌ای:

صهیونیستها پاسخ ویران کننده‌تری  دریافت خواهند کرد

ما هر چه گفتیم عمل کردیم

پاسدار سلامی:

در اوج آمادگی‌های لازم ضمن حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت

هر گونه خباثت دشمن را با قدرت صلابت و قاطعیت منکوب خواهیم کرد

پاسدار سلامی خطاب به‌پاسدار حاجی‌زاده که خامنه‌ای در غیبت قاآنی به‌او نشان فتح داده، نوشت: دریافت "نشان فتح"از دست فرمانده کل قوا، که به یمن اقدام شجاعانه و خردمندانه جنابعالی در اجرای عملیات موفق، مؤثر، وعده صادق ۲" رقم خورد، موجب افتخار اینجانب و آحاد پاسداران گردید. اطمینان می‌دهیم در چارچوب راهبرد اعلامی ولی‌امر مسلمین جهان مبنی بر‌"عدم تعلل یا شتاب‌زدگی" در پاسخ به‌شرارت‌های دشمنان در اوج آمادگی‌های لازم، ضمن حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی به‌ویژه فلسطین و لبنان، هر گونه خباثت دشمن به‌ویژه رژیم گرگ‌صفت و سگ هار آمریکا در منطقه را با قدرت، صلابت و قاطعیت منکوب خواهیم ساخت.

آل سلیمانی عضو مجلس ارتجاع

هر گونه حماقت دشمن با پاسخی به‌مراتب ویرانگرتر

و پشیمان‌کننده‌تر جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد

سوخت این موشکها گرمای ولایت است!

آل سلیمانی عضو مجلس ارتجاع -۱۵‌مهر ۱۴۰۳

اگر هر لحظه اراده کنیم می‌توانیم مراکز ترور و توطئه علیه رهبران مقاومت را مورد اصابت قرار دهیم.هر گونه حماقت دشمن با پاسخی به‌مراتب ویرانگرتر و پشیمان‌کننده‌تر جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد غوغای تصاویر با شکوه نماز جمعه آن‌هم بعد از عملیات موشکی یک پیام روشن داشت و آن اینهم این بود که سوخت این موشکها گرمای ولایت است!

بیات عضو مجلس ارتجاع:

اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار باید بدانند چنان‌چه

دست از پا خطا نمایند پاسخی کوبنده و عزم کوبنده‌تر

از وعده صادق دریافت خواهند نمود

بیات عضو مجلس ارتجاع – ۱۵‌مهر ۱۴۰۳

حمایت از شورای امنیت ملی ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه انقلابی که در اقدامی بی‌نظیر جوابی کوبنده و اولیه به جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست و هم‌پیمانانش ارائه نمود.اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار باید بدانند چنان‌چه دست از پا خطا نمایند به‌تأسی از رهنمود های مقام عظمای ولایت در نماز باشکوه سیاسی عبادی جمعه اخیر نه با تعلل و نه شتاب‌زده بلکه به‌جا و به‌موقع و منطقی پاسخی کوبنده و عزم کوبنده‌تر از وعده صادق دریافت خواهند نمود.

رویترز: دو مقام ارشد امنیتی رژیم ایران گفتند

از زمان حملات اخیر به‌بیروت هیچ اطلاعی از

اسماعیل قاآنی در دست نیست

رویترز ۱۶مهر نوشت: دو مقام ارشد امنیتی رژیم ایران به‌رویترز گفتند از زمان حملات اخیر به‌بیروت در اواخر هفته گذشته، هیچ اطلاعی از اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس رژیم ایران در دست نیست. یکی از افراد گفت قاآنی در حمله شب جمعه اسراییل به‌جنوب بیروت، که هدف آن هاشم صفی‌الدین، جانشین حسن نصراله بود حضور داشته است، اما در حال ملاقات با صفی‌الدین نبوده است. این منبع افزود نه رژیم ایران و نه حزب‌الله از آن زمان نتوانسته‌اند با قاآنی تماس بگیرند.

پاسدار ایرج مسجدی معاون هماهنگ‌کننده نیروی تروریستی قدس سپاه:

بسیاری از ما می‌پرسند‌ که سردار قاآنی چه شد؟

ایشان در صحت و سلامت است و مشغول فعالیت هستند

برخی می‌گویند که بیانیه بدهید. چرا بیانیه؟

نیازی نیست چنین اقدامی انجام شود

مبادا در ذهن کسی تصور شود که مقاومت شکست خورده است

مقاومت در این برهه در آمادگی کامل است و جای نگرانی نیست.

پاسدار ایرج مسجدی معاون هماهنگ‌کننده نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران درباره وضعیت پاسدار قاآنی سرکرده نیروی تروریستی قدس گفت:

بسیاری از ما می‌پرسند‌ که سردار قاآنی چه شد؟ ایشان در صحت و سلامت است و مشغول فعالیت هستند. برخی می‌گویند که بیانیه بدهید. چرا بیانیه؟ نیازی نیست چنین اقدامی انجام شود. وی هم‌چنین گفت: وضعیت حزب‌الله و نیروی جهاد اسلامی و مقاومت اسلامی اینچنین نیست که از بین بروند. مبادا در ذهن کسی تصور شود که مقاومت شکست خورده است. مقاومت در این برهه در آمادگی کامل است و جای نگرانی نیست.

روزنامه الجریده کویت نوشت: اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران روز جمعه در بمباران نیروی هوایی اسراییل به‌پایگاهی در بیروت که هاشم صفی‌الدین نیز در آن حضور داشت، مجروح شد. بر اساس گزارشات، قاآنی از ناحیه قفسه سینه، کتف و پا مجروح شده و به‌سرعت به‌سوریه و از آنجا به‌بیمارستانی در تهران منتقل شده است. بر اساس این گزارش قاآنی پس از عملی که روی او انجام شده اکنون از اتاق سی.سی.یو بیرون آمده و احتمالاً رو به‌بهبودی است.

قرائت پیام پاسدار قاآنی در یک اجلاس حکومتی

و درخواست عنایت صلوات برای سلامتی وی !

سردار سرافراز اسلام با همه شایعات و با همه بوقهای خبری که رسانه‌های مختلف غربی و مخصوصاً در مجازی رسانه‌های تلگرامی در این چند روز فریاد می‌کشیدند، سردار سرافراز اسلام فرمانده معزز نیروی قدس حاج اسماعیل قاآنی ضمن ابلاغ سلام محضر یکایک حاضران در همایش از این‌که به‌دلیل جلسه‌یی مهم فرصت حضور نیافتند عذرخواهی کردند و برای سلامتی این سردار بزرگ اسلام و همه سرداران و عزیزانی که در جبهه مقاومت تلاش و فداکاری و ایثار می‌کنند خواهش می‌کنم صلواتی عنایت بفرمایید

جان بولتون در تلگراف:

صلح پایدار در خاورمیانه مستلزم تغییر رژیم در ایران است

این جنگ فلسطین علیه اسراییل نبود، جنگ اعراب علیه اسراییل

هم نبود. این جنگ رژیم ایران بود که در پشت آن برنامه تسلیحات

هسته‌یی نهفته است رژیمی که به‌دنبال تولید خطرناک‌ترین

سلاحهای جهان است

اکنون اسراییل در حال تصمیم‌گیری است که علیه برنامه تسلیحات

اتمی زیرساخت‌های نفتی، رهبری ارشد، تأسیسات نظامی

یا ترکیبی از اینها تلافی کند.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: