قدرت نمایی پوشالی امام جمعه های خامنه ای در نمایش جمعه

آخوند علم‌الهدی امام جمعه رژیم در مشهد

وعده صادق۲ و موشک‌باران شبانه اسراییل

اعلام جنگ با استکبار جهانی است

‌آخوند علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد -۱۳ مهر ۱۴۰۳

بدن نازنین سید مقاومت (گریه) زیر آوار گرفتار بود و تا مدتی هم در قید حیات بود منتهی شرایط جوری بود که این بدن را نمی‌توانستند بیرون بیاورند با این بمب سنگرشکنی زده بودند تمام ساختمان روی این بدن آوار شده بود و زیر آوار جان داد و این بدن را تکه‌تکه از زیر آوار خارج کردند.

بر سر استکبار جهانی فریاد می‌زنیم، جنگ مون رو ادامه می‌دیم، برادران و خواهران این بحث دل خنکا نیست، که بگوییم اقا ما در وعده صادق ۲، موشک‌باران کردیم، اسراییل را دل مون خنک شد، نخیر مسأله دل خنکا نیست، مسأله انتقام نیست، مسأله جنگ است.

وعده صادق دو و موشک‌باران شبانه اسراییل، این اعلام جنگ با استکبار جهانی است.

 

آخوند دری نجف آبادی امام جمعه رژیم در اراک وزیر سابق اطلاعات

قریب ۲۰۰ موشک به سرزمینهای اشغالی و حیفا

و شهرهای دیگر و مراکز نظامی حمله کردند

این کار بسیار مهم مقدس و واجبی بود

مکرر ظرف نیمساعت دوازده بار به ناحیه ضاحیه حمله کردند شدیدترین حمله‌ها را حتی از حمله‌یی که به ساختمان شهید سیدحسن نصرالله کرده بودند و اون ساختمانها را ده تا ساختمان را منفجر کردند نابود کردند از اون هم شدیدتر حالا دیروز دیشب چقدر دوباره بمب ریختند خدا می‌داند حالا هدف می‌گویند که اقا ما هدف مثلا جانشین احتمالی اقا سید بود دبیرکل بوده یا نبوده چه عرض کنم انشاالله که نبوده انشاالله تیرشان به خاک سیاه نشسته.

قریب ۲۰۰ موشک به سرزمینهای اشغالی و حیفا و شهرهای دیگر و اشنود و غیره و غیره مراکز نظامی حمله کردند، این کار بسیار مهم مقدس و واجبی بود، اگر این اقدام را نمی‌کردیم، حالا آمریکایی‌ها دیروز ظرف سه نوبت از طریق عراق پیغام می‌دادند، که به پایگاههای ما مراکز ما حمله نکنید.

آخوند مختاری امام جمعه رژیم در بیرجند

اگر اسراییل بخواهد در پاسخ این عملیات مشروع ما غلطی بکند

حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد

 

تا قبل از این عملیات فریاد ما این بود که سپاهی ارتشی انتقام انتقام اما امروز با خوشحالی فریاد می‌زنیم: سپاهی ارتشی تشکر تشکر

ریاست محترم جمهور بعد از مطالبات جدی مردم الحمدالله این حماسه عملیات وعده صادق دو آفریده شد.

امروز الحمد الله جبهه مقاومت از یمن تا لبنان تا فلسطین تا عراق ایران یکدست در داخل کشور الحمدلله دولت و ملت و نیروهای مسلح و مقام ولایت با محوری آن حضرت همه یکدست و متحد و اگر اسراییل جنایتکار بخواهد در پاسخ این عملیات مشروع ما غلطی بکند حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

همین‌جا جا داره که تشکر کنم از ریاست محترم جمهوری حقیقتاً ما از این اقدامات خوب ایشون و از همدلی‌های ایشون و از همراهی‌های ایشون با مقام عظمای ولایت با نیروهای مسلح با مردم انقلابی قلباً خوشحال می‌شویم و تاریخ انقلاب رو ببینید.

هرکس در برابر این انقلاب و در برابر خون شهدا ایستاد، نتوانست در برابر این سیل مقاومت کند و به حاشیه پرت شد، یا الآن در خارج است یا در داخل منزوی است، امید ما اینه که انشاالله رئیس‌جمهور همین مسیر جدیدی رو که در پیش گرفته‌، انشاالله ادامه بدهد و به ایشان عرض می‌کنیم، اگر شما این مسیر رو ادامه بدید، ما دعاگوی شما هستیم، ما پشتیبان شما هستیم و در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی از شما حمایت خواهیم کرد.

آخوند علیخانی امام جمعه رژیم در رامسر – ۱۳ مهر۱۴۰۳

ما مردم مازندران و گیلان تبر به دست. ما تبر به دستان، با شما صهیونیستها می‌جنگیم. بیاین جلو! مرگ بر آمریکا!

 

لطفا به اشتراک بگذارید: