خامنه‌ای در نمایش قدرت برای آماده‌سازی حملات جنگی اسراییل

خامنه‌ای در نمایش قدرت برای آماده‌سازی حملات جنگی اسراییل

کار درخشان نیروهای مسلح ما در دو سه شب قبل هم یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود

کاری که نیروهای مسلح ما کردند کمترین مجازات برای رژیم غاصب صهیونی بود

رژیم خون‌آشام رژیم گرگ صفت سگ هار آمریکا در منطقه

جمهوری اسلامی هر وظیفه‌ای در این زمینه داشته باشد با قاطعیت انجام خواهد داد

 

خامنه‌ای دست به دامان کشورها و ملت‌های اسلامی

ما باید کمربند دفاع را از افغانستان تا یمن از ایران تا غزه و لبنان

در همه کشورهای اسلامی و ملتهای اسلامی محکم ببندیم

 

دشمن ایران همان دشمن فلسطین و لبنان و عراق و مصر و سوریه و یمن است

دشمن یکی است، اتاق فرمان یک جاست

 

خامنه‌ای و ریشه‌کنی رژیم اسراییل

جایگزین ریشه‌کنی رژیم ولایت فقیه

و ممانعت از گسستن بند از بند نظام در ایران

رژیم همان شجره خبیثه‌ای است که از روی زمین ریشه‌کن می‌شود

رؤیای اسراییل و آمریکا خیالی و باطل است

 

سر مار ولایت بار دیگر فلسطین و هم‌چنین لبنان را بر سر نیزه می‌کند

همه این حملات طوفان الاقصی که در سال گذشته همین ایام انجام گرفت

یک حرکت درست منطقی قانونی بین‌المللی بود و حق با فلسطینی‌ها بود

دفاع جانانه لبنانیها و فلسطینیها هم همین طور قانونی و معقول و مشروع است

 

تلویزیون رژیم- ۱۳ مهر ۱۴۰۳:

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع:

من عرض می‌کنم دشمن ملت ایران همان دشمن ملت فلسطین است. همان دشمن ملت لبنان است. همان دولت ملت عراق است. دشمن ملت مصر است. دشمن ملت سوریه است. دشمن ملت یمن است. دشمن یکی ست. شیوه‌های دشمن در کشورهای مختلف، مختلف است. یک جا با جنگ روانی. یک جا با فشار اقتصادی. یک جا با بمبهای ۲ تنی. یک جا با سلاح. یک جا با لبخند این سیاست را دارند پیش می‌برند دشمنان ما، اما اتاق فرمان یک جاست از یک جا دستور می‌گیرند. از یکجا فرمان حمله به جمعیت‌های مسلمان و ملت‌های مسلمان رو دریافت می‌کنند. اگر اگر این سیاست در یک کشور موفق شد یعنی موجب سیطره بر یک کشور شد، وقتی خاطرشان از یک کشور آسوده شد به سراغ کشور دیگر می‌روند.

ملتها نباید بگذارند هر ملتی اگر می‌خواهد مبتلا به محاصره فلج‌کننده دشمن نشود، باید از اول چشم را باز کند بیدار باشد. وقتی دید دشمن سراغ یک ملت دیگر رفت، خود را با او شریک بداند با آن ملت مظلوم و زیر ستم به او کمک کند با او همکاری کند تا دشمن اونجا موفق نشه. اگر دولت اونجا موفق می‌شد، بشود میاید سراغ این نقطه بعدی.

ما مسلمانها سال‌های متمادی از این حقیقت غفلت کردیم نتایجش رو هم دیدیم امروز دیگه نباید غفلت کنیم. باید حواسمون جمع باشه. ما باید کمربند دفاع رو کمربند استقلال‌طلبی را عزت را از افغانستان تا یمن از ایران تا غزه و لبنان در همه کشورهای اسلامی و ملت‌های اسلامی محکم ببندیم.

مطلب دوم اینه که احکام دفاعی اسلام تکلیف ما رو معلوم کرده است. هم احکام دفاعی اسلام هم قانون اساسی خودمان هم قوانین بین‌المللی. همین قوانینی که در نگاشتن آن قوانین ما تاثیری نداشتیم اما حتی در همان قوانین هم این مطلبی که عرض می‌کنم جزو مسلمات است و او این است که هر ملتی حق دارد از خاک خود از خانه خود از کشور خود از منافع خود دفاع کند در مقابل متجاوز.

معنای این حرف اینه معنای این حرف اینه که ملت فلسطین حق دارد در مقابل دشمنی که خاک او را تصرف کرده، خانه او را اشغال کرده، مزرعه او رو ویران کرده، زندگی او را تباه کرده بایستد. ملت فلسطین حق داره. این یک منطق مستحکمی ست که امروز قوانین جهانی هم او را تأیید می‌کنند. فلسطین مال کیست؟ ملت فلسطین کی هستند؟ این اشغالگران از کجا آمدند؟ ملت فلسطین حق دارد در مقابل آنها بایسته.

همه این حملات طوفان الاقصی که در سال گذشته همین ایام تقریباً انجام گرفت یک حرکت درست منطقی قانونی بین‌المللی بود و حق با فلسطینی‌ها بود.

دفاع جانانه لبنانی‌ها از مردم فلسطین هم مشمول همین حکم است اون هم قانونی ست. او نهم معقول است. منطقی است و مشروع است و کسی حق ندارد دفاع کند ،از اونها انتقاد کند که چرا شما در این دفاع وارد شدید کار درخشان نیروهای مسلح ما در دو سه شب قبل هم یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود.

کاری که نیروهای مسلح ما کردند کمترین مجازات برای رژیم غاصب صهیونی در برابر جنایتهای حیرت‌آور اون رژیم بود. رژیم خون‌آشام رژیم گرگ صفت سگ هار آمریکا در منطقه.

جمهوری اسلامی هر وظیفه‌ای در این زمینه داشته باشد با قدرت و صلابت و قاطعیت انجام خواهد داد.

ما در انجام این وظیفه نه تعلل می‌کنیم نه شتاب‌زده می‌شویم. توجه کنید نه تعلل می‌کنیم کوتاهی نمی‌کنیم. دچار شتابزدگی هم نمی‌شویم. اون چه که منطقی ست اون چه که معقول است اونچه که درست است و نظر تصمیم‌گیران نظامی و سیاسی در وقت خود در هنگام خود انجام می‌گیرد کما این‌که انجام گرفت و در آینده هم اگر لازم شد باز انجام خواهد گرفت.

تکبیر: الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر اسراییل

دلداری و تسکین نیابتی‌ها توسط خلیفه ارتجاع به زبان عربی

به‌خاطر حسن نصرالله از موضع پدرخوانده و ولی امر مسلمین جهان

این فقدان بزرگی است و جدا ما را عزادار کرد

سید عزیز ۳۰سال در رأس مبارزه‌یی دشوار قرار داشت

حزب‌الله را قدم به قدم بالا آورد

 

رژیم صهیونی با تزریق حمایتهای آمریکا

خود را سر پا نگه داشته و این هم دیری نخواهد پایید

 

خامنه‌ای به زبان عربی

مترجم: در ایران اسلامی در حدود سه ماه تابستان سال ۶۰ شصت هجری شمسی چند ده شخصیت برجسته و ممتاز ما ترور شدند که یکی از آنها شخصیت بزرگی مثل سیدمحمد بهشتی بود و یکی رئیس‌جمهوری مثل رجایی و نخست‌وزیری مثل باهنر بود و ترور کردند علمایی از قبیل آیت‌الله مدنی و قدوسی و هاشمی‌نژاد و امثال اینها را این‌ها هر کدام از ستونهای انقلاب به‌شمار می‌آمدند.

عزاداری ما به‌معنای افسردگی و پریشانی و نومیدی نیست.

سید حسن نصرالله جسمش از میان ما رفته ولی شخصیت حقیقی او روح او و راه او و صدای رسای او هم‌چنان در میان ما هست و خواهد بود.

عزیزان دل‌های داغدار ما با یاد خدا و طلب نصرت از او آرامش می‌یابد ویرانی‌های ترمیم می‌شود و صبر و استقامت شما عزت و کرامت به بار می‌آورد سید عزیز سی سال در رأس مبارزه‌یی دشوار قرار داشت حزب‌الله را قدم به قدم بالا آورد.

هر ضربه که هر شخصی و هر مجموعه‌یی به این رژیم وارد کند خدمت به کل منطقه و بلکه به کل انسانیت است یقیناً این رویای صهیونی و آمریکایی خیالی باطل و ناشدنی است رژیم همان شجره خبیثه‌یی ست که از روی زمین ریشه‌کن می‌شود.

این رژیم خبیث و بی‌ریشه و مصنوعی و ناپایدار است و خودش را به سختی سر پا نگه داشته است با تزریق حمایت‌های آمریکا و این هم دیری نخواهد پایید.

امروز باند جنایتکار صهیونیست خودشون به این نتیجه رسیده‌اند که هرگز بر حماس و حزب‌الله پیروز نخواهند شد.

در ایران اسلامی در حدود سه ماه تابستان سال ۶۰ شصت هجری شمسی چند ده شخصیت برجسته و ممتاز ما ترور شدند که یکی از آنها شخصیت بزرگی مثل سیدمحمد بهشتی بود و یکی رئیس‌جمهوری مثل رجایی و نخست‌وزیری مثل باهنر بود و ترور کردند علمایی از قبیل آیت‌الله مدنی و قدوسی و هاشمی‌نژاد و امثال اینها را این‌ها هر کدام از ستونهای انقلاب به‌شمار می‌آمدند.

طوفان الاقصی و مقاومت یکساله  غزه و لبنان رژیم غاصب را به جایی رساندند که مهم‌ترین دغدغه‌اش حفظ موجودیت خود است.

لطفا به اشتراک بگذارید: