موشکاف - عظمای خرمردرند وزرشکیان کور می‌کند اما شفا نمی‌دهد

موشکاف: سلام به‌همه دوستا و رفقای با صفا و با مرام، امروز میخوام قبل از هر چیزی معنی کلمه خرمردرندی و پاچه ورمالیدگی رو مرور کنیم ملاحظه کنین:

خامنه‌ای ـ ۱۱مهر

در این منطقه ما اساس مشکل که این درگیریها و جنگ‌ها و نگرانی‌ها و دشمنی‌ها و اینها رو به‌وجود میاوره اساس مشکل ناشی از حضور همان کسانی است که دم از صلح و آرامش منطقه می‌زنند یعنی آمریکا و بعضی از کشورهای اروپایی. اینها اگر شّر‌شان‌رو از این منطقه کم بکنند بدون شک این درگیریها این جنگ‌ها این برخوردها به‌کلی از بین خواهد رفت و کشورهای منطقه می‌تونند خودشون رو اداره کنند. منطقه‌شون را اداره کنند با هم با صلح و سلامت و عافیت زندگی کنند.

موشکاف: عنایت کردین؟ کل دنیا دارن میگن اگه این رژیم نکبتی شرشو از سر مردم ایران و منطقه کم کنه، دنیا آروم می‌شه اما این عظمای نسناس مدعی بقیه میشه، به‌این میگن خرمردرندی ولایی‌هاهاهاها، حالا خوبه بریم سراغ اصطبل ولایت ببینیم اونجا چه خبره:

نخعی راد ـ عضو مجلس ارتجاع ـ۱۱ مهر

رئیس‌جمهور همین ملت در سازمان‌ملل از آمادگی ما برای کنار گذاشتن سلاح سخن می‌گوید و نیز در حالی‌که خود اقرار دارد که سیاست نمی‌داند مصاحبه و سخنرانی فی‌البداهه نموده و با اظهارات نسنجیده نامتعارف و ناشی از ضعف دل ملت ایران را به‌درد می‌آورد و با استفاده از همان دیپلماسی التماسی که ۸سال آزمون تلخ خویش را پس داده و دولت مجری آن باید عبرت دولتهای بعدی باشد به‌دیدار با سران و مقامات دول غربی دلخوش نموده و اهانت‌های رفتاری برخی از مقامات دول درجه دو غربی را تحمل نموده و نیز در قبال سؤال خبرنگار مبنی بر آمادگی مذاکره با ایران به‌جای پاسخ صریح و بی‌لکنت نه، آن را موکول به‌اثبات برادری آمریکا نمود غافل از این‌که برادران آمریکا، انگلیس و فرانسه هستند.

نادر قلی ابراهیمی ـ عضو مجلس ارتجاع ـ۸ مهر

ما نمایندگان به‌عنوان صدای بزرگ ملت اعتراض شدید خود را به‌گفتارها و رفتارهای غیر‌انقلابی و غیرارزشی و ذلت‌بار مذاکره با دشمن کنار گذاردن سلاح مقابل دشمن اعلام و اجازه ادامه این روند را نخواهیم داد. لذا در اولین اقدام ضرورت دارد با توجه به‌این‌که همه در برابر قانون برابرند، رئیس‌جمهور محترم ضمن ارائه توضیحات لازم در مجلس حکم انتصاب غیرقانونی آقای ظریف را لغو و از انتصاب افراد معلوم‌الحال دارای زاویه و وابسته به‌جریان فتنه در مسئولیت‌های ارشد ملی و استانی به‌شدت پرهیز نمایند. مدیریت سخن گفتن و سخن نگفتن از مهم‌ترین تذکرات به مسئولان محترم می‌باشد.

موشکاف: میگه زرشکیان وقتی حرف زدن بلد نیستی بهتره خفه خون بگیری هاهاهاها اما بشنویم از سرنوشت یکی از چاخانای انتخاباتی زرشکیان:

خبرآنلاین (رژیم) ـ۱۱مهر

خروجی حضور پزشکیان در مهمترین جلسه دولت چهاردهم، ناامید کننده بود

سیگنال منفی پزشکیان برای رفع فیلتر / افزایش محدودیت دسترسی مردم به فیلترشکن‌ها با دستور رئیس‌جمهور

با‌وجود آن که تمام کاربران شبکه‌های اجتماعی، مردم و کارشناسان چشم‌انتظار نتیجه اولین جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور مسعود پزشکیان و تیمش بودند اما رئیس‌جمهوری تنها یک حرف برای گفتن داشت و آن برخورد با فیلترشکن فروش‌ها و عدم رفع فیلترینگ بود.

موشکاف: این زرشکیان از اون امامزاده‌هاس که کور می‌کنه ولی شفا نمیده. تا حالا هر چی گفته عکسش از آب دراومده. هاهاهاها دوستان عزت زیاد

 

لطفا به اشتراک بگذارید: