خامنه‌ای در نمایش جمعه تهران

خامنه‌ای در نمایش جمعه تهران:

دشمن یکی است اتاق فرمان یک جا است و از آن‌جا دستور می‌گیرند. دشمن اگر از یک کشور خیالش راحت شود به سراغ کشور بعدی خواهد رفت. باید کمربند دفاع و استقلال را در همه کشورهای اسلامی از افغانستان تا یمن محکم ببندیم.  

کاری که نیروهای مسلح ما کردند کمترین مجازات برای رژیم غاصب صهیونی در مقابل کار حیرت آور سگ هار آمریکا در منطقه بود. جمهوری اسلامی هر وظیفه‌ای داشته باشد با قدرت و قاطعیت انجام خواهد داد.

 ما مسلمان‌ها سال‌های متمادی از این حقیقت غفلت کردیم نتایجش رو هم دیدیم امروز دیگه نباید غفلت کنیم باید حواسمون جمع باشه ما باید کمربند دفاع رو کمربند استقلال‌طلبی را عزت را از افغانستان تا یمن از ایران تا غزه و لبنان در همه کشورهای اسلامی و ملت‌های اسلامی محکم ببندیم.

 ما در انجام این وظیفه نه تعلل می‌کنیم نه شتابزده می‌شویم توجه کنید نه تعلل می‌کنیم کوتاهی نمی‌کنیم دچار شتابزدگی هم نمی‌شویم اون چه که منطقی ست اون چه که معقول است اونچه که درست است و نظر تصمیم گیران نظامی و سیاسی در وقت خود در هنگام خود انجام میگیرد کما اینکه انجام گرفت و در آینده هم اگر لازم شد باز انجام خواهد گرفت.

 طوفان الاقصی یک حرکت مشروع بود و حق با فلسطینیان است. دفاع لبنانیها از مردم غزه هم حرکت مشروع و قانونی است.

 عامل اصلی جنگها و ناامنی و عقب‌ماندگی در این منطقه، رژیم صهیونیستی و حضور کشورهایی است که ادعای تلاش برای برقراری امنیت و صلح در منطقه را دارند. مشکل اصلی در منطقه، دخالت بیگانگان است. درود خدا بر حسن نصرالله و بر هنیه و قاسم سلیمانی

 

لطفا به اشتراک بگذارید: