بشنو از ایران - این رژیم مایه‌ی ننگ بشریت است

سمیرا از ساوه

در روز جمعه خونین زاهدان بیش از ۷۰تن از مردم بلوچ شهید شدند. رژیم می‌خواست قیام‌۱۴۰۱ را خفه کند که قیام زاهدان و خون شهیدان جمعه خونین یکی از عوامل جدی در استمرار قیام بود و به همین علت تا ماه‌ها ادامه داشت.

قیام زاهدان نشان داد مردمی که به‌پابرخیزنند هیچ رژیم جنایتکاری نمی‌تواند مانع شود. در همین جا به‌قیام شهدای ۵مهر سال۶۰ اشاره کنم که شعار مرگ بر خمینی را عمومی کردند و۱۱۴۲‌دانش‌آموز مجاهد شهید شدند که یادشان گرامی باد و با درود به شهدای ۵مهر سال۶۰ و شهدای جمعه خونین زاهدان در سال‌۱۴۰۱ که باعث استمرار قیام شدند هم‌چنین یادی کنیم از جنایت رژیم در طبس که باعث شد ۵۲‌تن از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

چیا از مهاباد

می‌خواستم قبل از هر چیز فاجعه معدن طبس و کشته شدن ۵۲کارگر زحمتکش را به تمام ایران تسلیت عرض کنم. برای همه روشن هست که این نظام فقط به‌فکر تهیه پول برای جنگ‌افروزی برای ادامه عمر ننگین خودشان هست و بر این اساس اولیه‌ترین اقدامات برای امنیت جانی کارگران را انجام نداده و نخواهد داد و تنها راه رسیدن به پایان این فاجعه‌ها، شورش و قیام علیه این رژیم دیکتاتور و جلاد خامنه‌ای است.

سالگرد کشتار جمعه خونین توسط رژیم دیکتاتور و جلاد خامنه‌ای است. در این روز ۷۰تن از مردم بلوچ شهید شدند. و حتماً یادتان هست که در قیام ۴۰۱ در شهرهای کردستان مقاومت جانانه‌ای داشتیم و خواهیم  داشت. و شهیدان زیادی را تقدیم راه آزادی کردیم. در آخر از مردم کردستان و قهرمان بلوچستان و تمام ملت ایران خواهش می‌کنم تا وعده ما سرنگونی رژیم جلاد خامنه‌ای خواهد بود و از هیچ گزینه‌یی برای سرنگونی این رژیم دریغ نخواهیم‌کرد.

من خسرو از گیلان هستم

جمهوری اسلامی کفتار صفت و تروریست که مایه ننگ جامعه بشریه، هر سال یکی از کفترهای خود را برای فریب دادن جامعه‌بشری به‌صحن علنی سازمان ملل می‌فرسته واقعاً که مضحک و ترادژیکه، که تریبون بین‌المللی آنجا در اختیار افراد بی‌مقداری به‌مانند خامنه‌ای، خاتمی، احمدی‌نژاد، روحانی، رئیسی و این آخری پزشکیان قرار بگیره تا هر مزخرفی را آنجا بگویند و تمام دنیا را به ریشخند بگیرند. اینها باید در دادگاههای مردمی تک به تک بابت تمام جنایاتشان محاکمه شوند. اولین داعش همین رژیم بوده که بزرگترین جنایت و کشتار را در سال۶۷ در زندانهای ایران رقم زدند یا بهترین جوانان مبارز ما را در سالهای ۹۶و ۹۸ و ۱۴۰۱ به خاک و خون کشیدند.

ای مردم، فقط و فقط برای براندازی باید به‌نیرو و ذهن خلاق خودمان متکی باشیم هیچ یار و یاوری در دنیا وجود نداره شاید بزرگترین هنر ما نحوه مبارزه ما با رژیم اسلامی است که ترکیبی پیچیده از تمام تاکتیک‌های مختلفه که نتیجه آن دودمان رژیم را به آتش می‌کشد.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: